Epilog

2.6K 127 39
                                    

Max pov

Au trecut 3 ani de la moartea surorii mele si a iubitului ei.

Ultimii doi  ani au fost ingrozitori. Am plâns mult si am suferit la fel de mult,având mereu vise chinuitoare cu ea.

Cu toate astea,durerea s-a mai domolit in ultimul an.
Toti mi-au fost alături,mai ales părintii si Molly,si am reusit să nu cad intr-o depresie.

Este luna August si pregătirile de nuntă sunt in zor.
Da,mă căsătoresc

Am cerut-o pe Molly de Crăciun,iubind-o prea mult ca sa mai aștept.

Stiu ca sora mea e mândră de mine si stiu că e fericită pentru mine de acolo de sus.

Chiar dacă nu e lângă mine fizic,o port in suflet mereu si o simt aproape.

Imi las cana de cafea pe măsuţa din sticlă din noua mea casă in care locuiesc cu Molly,si imi sterg o mică lacrimă pe care am acumulat-o la gândul "Maia"

Iubita mea frumoasa intră in bucătărie cu o faţă ce m-a făcut să mă ridic imediat si să merg lângă ea,speriat.

—Esti bine iubire?zic incet,fiindu-mi teamă de răspunsul pe care il voi primii

—Max..eu..Eu sunt insărcinată!zice si simteam cum lacrimile imi ies la iveală si un zâmbet imens se asterne

O iau in brate pe viitoarea mea sotie si persoană care imi poartă copilul,invârtind-o si pupând-o.

Sunt atât de ferict.

Copilul ăsta o să ne dea mai multa putere si sperantă si o să aduca mai multa energie pozitiva casei.

—Te iubesc Molly.zic lăsând-o jos si sărutând-o apăsat

—Și eu Max..Eu ..eu nu mă așteptam să fii așa fericit. Imi era frică să nu il vrei sau ca o să reactionezi urât.zice suspinând,parcă dezamăgită că a gândit așa

—Esti așa prostuţă baby. Cum să crezi așa ceva? Este o veste minunată! Un copil ne va aduce mai multă fericire in noua noastră familie.zic pupând-o iar

Lacrimile ei dădeau să apară dar sterg imediat

—Zâmbeste iubire. Porţi în pântec rodul iubirii noastre.zic incet,sărutând-o iar

*

—Domnișoară Black,aș putea să știu de ce imi hrănești băiatul cu dulciuri?zic abţinându-mă să nu râd spre frumoasa mea soţie si mamă a băiatului meu frumos de 5 ani,James

—A fost cuminte de data asta la grădiniţă si m-am gândit că merită răsplătit.incearca ea să se scuze cu un zâmbet strengar pe buze.

—Ale dleptate tati! Nu m-am mai batut si am fost foalte cuminte!imi zice băietelul meu mândru

Oh da,am un băiat tare obraznic. Foarte obraznic chiar. Dar e un copil superb,cochet,cu niste ochi albastrii ce topeste inca de mic fetele. Mereu imi vorbeste mândru când cucereste o fată. Sunt mândru de fiul meu. Sper doar să nu ajungă un fuckboy sau ceva.

Dar din câte văd este pe un drum bun si mai reduce din prostii.

Incep să râd si imi strâng in brate puisorul,având nevoie de căldura sa. Sunt atât de obosit de când detin un lant de firme cu haine de lux incât abia am timp de familie si atunci când sunt cu ei,scap de toate grijile.

Merg apoi spre singura femeie pe care o iubesc ca un nebun si o sărut,soptindu-i la ureche "Te vreau", ea chicotind.

Mă așez mai apoi pe canapea,privind-o pe Molly cum il duce pe James la culcare,nu inainte ca acesta să vină si sa imi sarute obrajii,ca mai apoi să zâmbesc.

James imi aduce aminte de Maia. Chiar dacă ochii săi sunt albaștrii iar părul saten,statura si comportamentul sau imi aduce aminte de ea.

Când era copil si ea făcea diferite prostii si se lua la bătaie cu toate fetele ce ii fura păpușile. Sau se bosumfla când nu primea dulciuri dar cu timpul s-a schimbat si ajunsese o fată superbă.

Am zâmbit la imaginea cu ea din copilărie,un dor apăsându-mă in piept.

Imi aduc aminte si de Derek pe care il stiu totusi din copilărie. Am fost prieteni buni cândva si stiu ce fel de băiat era dar cu toate astea,s-a cumintit si s-a schimbat atât de tare din cauza unei fete. Din cauza surorii mele.

Apoi imi fuge gândul si la Mira care este foarte fericită cu Alex. Mai are momente când vrea să ne vedem si să vorbim,zicându-mi că ii aduc aminte de Maia si de relatia ei cu fratele ei,făcând-o fericita când ii vorbeam despre ei si mai ales despre fratele ei,aflând si ea că eu cu Derek am fost prieteni din copilărie.
Si ea a trecut foarte greu peste vestea mortii fratelui ei dar Alex i-a fost sprijin si a ajutat-o să treacă mai usor peste suferinţă.
Acum ei au o fetită de 3 anisori,Anastasia,care e superbă.

Chiar si Rebeca cu Andrew au un băiat de aceiasi vârstă cu James si spre ghinionul meu sa zic asa,sunt la aceiasi grupa si fac prostii impreună. Totusi mă bucură că ai nostrii copii sunt la fel de buni prieteni ca noi,parintii lor.

Lucas si Cristine s-au despartit. Cristine l-a inselat intr-un moment când ei s-au certat si l-a inselat. Ea insistă că nu a stiut ce face dar Lucas nu a putut rezista si nu a vrut s-o asculte.
Asa ca s-au despartit,fiecare mergând pe drumul lui.
Acum Lucas se concetreaza in a fi un avocat bun,păstrându-le imaginea părinţilor.

Zice ca nu are nevoie de o alta tipa in viata lui si am decis sa nu il mai bat la cap zicându-i că nu toate fetele sunt la fel

Eu cu Lucas am ajuns buni prieteni după...moartea surorii mele.
Si el tinea mult la ea si asa am ajuns sa ne apropiem. Am iesit de multe ori ca baietii,incercând sa il fac sa se simta mai bine dupa despartirea cu Cristine si dupa multe incercari,am reusit.

Dar nu doar cu Lucas m-am imprietenit,ci si cu Andrew. E un baiat chiar bun.

Bineinteles ca si Alex face parte in grupul nostru de prieteni buni. Chiar daca e verisorul meu,il consider  un frate.

Zâmbesc cald cand imi aduc aminte momentele  petrecute cu ei si la gândul că ne-am apropiat asa mult.
Sunt fericit cu ei.

Sunt fericit că am o familie. Sunt fericit că am prieteni asa buni si persoane minunate in viaţa mea.

Chiar dacă lipsa surorii mele e un gol imens in inima,ei mă ajută să nu ii simt chiar atât de tare lipsa.

Molly apare iar lângă mine si o sărut pe frunte,lipindundu-mi capul de umărul ei si zâmbind,in minte apărându-mi chipul Maiei care zâmbeste si imi zice că este mândră de mine,eu adormind linistit si fericit lângă iubita mea.

                Sfârsit

Dragilor
Asta chiar e ultimul volum din volumul al doilea.
As face si volumul 3,având deja niste idei in cap,personajul principal fiind James.
Ce ziceţi?:>

Așa o să scriu si cartea pe care voiam s-o scriu cu un personaj băiat si o sa fac si volumul 3:>

Astept păreri:>

P.s La medie este James

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum