Capitolul 30

2.6K 133 3
                                    

—Nu credeam că o să apari.se aude vocea Mirei din faţa mea

—Mhm,nici eu.murmur

Mira vine la mine si mă strânge in braţe puternic,eu fiind puţin luată in surprindere de gestul ei. Imi infăsor si eu bratele in jurul ei și imi  asez barbia pe umărul ei.

După câteva secunde bune in care am stat imbrătisare si nu am zis nimic,ne desprindem din imbratisare.

—Hai.mă indrumă Mira spre poteca ce duce la lac

Mă informez si merg in urma ei,nezicând nimic. Mira se aseaza pe una din zecile de băncute,făcându-mi semn sa ma asez lângă ea.

O durere trecătoare s-a intalasat atunci câns observ că e banca unde am stat cu Derek.
Imi musc buza de jos,uitându-mă la Mira

—Trebuie să vorbim.zice ea oftând

Mă uit incruntată la ea si astept să continue.

—Fratele meu nu e un om rău,să știi.zice mușcându-și buza
A făcut câteva greseli in trecut de care nu stiu,dar stiu că au fost destul de..grave.. Dar s-a schimbat. Mi-a povestit inainte să se ia la bataie cu Max si Alex ce s-a intamplat intre voi. Cum si-a iesit de sub control si..te-a jignit. Să stii ca esti prima fată de care-mi vorbește așa frumos si crede-mă când iti zic că i-a dat o lacrimă când isi reprosa cât de prost e.. Vezi tu,câteodată are iesiri nu prea frumoase de comportament dar regretă enorm după..
Mi-a zis că incepe să simtă ceva pentru tine si să mă ia Dumnezeu de un crac si sa ma dea cu capul de toti copacii daca el mi-a mai zis asta despre o fată. De fapt,nu a existat niciodata o "acea fată" in viaţa lui. Decât niste târfe cu care eu nu eram de acord dar era problema lui si nu m-am băgat.Dar Maia...
Te rog,iarta-l.zice ea respirând după ce a vorbit fără a trage vreo fărâmă de aer

Imi musc puternic buza de jos,simtind gustul sângelui prin gura mea. Rămân puţin..șocată de această discutie dar in acelasi timp starea mea de tristete mă face să mă trezesc la realitate.

Mă ridic si o privesc pe Mira ce se uita ciudat la mine

—Nu Mira,nu-l pot ierta. M-a jignit. Nu are dreptul să facă asta. Si nu m-a jignit odată,m-a jignit de mai multe ori impreună cu tatăl tău.
Eu sunt decât o atracţie fizică pentru el,crede-mă. Dar n-o să-i meargă jocul ăsta stupid cu mine. Nu vreau să mai aud de el după răul cauzat. M-a rănit si m-a făcut să plâng,si pentru asta nimeni nu merită iertat.zic intorcându-mă pe călcâie si dând să plec dar intrebarea ei mă face să mă opresc si să-mi doresc să am un cutit sa mi-l infing adânc in piept

—Îl iubești?

Intrebarea ei răsună prin capul meu iar si iar.
Il iubesc? Chiar il iubesc pe Derek Bae? Sau doar sunt atrasă de el fzici?

Nu.. Nicidecum! Eu nu sunt el.
Da,il iubesc luar-ar dracu!

—Da,il iubesc. Dar m-a rănit atât de rău incât imi doresc să-l urăsc si promit că am s-o fac.zic plecând de acolo,nevrând să mai aud ceva.

Mă plimbam pe străzile pustii ale Angliei,ascultând muzică la căsti si fumând.
Eram atât de concetrată incat nu am auzit mașina ce clansona puternic in spatele meu.

Mă dau speriată pe margine iar un tip a iesit nervos din mașină,trântind portiera.

—La naiba muiere,stai in pula mea pe margine că n-am chef de pușcărie!ţipă exasperat la mine

Il privesc pentru câteva secunde,analizându-l

In primul rând,faţa lui imi inspiră frică. E genul ăla de persoane ce arată ca un maniac ce te-ar putea despica cu forfecuţa de unghii,cu zâmbetul pe buze.
In al doilea rând,aerul său de bărbat matur imi dă o senzatie neplăcută pe șira spinării.
In al treilea rând,tatuajele sale ce se pot observa usor in lumina lunii ma fac sa-mi aduc aminte de..Derek.
La naiba!

O stare de nervozitate se asterne in trupul meu pentru ca mi-am adus aminte de Derek așa că de ce sa nu ma descarc eu pe persoana din faţa mea chiar daca probabil rămăn fără dinţi.

—Uite ce e "muiere",nu sunt vreo cisternă care ocupă tot drumul așa că puteai frumos să mă ocolești cum au făcut și restul.
Nu am stat pe mijlocul drumul să-ti incurc eu ţie calea de a merge așa că data viitoare aruncă un clanson,o injuratura si treci pe lângă mine. Si dacă mă vezi prea târziu,dă cu masina peste mine că nu e in dezavantajul meu. Si data viitoare,nu-mi tipa in creieri că din fericire pentru mine aud foarte bine.zic nervoasă spre bărbatul ce nu pare a avea mai mult de 23 de ani.

Se uită la mine fără nici o expresie pe chip.

—Sper să nu existe o "data viitoare".mârâie spre mine,intorcându-se pe călcâie si deschizând ușa mașinii.

—Mi-a făcut plăcere să te cunosc,nenea!zic râzând inainte să intre in mașină.

Isi deschide geamul si zâmbeste infricoșător

—Nu sunt nenea păpușă. Am 21 de ani si sunt sigur că nu par mai bătrân.zice zâmbind șmechereste

—Păi vezi tu,nenea,nu te-am intrebat de vârsta ta si nici că-mi pasă.zic pornind din loc pe marginea șoselei.

Tipul mergea incet pe lângă mine,aruncându-mi din când in când niste priviri. Timp de 5 minute s-a miscat odata cu mine,eu enervându-mă si oprindu-mă brusc,la fel făcând si el

—La naiba! Aș dorii să știu de ce pula mea mă urmărești si nu dispari odată?zic nervoasă spre tipul ce rânjea ca un prost

—Aș vrea să te intreb ceva.răspunde nonșalant

—Ce te-ar face să crezi că ti-aș răspunde la intrebare?intreb nervoasa dar si curioasă de ce ar avea să mă intrebe

Sper sa nu fie vreo intrebare cu "esti virgina? " sau "ai iubit?" sau chestii d-astea că mă jur că-l scuip.

—Dacă ar fi o intrebare in legătură cu Derek,ti-as atrage atenţia si curiozitatea?mă intreabă dintr-o dată,mie punându-mi-se un nod in gât la numele rostit de ciudatul din dreapta mea si mai ales că...ciudatul ăsta il stie pe Derek si..si pe mine.

*************

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum