Capitolul 31

2.6K 142 7
                                    

Atenţia mea in schimb voia să lupte cu frica instalată in corp așa că imi reglez vocea si zic

—Te ascult.

Tipul imi zâmbește. Si nu,nu e un zâmbet cald si plăcut,e unul infricoșător.
Ăsta e vreun maniac?

—Îl iubesti?

Intrebarea lui mă face să mă înnec cu aer,punându-mi-se un nod în gât.

Ura creștea in mine de fiecare dată când mi se punea intrebarea asta iar răspunsul meu era un nenorocit de da.

Având in vedere că pe acest necunoscut nu-l stiu si nici nu inteleg de ce mă intreabă pe mine asta,n-o să-i răspund.

Pufnesc si incep să merg chiar dacă-i simt privirea de tembel pe fundul meu.

Imi dau ochii peste cap si imi bag căștile in urechi,dând volumul mai incet ca să pot auzii dacă cumva imi mai zice ceva.

Râsul lui imi zgârâie timpanul,făcându-mă să imi intorc privirea spre el.

Stiu că culoarea ochilor mei este acum un negru inchis pentru ca acest om mă scoate din minţi.

—Uite copilă,dacă-l iubești,stai departe de el.zice el vrând să inchidă geamul dar pun mâna la timp

Inima imi bătea destul de tare,nestiind ce să fac.

Da,o să stau departe de el,dar nu pentru că asta imi zice un ciudat pe care nu-l cunosc.

Merit o explicaţie.

—Cine te crezi tu să-mi zici mie ce să fac?mârâi nervoasă,lăsându-mi mâinile pe lângă corp

Râde scurt ca mai apoi să-și ia poziţia de serios si să mă privească atât de urât incât imi vine să mă ingrop singură 3 metrii sunt pământ.

—Uite copilă,dacă mai aflu că te-ai apropiat odată de el,familia ta o să ardă in iad iar tu ii vei privii de la intrare.zice dur spre mine

Cuvintele lui si tonul pe care mi le adresează m-au făcut să nu realizez că el se află in faţa mea,si nu mai e in mașină.

Imi inghit nodul din gât și imi strâng pumnii pe lângă corp,nervii acaparându-mi corpul.

—Tu ori ești gay,ori ești un nebun!ţip exasperată la el

Se incruntă la afirmaţia mea si isi dă o palmă peste cap.

—Ce proastă esti. Nu-s gay deci probabil a doua variantă.zice dând din umeri,apropiindu-se de mine.

—Uite care e faza,nu-mi pasă cine ești,dar dacă te atingi de familia mea,te omor cu mâna mea.zic dur spre el,strângându-mi hanoracul in pumni.

—Nu mă pune la încercare Maia. Nu stii de ce sunt in stare când sunt plătit bine.zice zâmbind ciudat

Inima imi cade la picioare,spărgându-se bucăţi și transformându-se gheaţă.
Nu pare că glumește si asta mă sperie ingrozitor.

Nu stiu care e problema lui cu Derek sau..cu mine.
Nu inteleg la ce se referă când a zis că plătit.
Nu inteleg de ce mă ameninţă?

—Serios,asta e vreo glumă de 10 iulie?zic fără să-mi dau seama

Palma lui face contact cu fruntea mea,eu dând un pas in spate

—Nu m-am înșelat,chiar ești proasta! Ţi se pare că am eu faţă de glumeţ in pula mea de târfă?!se răstește la mine,strângându-și pumnii.

Venele de pe mâini,gât si cap acum au prins un contur infricoșător,intelegând că l-am enervat.

Imi musc buza,nevrând să mai zic ceva si să mă abtin la vreun comentariu in potriva "apelativului" folosit de el pentru mine.

Doar un pariu?                                                      Volumul 2Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum