,,Clare, na pátou mi objednejte masáž a zítra ve tři mi připomeňte schůzku s redaktory," objeví se u mého stolu jedna z nejlepších redaktorek, která sice umí napsat úžasné články, ale ve skutečnosti to je obrovská pipina.
,,Jsem Callie," odseknu spíše pro sebe. Věnuje mi jen arogantní pohled, který mi měl naznačit, že jí to vůbec nezajímá, otočí se na svých dlouhých podpatcích a odkráčí pryč.
,,Husa," zaslechnu od vedlejšího stolu. ,,Nezajdeme na oběd?" vykoukne Allyina hlava s hladovým pohledem.
,,Mám ještě nějakou práci, kterou musím dodělat, ale nechceš dnes zajít ke mně? Potřebuju pomoct vybrat oblečení na večer," navrhnu, ale zrak neodtrhnu od obrazovky, kde jsem zrovna psala jeden článek, který bych chtěla nenápadně podstrčit šéfovi.
,,A k jaké příležitosti? Že by rande s panem sexy sousedem?" pronese spíše pobaveně, aby se mě pokusila poškádlit.
,,Tak trochu, ale zároveň i ne," pokrčím rameny. Zvědavě zalapá po dechu, ale hned na to pochopí, že teď nemám čas a tak zase zapadne ke svému stolu, kde si začne sama pro sebe mluvit. Psala jsem ještě další hodinu, pak jsem šla na menší poradu a kolem půl čtvrté nás propustili domů. Byl pátek, venku bylo krásně, ale i tak jsem se cítila zvláštně.
,,Takže o co jde?" spustí Ally hned, jak vyjdeme ven a já odemknu své auto. Hodím po ní svůj znavený pohled a nasednu na místo řidiče. ,,No co? Potřebuju vědět, k jaké příležitosti ti mám vybírat oblečení," samozřejmě si vymyslela dost dobrou výmluvu, načež se vítězně usměje.
,,Chris mě pozval, jako jeho doprovod, na pracovní večeři a bowling. Není to rande, spíše taková přátelská výpomoc, aby tam zase nebyl sám," svěřím jí. Zamyšleně si promne bradu.
,,Je to večeře, takže by se hodili šaty nebo sukně, jenže pak jdete na bowling, takže to chce něco pohodlného, v čem se můžeš volně hýbat bez starostí o své nádobíčko, ale zároveň musíš zůstat sexy, aby na tobě všichni mohli oči nechat, ale zase ne moc, aby to nepůsobilo, jakože si tě Chris najal," znělo jakoby spíše přemýšlela nahlas, ale žasla jsem nad její úvahou. Když jsme dojeli ke mně domů, Ally ihned zamířila ke mně do ložnice. Chvíli jsem jí zpovzdálí opírající se o futra dveří sledovala, dokud radostně nevypískla a nehodila nějaké oblečení na postel. Celé se to skládalo z upnutých džín, dost odhalujícího upnutého tílka a slabého svetříku na večer. ,,Tak co myslíš?" postaví se před postel, na které to bylo celé rozložené a já si stoupnu vedle ní.
,,Myslím, že jsi génius!" vyjeknu a rychle ji obejmu. ,,Za to si zasloužíš kávu," zazubím se na ní. Ona s chutí přikývne a tak přejdeme do kuchyně, kde dám, zase jako ze středověku, vařit vodu a do hrnků naberu kávu, což poté zaliju tou vodou. ,,Jaké máš plány na víkend ty?" pozvednu obočí.
,,Vlastně nic moc. Pojedu k našim, jelikož táta má narozeniny," s pokrčením ramen si usrkne kávy a začne mluvit o něčem jiném. Povídali jsme si asi hodinu, než se nabídla, že mi pomůže i s líčením. Proto jsem si šla dát sprchu, umyla jsem si vlasy a vyfoukala je. Ally mě lehce nalíčila a vyžehlila mi vlasy, i přesto, že jsem jí tvrdila, že mi to vydrží maximálně hodinu.
,,Vážně ti moc děkuju," obejmu ji mezi dveřmi už oblečená a připravená na večer. ,,A užij si víkend," mávnu jí a ona pak zapadne do výtahu. Ještě jsem upravila poslední detaily, navoněla se a přehodila si přes rameno malou kabelku. Akorát jsem popadla svůj svetřík, když se ozvalo klepání. S výdechem jsem otevřela dveře a zrakem spočinula na Chrisovi. Mel černé na kolenou roztržené džíny, upnuté bíle triko a přes to džínovou bundu. Celou si mě nestydatě sjel pohledem, než ho zakotvil v mých očích.
,,Vypadáš dokonale," vydechne. Mé tváře ihned naberou růžové barvy a proto za sebou rychle zavřu dveře a vydám se k výtahu.
,,Moc jsem nevěděla, co na sebe, takže doufám, že tohle je v pohodě. Myslela jsem na to, abych tě tam neztrapnila třeba v teplácích a triku," uchechtnu se.
,,Tobě sluší cokoliv," skromně pokrčí rameny a podrží mi dveře. Venku už se pomalu rozpínala tma, proto byly pouliční lampy v plném proudu. Odpolední teplo pročesával jemný vítr, který hladil má holá ramena pohrával si s mými vlasy. Chris mi mlčky otevřel dveře od jeho naleštěného auta a pak ho celé oběhl a sedl si na místo řidiče. ,,Jen, abych tě upozornil. Jsou to trochu pitomci a občas mají nevhodné připomínky, tak je prostě jen ignoruj. A kdyby se tě na něco ptali, nemusíš jim odpovídat. Neboj se je odpálkovat," konečně se na mě trochu pousměje , přičemž nastartuje. Celou dobu vypadal trochu napnutě a nervozně, což jsem moc nechápala, protože podle vyprávění to jsou všechno jeho přátelé, ale když jsme dojeli na místo, na tváři měl svůj sexy úsměv. Vkročili jsme do podniku, kde byla malá restaurace a hned vedle bowling a vydali se k tomu nejhlučnějšímu stolu. A plném mužů! Chris tvrdil, že si taky někoho přivedou a tak jsem doufala, že se budu mít aspoň s kým bavit, ale zřejmě jim to nevyšlo.
,,Tady je máme!" ozve se jeden z nich. Všechny pohledy spočinou na mě, což mě ještě víc znervózní.
,,Takže tohle je Callie, Callie tohle je Jim," ukáže na chlápka kolem třicítky s krátkými černými vlasy, který mi mile zamává. ,,Nick," blonďák s pihami na tváři a brýlemi mi jen pokýve hlavou. ,,Matt," brunet s menším strništěm se elegantně zvedl, popadl mou ruku a jemně mě políbil na klouby prstů, přičemž se hned ozval smích. ,,To by stačilo," ukončí to Chris. ,,A jako poslední je tu Carter," další brunet, který ze všech vypadl nejmladší mi váhavě zamává a pak se napije svého piva. S Chrisem si sedneme na dvě volné židle vedle sebe, které nám asi záměrně přenechali, jelikož byli dost blízko u sebe.
,,Takže Callie, Chris nám říkal, že si se teď nedávno přistěhovala. Jak se ti New York líbí?" ujme se slova Jim. Mile mu odpovím, přičemž se rozvede debata, která pomalu, ale jistě mířila k Chrisovi.
,,A vy dva spolu teda chodíte?" pozvedne obočí Matt a u stolu nastane ticho.
,,A kde vlastně máte doprovody vy?" všichni se zarazili, Chris po mě hodil pohledem, až jsem si myslela, že jsem šlápla vedle, ale pak se dal celý stůl do smíchu.
,,Tak teď si nás dostala," ozve se mezi smíchem Jim.
,,Ta holka se mi líbí," utrousí Nick a poplácá Chrise po zádech. Ten se na mě s úsměvem otočí. Pod stolem vyhledal mou ruku, kterou děkovně stiskl, přičemž mnou zase projela ta energie. Chvíli jsme si hleděli do očí, než jsem trhla hlavou a znovu se zapojila do konverzace.
Outfit nahoře:))
ČTEŠ
Close to you ✓
RomanceJednadvacetiletá Callie se kvůli práci přestěhuje do New Yorku a konečně se tak postaví na vlastní nohy. Má vlastní byt, dobře placenou práci a toho nejhezčího souseda, ze kterého se jí podlamují kolena. A tím to nekončí...