,,Já už nevím, co bys chtěl slyšet," zasměju se do telefonu. Je něco kolem osmé hodiny a já sedím s čínskými nudlemi u televize, kterou vlastně vůbec nesleduji, jelikož už hodinu telefonuji se svým přítelem nepřítelem Joshem.
,,Chybíš mi," vydechne a já mám v té chvíli pocit, že se na tom gauči rozteču a zbude tam po mně jen mokrý flek a krabička s nudlemi. ,,Zkoušela si to někdy dělat přes telefon?" kousek nudle mi ihned zaskočí a tak se hlasitě rozkašlu.
,,Co myslíš?" vydám ze sebe konečně, když se napiji vody. Opřu se pro jistotu o linku a zahledím se na svůj konečně hotový byt.
,,No to," uchechtne se. Nad celou představou okamžitě zrudnu jako rak, načež se ďábelsky zaculím.
,,Co máš teď na sobě?" vydechnu s kapkou touhy v hlase a zaslechnu jeho zalapání po dechu.
,,Ehm jen trenky. Ležím zrovna polonahý v posteli a myslím na tebe. Na nás dva. Na to, co jsme tu už zažili," dobře, neříkám, že to se mnou nic nedělalo, ale tělo na tělo to je lepší. ,,Mám ho z tebe pěkně v pozoru," zavrní, až mi to rozvibruje celé ucho.
,,Oh ne," vydechnu. ,,Vylila jsem na sebe celý džus. To se budu muset svléknout," zachichotám se tomu, že to vážně dělám a dám si reproduktory nahlas, abych měl obě ruce volné. ,,Hezky knoflíček po knoflíčku si rozepínám svou noční košilku, která mě jemně hladí po celém mém nahém těle," vydechnu. Chtěla jsem pokračovat, ale najednou se mi rozvibroval mobil.
,,Kotě, jdeš na to nějak zhurta," uchechtne se Josh z druhé strany.
,,Promiň, to je táta. Musím to zvednout. Doděláme to zítra," splašeně to típnu a přijmu tátův hovor. Ten mi vyprávěl o novinkách z práce, u čehož jsem si zatím zapnula noční košilku. Kdybys jen tati věděl, u čeho si mě vyrušil...
Ráno jsem se probudila do dokonalého sobotního rána. Udělala jsem si kávu, bez použití kávovaru, přesně jako za doby ledové a k tomu míchaná vajíčka. K tomu všemu jsem si pustila Přátelé, které zbožňuji už od mala. Chtěla jsem si pustit další díl, ale ve stejné chvíli se ozvalo klepání na dveře. Řekla bych, že o bude jedna z tátových přepadovaček. Ale mýlila jsem se.
,,Joshi!" vypísknu a ihned mu padnu kolem krku. On se mi zasměje do šíje, což mi tak moc chybělo. Rychle jsem ho zavedla do bytu a přisála se na jeho rty. ,,Co tu děláš?" vydechnu do polibku. Josh se ode mě odtáhne a zastrčí mi pramen vlasů za ucho.
,,Včerejšek se moc nepovedl a navíc jsem tě potřeboval vidět," zaculí se. V té chvíli jsem myslela, že mi srdce vyskočí z hrudi, jak splašeně tlouklo. Zářivě jsem se na něj usmála a pak ho krátce políbila.
,,Co kdybychom dokončili ten včerejšek?" pozvednu na něj své obočí. On ani chvíli neváhá a vrhne se mi vášnivě na rty. Dovedu nás ke mně do ložnice, kde mě povalí na postel. Ve vteřině naše oblečení leží někde na podlaze a my nasloucháme vzájemným vzdechům. Nakonec jsme oba skončili na zádech, přičemž jsme hlasitě dýchali a já se culila, jak největší magor.
,,No měl bych jít," vydechne Josh a začne se oblékat.
,,Počkej, ty už zase jdeš?" nechápavě se zvednu a obmotám kolem sebe deku.
,,Můžeme pokecat cestou na letiště, jestli chceš," kmitne rameny a zapne si pásek u kalhot.
,,Ale já myslela, že tu zůstaneš se mnou. Že budeme ležet v posteli a pustíme si film. Ráno bychom si zašli na snídani a pak bych tě vyprovodila na letiště," vyhrknu a začnu se cítit až moc hloupě.
,,Callie, o tom jsme mluvili. Ty víš, že já na vztahy nejsem. Ani na nic podobnýho. Měli jsme dohodu. Přátelé s výhodami, pamatuješ?" položí mi ruce na ramena, což je ta nejhorší věc, co mohl udělat. Se slzami v očích mu pohlédnu do očí, kde jakoby se odrážel nápis "Jen přátelé".
,,Takže si letěl hodinu sem, jen kvůli sexu?" pár slz mi steklo po tváři, ale já je ihned setřela. Josh se napřímí, pustí má ramena a prohrábne si své vlasy.
,,Upřímně? Ano," hlesne a já si musím sednout, abych to vše dokázala vstřebat. ,,Ty hajzle," přecedím skrz zuby a hodím po něm jeho botu.
,,Ne Lili! Takhle jsme byli domluvení. Nemůžu za to, že v tobě vybouchli city," rozhodí rukama. Ani jsem si to nestihla pořádně rozmyslet, ale má dlaň vyletěla do vzduchu a s plesknutím se střetla s jeho tváří.
,,Nikdy mi už tak neříkej," Josh se okamžitě chytne za postižené místo a ublíženě mi pohlédne do očí, ze kterých momentálně lítaly blesky.
,,Děvko," odplivne si. Pak si sebere svoje věci a už navždy opustí můj byt.
Tak prázdniny se blíží ke konci :((
ČTEŠ
Close to you ✓
RomanceJednadvacetiletá Callie se kvůli práci přestěhuje do New Yorku a konečně se tak postaví na vlastní nohy. Má vlastní byt, dobře placenou práci a toho nejhezčího souseda, ze kterého se jí podlamují kolena. A tím to nekončí...