Když jsem pomalu otevřela oči, ihned mě ozářily sluneční paprsky, které mi do pokoje proudily okny. Když jsem se pomalu a co nejtišeji otočila na druhý bok, spatřila jsem Chrise, který stále klidně oddechoval. Předloktím si zakrýval oči a druhou ruku měl stále lehce nataženou ke mně. Ze spaní měl rozcuchané vlasy a pomačkanou košili. Velice tiše jsem se vymanila ze spárů vyhřáté deky a spustila svá holá chodidla k zemi, přičemž s nimi spadla i sukně mých šatů. V hlavě jsem se propleskla za to, že jsem v nich usnula a popadla první věci, co mi přišli pod ruku. Zavřela jsem se u sebe v koupelně, kde jsem se převlékla a rychle provedla hygienu s tím, že jsem se i odlíčila, jelikož jsem včerejší make-up měla rozmazaný všude. Vlasy jsem si sepnula do ledabylého drdolu a po špičkách se vrátila zpět do pokoje. Na noční stolek jsem Chrisovi připravila prášky na hlavu spolu se skleničkou vody a pak lehce otevřela okno, aby dovnitř proudil čerstvý vzduch. Nevěděla jsem, jak se před Chrisem dnes chovat a proto jsem z pokoje raději zmizela a přešla ke schodům. Bylo mi jasné, že ani dole mě nebude čekat nic příjemného, ale radši budu uražená, než vyvedená z míry. Jen jsem doufala, že ta žena, která je údajně mou matkou, už bude pryč a já ji už nikdy v životě neuvidím.
,,Dobré ráno," utrousila jsem, když jsem vešla do kuchyně a políbila babičku na tvář. Táta na mě zkoumavě pohlédl, ale když jsem uhnula pohledem, pochopil, že jsem stále naštvaná. Bratr tu samozřejmě nebyl, jelikož měli svatební noc s Becou v hotelu. Nandala jsem si lívance, která určitě dělal táta, jelikož je uměl nejlépe z celé rodiny a polila si je sirupem. S kávou z kávovaru jsem si sedla, co nejdál od táty a pustila se do snídaně. Chvíli jsem si povídala s babičkou, ale pak naší konverzaci přerušil táta.
,,V kolik odjíždíte?" svůj zrak měl upřený do novin a dělal, že ho mé chování vůbec nezajímá.
,,Po obědě," pronesu do vzduchu, kde to také zůstane. Když jsem dosnídala, ozvaly se na schodech kroky a po chvilce do kuchyně vkročil vykoupaný a převlečený Chris. Všem popřál dobré ráno a se svou snídaní si sedla zase co nejdál ode mě. Nechápavě jsem se na něj zamračila, ale on se mému pohledu vyhýbal, což jsem nechápala. Pustil se s tátou do řeči, přičemž se mu omlouval, že ho tak opil a přikázal mu, aby se za ním někdy stavil. Když všichni dosnídali a já naskládala nádobí do myčky, zamířila jsem ihned do svého pokoje, kam si šel Chris zabalit. ,,Děje se něco?" vtrhnu do pokoje a vrhnu na něj svůj zmatený výraz.
,,Mělo by?" falešně se uchechtne a zapne si svou tašku. ,,Jdu tvému tátovi pomoct s úklidem," obeznámí mě a pak bez dalších slov opustí místnost. Byla jsem vážně zmatená. To on byl ten, kdo se včera opil, políbil mě a pak mě donutil spát v jeho náruči. Když to celé takhle chtěl, tak proč se teď choval tak divně? Nemohla jsem nad tím dál přemýšlet, proto jsem si rychle sbalila a seběhla zpět dolů na zahradu, kde spolu s Chrisem a tátou dalších pár lidí pomáhalo uklízet.
,,Můžeme si promluvit?" postavím se před svého otce a založím si ruce na hrudi. Položí židli, kterou zrovna nesl a ustoupil se mnou kousek stranou. Nechtěla jsem odjet, aniž bych se s ním neusmířila a nenechala si to celé vysvětlit. ,,Proč si mi to udělal? Víš, jak jsem se včera cítila? Matt to vědět mohl, ale já ne a musela jsem s tím žít celých jednadvacet let. Takže se tě ptám, proč," zaujmu pevný a odhodlaný postoj, přičemž si táta dlouho povzdychl.
,,Byla jsi malá, když se to stalo a pak už zkrátka bylo lepší nechat tě při tom. Pravda je, že když tvá matka porodila Matta, byla šťastná a já s ní. Jenže pak ,o tři roky déle, zjistila, že čeká tebe a začala být jiná. Když si se pak narodila, tak mi po pár týdnech sdělila, že se necítí na to být matkou a už vůbec se dvou dětí a že odchází. Nevěděl jsem, jak ti to říct, když si se poprvé ptala, jelikož jsem věděl, že by tě mrzelo, že tvůj bratr s ní strávil více času a tak jsem si to celé vymyslel. Pak za mnou ale přišel, že si jí našel a mluvil s ní. Prý mu to celé vysvětlila, omluvila se a on ji chce ve svém životě," upřeně jsem naslouchala všemu, co říkal, dokud se nezarazil. ,,Nemohl jsem mu zakázat vídat se se svou matkou a tak jsem mu to dovolil. I přesto, že je to možná nespravedlivé a sobecké, nechtěl jsem, abys jí poznala. Tobě ublížila více a navíc vím, jak to vy holky máte se svými matkami. Je mezi vámi vždy silnější spojní a já se bál. Omlouvám se, že jsem ti lhal," vydechne nakonec. ,,Neměl jsem ti lhát," šeptne. v očích se mu zalesknou slzy a proto si ho okamžitě přitáhnu do náruče vdechnu jeho mužnou kolínskou, kterou používá od doby, co jsem byla malinká.
,,Měl si mi to říct," přitakám, přičemž sklopí svůj pohled k zemi. ,,Ale chápu tě," dokončím svou větu a pak ho líbnu na tvář. ,,Mám tě ráda a to ona nezmění. Pokud o mě neměla zájem předtím, tak já zase nemám zájem o ní teď," pokrčím rameny. Táta se na mě šťastně pousmál, ale já za jeho zády zahlédla Chrise, který nás nenápadně pozoroval. ,,Skočím udělat s babi nějaký oběd a pak budeme muset vyrazit," nechám se od něj pohladit po tváři a následně na to se přesunu do kuchyně, kde už na mě čekala babi. Pustili jsme se do vaření, babi připravovala maso a já krájela zeleninu.
,,Ten tvůj kamarád, Chris, je opravdu milý. A on je tedy tvůj přítel?" pozvedne zvídavě obočí, nad čímž se musím pousmát.
,,Ne, jen soused. Vlastně je to, kromě mé spolupracovnice Ally, jediný člověk, kterého znám. Často mi pomáhal," vysvětlím jí, ale sama pro sebe se musím uculit, když si vzpomenu na ten včerejší polibek.
,,To je škoda. Hodil by se k tobě. A jak se ti vůbec v New Yorku daří? Jsi v práci spokojená? Táta říkal, že jsi zatím jen sekretářka," započali jsme normální konverzaci a já jí vyprávěla o svém článku, který píšu a chci ho brzy ukázat šéfovi. Pak jsme společně prostřeli stůl a zavolali tátu s Chrisem k obědu. Ostatní už odešli, jelikož celá zahrada už byla uklizená. Po obědě jsem pomohla sklidit nádobí, převlékla se a Chris nám dolů snesl tašky.
,,Tak se mi tam v New Yorku opatruj a brzy se zase ukaž. Klidně s sebou vezmi i Chrise," mrkne na osobu za mnou. Rychle ho obejmu a políbím na tvář. ,,Mám tě rád," šeptne a já mu jeho slova oplatím. I s Chrisem se mužsky obejmou, on mu něco tiše poví a pak se zamáváním nasedneme do auta.
ČTEŠ
Close to you ✓
RomanceJednadvacetiletá Callie se kvůli práci přestěhuje do New Yorku a konečně se tak postaví na vlastní nohy. Má vlastní byt, dobře placenou práci a toho nejhezčího souseda, ze kterého se jí podlamují kolena. A tím to nekončí...