Capitolul 28

2.6K 120 8
                                    

Ajunsă in faţa casei,picioarele refuzau să se miște,corpul să răspundă la vreo mișcare, plămânii să mai respire,inima să mai bată. Toate voiau să se oprească acum. Nu mai suport.

Imi vine atât de tare să ţip și să plâng fără să mă vadă cineva.
Imi vine să-mi rup inima și dă dau cu ea de pământ. Imi vine să-l bat pe Derek până uită ce tâmpit e. Imi vine să fac atâtea dar sunt prea șocată,trădată si tristă să fac ceva.

—Ești bine?se aude vocea tatei,făcându-mă să mă uit la el

Dau negativ din cap,neputund să zic nimic.
Tata mă strânge strâns in brate apoi iesim amândoi din mașină.
In secunda următoare sunt strânsă intr-o imbrătisare calda de Max.

Nu reactionez. Stau cu mâinile pe lângă corp si privesc in faţa mea. Molly si Rebeca au venit cu Max nestiind de ce si momentan nici nu voiam să știu.

Max se desprinde din imbratisare si mă privește in ochi.
Câteva lacrimi i se puteau vedea in coltul ochilor si pot zice că mă uitam puţin confuză

—Nu voiam să se ajungă la bătaie Maia. Voiam să vorbesc cu el si să-l indepărtez de tine dar si-a ieșit din minţi si a reacţionat.
Alex a rămas in mașină convis cu greu de mine pentru că stiam ce vrea sa-i faca,dar când a văzut că nu mă intorc a venit spre noi. M-a tras de pe el si l-a luat apoi Alex pe Derek in primire.
Apoi a aparut Ricard si l-a luat pe Alex de pe Derek. Atunci trebuia sa se incheie dar Derek a inceput să zică lucruri oribile despre tine si mi-am iesit din fire..si mna..Imi pare rău că a trebuit să vezi dinou asta si pentru cuvintele oribile pe care ti le-a adresat retardatul ăla. Sincer ,merita mult mai mult dar mă bucur că ati apărut altfel nu stiu ce puteam să fac. Te iubesc enorm si crede-mă că imi ies din minti dacă cineva se ia de tine in vreun fel. Crede-mă,chiar dacă nu am fost lângă tine si m-am comportat mizerabil,mereu eram in umbra ta si mă luam de persoanele ce se atingeau de tine sau te jigneau. Tu nu ziceai nimic niciodată dar stiu că mereu erai batjocorită din cauza acelui accident si că(,) copii făceau misto de tine si de cicatricile pe care atunci nu le ascundeai cum faci acum. Stiu că băietii mai mari ca tine voiau să te bage in pat când erai doar o copila iar eu mă ocupam de ei pentru ca nimeni să nu te mai deranjeze. Habar nu ai câte sunt in stare să fac pentru tine Maia si dacă ai mai pătii ceva aș murii.

Inima a incetat să mai bată pentru câteva secunde. Gura mea e putin deschida iar corpul e pe cale să se prăbușească in orice secundă pe asfaltul cald.

Mă bucur totusi că mi-a zis ce s-a intamplat când s-a dus la Derek si mă bucur că am aflat ce jegos e Derek.
Dar mă doare in schimb ceva. Că eu i-am reproșat lui Max atâta timp că nu a fost lângă mine niciodata când el defapt era in umbra mea. Asta explică de ce persoanele ce se luau de mine o zi,a doua zi nici nu se uitau la mine.
Zâmbesc in sinea mea că totusi Max m-a iubit cum a putut el dar nu pot să zâmbesc să mă poată vedea. Mă dor toate si este un chin acum să-mi forţez mușchii feţei să arate un zâmbet cât se poate de sincer.

In schimb imi fortez braţele si le infășor in jurul lui,punându-mi capul pe pieptul său ,inchizându-mi ochii pentru câteva minute bune in care am stat imbratisati,gândindu-mă la trecut si la prezent.

Ne desprindem din imbrăţisare,el aruncându-mi un zâmbet cât se poate de adevărat.
Mă uit in jur si pot observa că restul au intrat in casă.

Intru si eu cu Max in casă,toate vocile oprindu-se când am intrat in ea.

Mătusile,unchii,mama,tata,prietena si verisorii mei se uitau cu milă la mine.
Mama a venit si m-a strâns in braţe foarte tare,apoi s-a desprins,mi-a luat faţa in palme si mi-a spus că ii pare foarte rău.

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum