Capitolul 21

2.7K 155 6
                                    

Maia pov

—M-am simţit super bine cu tine și ai tăi.imi zâmbeste Aiden,privindu-mă in ochi

Zambesc si eu dar cu un zâmbet fals. Da,a fost o seară frumoasă..dar..Mintea mea era el. La tot ce ţine de el. Nu pot să cred că m-am indrăgostit de o persoană greșită. M-am săturat efectiv să-mi plângă sufletul pe interior.

La naiba cu sentimentele mele pentru el!

—Și eu.ii zâmbesc pal,răspunzându-i intr-un final

Se apropie incet de mine,prinzându-mă de talie si lipindu-mă de el. Inima imi batea exagerat de tare. Respiratiile noastre erau sacadate.

Buzele noastre erau la 2 centimetrii depărtare.
Atunci,intr-o fracţiune de secundă,buzele lui s-au zdrobit de ale mele.
M-a lipit si mai mult de el,simtindu-i căldura corpului.

Limba lui a pătruns in gura mea. Mi-am strans ochii si i-am răspuns la sărut,apucându-l de gât cu ambele mâini si lăsându-mă dusă de val.

Mâinile lui au coborât ușor pe șoldurile mele iar atunci parcă un fulger m-a lovit.
Am deschis ochii si l-am impins,fiind dezamăgită că eu imi imaginam sărutul ăsta cu Derek si mai ales că m-am lăsat asa dusă de val si asa moale..

—Ce naiba?zice el confuz

Mă intorc cu spatele la el si fug spre intrarea casei,intrând si trântind ușa,lăsându-l pe verandă să se descurce singur.

Mă lipesc de ușă si mă las incet in jos.

Câteva lacrimi au apărut si o durere in piept s-a instalat. Cum am putut pica așa repede in acest sărut? Cum am putut să mă gândesc că defapt il sărut pe Derek? De ce naiba nu-l pot uita? De ce?!

Sărutul a fost perfect dar a fost prea devreme. Mult prea devreme. Si mai ales..A fost un sărut pe care nu mi-l imaginam vreodată cu Aiden după doua zile dupa ce ne-am cunoscut.

Imi dau două palme si mă ridic de jos,urcând in camera mea.

Iau desenele din dulap si le pun pe pat.
Mă uit la desenul meu. Chipul lui era așa perfect...
Mă uit la desenul celălat..cu mine..Oare el m-a desenat? Dar de ce? Nu mă suportă.

Hm,poate l-a desenat să arunce cu ţinte in el.

Oftez si imi scot pachetul de tigari din dulap. Ies pe balcon si aprind o ţigare.
Privesc stelele si ascult cântecul greierilor.

De ce nu pot să mi-l scot din minte? De ce nu pot incerca să ii ofer o șansă lui Aiden?pare că mă place..

Adică..Pare..Sincer,nu stiu dacă sunt una din fetele pe care le vrea pentru o noapte si apoi le lasă. O doamne,la naiba! Chiar sunt una din fetele alea!

Imi lipesc o palmă de frunte când realizez ce proastă am fost si incă sunt,si imi continui ţigarea. Nu pot să cred ca nu am realizat asta din prima seară când m-a băgat in seamă.

După ce imi termin tigarea si incetez cu jignirile la adresa mea,imi indes pachetul in buzunar,mă incalt si ies din casă cu căștile in urechi,pentru a mă plimba.

In timp ce mă plimbam pe străzile pustii,nu am realizat că am ajuns pe strada idiotului.
Imi dau ochii peste cap si imi continui drumul. Ajungând in faţa casei lui,pot observa că o lumină e aprinsă.

Mă uit acolo,nestiind de ce o fac,iar atunci faţa lui se face văzută pe balcon.
Fuck

Privirea lui pică pe mine. Atunci imi bag capul in pământ si pornesc din loc. Aud cum imi strigă numele si grăbisem pasul.

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum