Capitolul 1

4.8K 192 12
                                    

—Maia Black,dacă nu te dai acum jos din pat ,îţi torn o găleată de apă în cap!mă ameninţă tata,eu nebăgându-l în seamă și întorcându-mă pe partea cealaltă.

Nu am nici un chef de liceu și el ar trebuii să mă înţeleagă! Îi cunosc destul de bine trectul care nu a fost unul prea frumos,dar a fost memorabil. Am cel mai fain tată cu cele mai mișto povești din copilărie.

Eu..eu chiar mă mândresc că am un tată superb cu un trecut așa de încâlcit dar așa de interesant,un tată care îmi este mereu alături și mai ales un tată care nu pare de 38 de ani. Sincer,îi dau maxim 25.
Sunt amuzată când merg cu el la cumpărături iar fetele de la liceu mă întreabă dacă e frati-miu,ele neștiind cum arată de fapt adevăratul meu frate. Max.

Tata este un om modest cu o condiţie fizică impecabilă. Este înalt,frumos și un om foarte bun.
Încă nu îmi vine să cred că el a fost genul de "bad boy" iar mama l-a schimbat radical.

Mama..Altă persoană minunată ce nu pare de 37 de ani. Poate de maxim 23.
Este o persoană foarte bună și iubitoare,cu mai multe scăpări se adolescentină.

Și la ea e amuzant când merg la cumpărături iar prietenele mele mă întreabă dacă e sora mea mai mare,ele știind că am doar un frate,nici o soră.
Mama e o fire blândă,frumoasă și obsedată de perfecţiune. Cam...ca o adolescentă modestă și drept de admirat

Ea împreună cu tata fac sală când au timp liber și nu sunt nevoiţi să plece în nu știu ce ţări cu treburile lor de avocaţi.

Părinţii mei sunt drept de invidiat și sunt recunoscătoare că îi am ca părinţi și mai ales că am căpătat frumuseţea și bunătatea mamei,și duritatea și seriozitatea tatei.

În schimb ,fratele meu pare complet paralel de lumea asta frumoasă în care trăiesc,în care majoritatea ar vrea să trăiască.

El într-un fel îl moștenește pe tata când era tânăr. Abia aștept ziua când va apărea o fată în viaţa lui Max și îl va schimba radical,cum a făcut mama cu tata.
Max  este un băiat ce nu poate fi explicat.
Îţi dă senzaţia că te urăște cu privirea sa rece și lipsită de emoţie, chiar dacă nu te cunoaște
Cu toate ca pe mine mă cunoaște,și poate mai bine ca oricine pentru că mereu îmi citește jurnalul cand se plictiseste ...și eu la început credeam că mă urăște și îmi puneam zi de zi întrebarea "ce i-am făcut?"

A fost o chestiune de timp până mi-am dat seama că micuţul Max cu care mă băteam când eram mici dar ne iubeam enorm și se putea vedea fără ezitare,s-a transformat în Max ce trece prin perioada de maturizare și nu te mai bagă în seamă..

Câteodată îmi e dor de serile când ieșeam afară cu el în grădină și povesteam până târziu,apoi urcam în camera lui pentru că îmi plăcea mai mult,și ne jucam ce ne trecea prin minte.
Îi simt lipsa mai mult decât mi-aș fi imaginat,și asta e oarecum dureros..dar m-am obișnuit.

M-am obișnuit cu sentimentul că lui nu îi pasă de mine,de mama,de tata sau de oricine altcineva. Lasă orgoliul să îl învingă și asta mă enervează. Sper să își revină odată la normal.

Sunt scoasă din toate gândurile mele ce au dat năvală în mintea mea,de apa rece ce face contact cu corpul meu,zbârlindu-mi pielea și tresărind ca arsă din pat.

Mă uit urât la tata care râdea cu gura până la urechi de propia lui fiică care e udă din cap până în picioare. Din vina lui.
Mai are momente când se comportă exact ca un adolescent,și asta e destul de plăcut..dar are momente când e atât de serios și cu o voce dură, încât îţi vine să te evaporezi de lângă el.

—Ești gata să te pregătești de liceu scumpo?mă întreabă după ce se opreste din râs.

Mă uit la el și încerc să fiu serioasă dar eșuez. Mă bufnește râsul și arunc cu perna în el,făcându-l iar să râdă.

—În 5 minute să fi gata.zice ieșind din camera mea,închizând ușa.

Pufnesc. Hă? 5 minute? Mie îmi ia 15 minute să mă pregătesc pentru școală...iar acum am nevoie și de un duș.
Intru în baie și las apa să îmi resfeţe pielea. Zâmbesc la contactul ei cu pielea mea,și mă las cuprinsă în mulţimea de vapori din jurul meu.

**********

—Ai întârziat doamnișoară Black.murmură domnul Jerald,profesorul de fizică.

—Am avut o mică...problemă.încerc să mă scuz dar degeaba.

Se uită cu dispreţ la mine și asta mă face să mă gândesc cum iar sta fără păr în cap și fără veveriţa aia de deasupra buzei.

—Ia loc! Să nu se mai repete altfel îţi dau test din toată materia de clasa a 11-a.

Pufnesc și îmi dau ochii peste cap,așezându-mă în ultima bancă și înjurându-l în barbă pe profesorul Jerald,cel mai de rahat profesor.

*******

Ziua la liceu a fost foarte scurtă. Ne-au dat drumul de la ultimele 2 ore,eu neștiind motivul și sincer,nepăsându-mi.
Cu cât ajung mai repede acasă trântită în pat și cu toate dulciurile în jurul meu,e perfect.

Mergând pe strada pustie din centrul Angliei,pot auzii o bubuitură puternică,făcându-mă să mă opresc brusc și să tresar.

Corpul îmi tremura și mă temeam să mă întorc..dar cu toate astea,m-am întors și mi-am pus mâna la gură..șocată de ce văd.

***************
Primul capitolul din volumul 2 din "Doar un pariu"
Sper să vă placă și să fie la fel de vizionat ca prima parte.
Vă mulţumesc pentru tot sprijinul vostru. Vă ador❤

Nu uitaţi de părerea voastră în comentarii și de stelută❤
Vă iubesc❤

*la media este Maia*

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum