[ YAZARDAN FİNAL NOTU ve İKİNCİ HİKÂYE BİLDİRİSİ ]

2.6K 42 38
                                    

Selam! Bildiğiniz üzere NOKSAN'ın ilk hikâyesinin finali geldi. Artık hikâye, ikinci kitap olan MENFUR'dan devam edecektir. (Dış bağlantıya ve yorumlara Menfur'un linkini ekliyorum, bilginize.)

Bu esnada yanımda olduğunuz için ne kadar teşekkür etsem azdır sizlere. Gerçekten seviyorum buradaki herkesi. ❤️❤️

Eğer hikâye üzerine eleştirileriniz, düşünceleriniz varsa hiç çekinmeden bana iletebilirsiniz. Gerçekten seve seve dinlerim bütün düşüncelerinizi. Çünkü ben bilmem kaç senedir Wattpad'deyim ve şu zamana kadar aldığım yorumlar vasıtasıyla kendimi geliştirme fırsatı buldum. 

Bu arada ne yazık ki hüzünlü ve içsel bir yazı yazamıyorum burada. Neden diyorsanız, hikâye benim için sonlanmadı. Eğer okuyup sevdiyseniz mutlaka ve mutlaka ikinci hikayeye (MENFUR) gelmenizi öneririm çünkü orası çok daha farklı olacak. 

Bu sebeple buraya, bir zamanlar hikâyede ayrı bir bölüm olarak duran ama sonradan silmeye karar verdiğim "1. YIL" yazısını ekliyorum ve gidiyorum. Elçin kaçar...

 Elçin kaçar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

1. YIL YAZISI: 

"Selam arkadaşlar!

Bu sefer hikayede kalıcı olarak bir not paylaşmaya karar verdim çünkü takvim sayfaları 19 Ağustos 2015'i gösteriyor (aslında diğer güne girdik ama çaktırmayın) ^_^

Geçen yaz 24 Haziran'da başladığım Noksan'ın doğum gününü 19 Ağustos'ta kutlama sebebim, hikayeyi Wattpad'e yüklemem ile büyük bir U dönüşü yaşamamdır. Yazmaya ilk başladığım zamanlarda kenarda köşede artan oy-yorum-okunma sayısı tüm dünyamı kaplıyordu ve zaten hikayeye de başlama sebebim bununla alakalıydı.

Hikayeyi başlarda neden yazdığıma hiç değindim mi? Hayır, değinmedim. Çünkü biraz çocuksu bir hayal.

Wattpad'deki şu herkesin bildiği popüler hikayeler gibi olmak istediğim için yazıyordum. Anlarsınız ya, fazla okuyucu, fazla oy, fazla yorum... O zamanlar artan sayılar benim için her şey demekti ve Noksan'ı yayınlamadan önce aklımda hep okuyucu edinme fikri dolaşıyor, kurgumu "Okuyucu nasıl beğenir acaba?" diye düşünerek ilerletiyordum.

[ UYARI: Anlatacaklarım Noksan'ı Wattpad üzerinde yayınlamadan önce yazdıklarım hakkında. Hikayenin herhangi bir bölümü açısından bilgi içermez. ]

Saçma sapan olaylar gerçekleşiyordu ben yazdıkça. Mesela daha hikaye gelişmemiş bir sebzeyken, tadı tuzu yokken, hatta sıradanlıktan yerinde sayıyorken, hiçbir şey açıklamadan Amas ve Ecrin'i sevgili yapmıştım. Üzerinde beş saniye düşündükçe gülmeye başlıyorum, elimde değil **random atma isteğimi bastırıyorum**

Üç bölüm sonrasında ise ikisini ayırarak aşk acılarına düşürdüm. Ecrin kendini eve kapattı, Amas ise %3 alkol oranına sahip bir-iki bira içip çaresizce sarhoş olmaya çalıştı. Bira ile sarhoş olmaya çalışan ana karakter? Cidden? (O zamanlar tabii, Işık Arınkan faktörü de yoktu.)

NOKSAN | ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin