-15-

4.6K 183 6
                                    

Když píseň dohrála, ozvala se další pomalá, kterou jsem hrozně zbožňovala. Vlastně jsem si jako malá vysnila, že se chci při ní poprvé líbat, což se samozřejmě nestalo. Táta se ode mě odtáhl a mile se usmál. Myslela jsem, že to bylo na mě, ale pak se za mým zády ozval jeho chraplavý hlas a táta mě klidně opustil. 

,,Věnuješ mi jeden tanec?" otočím se ke Chrisovi čelem a pohlédnu do jeho zářících očí. Pomalu se začalo stmívat, což písničce dodávalo krásné pozadí. Obmotala jsem ruce kolem Chrisova krku a dostala se tak dost blízko k jeho tváři. Jeho dlaně spočinuly na mých bocích, které jemně stiskl a oba jsme se dali do pohupování. Vzájemně jsme si hleděli do očí a nemohli ten kontakt přerušit. Cítila jsem, jak mé srdce zrychlilo a dech se mi zadrhával. Najednou se pousmál a dlaní mě pohladil po tváři. 

,,Jsi vážně nádherná," šeptne. Jeho dech se odrazí od mé tváře a můj osobní prostor pohltí jeho krásná osobitá vůně. Měla jsem pocit, že jsme na světě byli jen my dva. Že se Země točí jen pro nás a že slunce na nebi zapadá jen kvůli nám. Nevnímala jsem nic kolem mě, jen jeho krásně hluboké oči. Víc a víc jsme se k sobě tiskly, když písnička skončila a my se zastavili. ,,Děkuju za tanec," pousměje se a pak mě odvede zpět na trávník. 

,,Drahoušku, doufám, že ti nebude vadit, když si na chvilku půjčím tvého společníka," objeví se u nás táta a popadne Chrise kolem ramen. Jen protočím očima a nechám je jít. Sama se pak posadím na své místo a začnu se bavit s bratrovými přáteli. Uběhlo pár hodin a já Chrise nikde neviděla. Najednou se i s tátou vyřítili z altánku u bazénu a Chris stál sotva na nohou. Dlouze jsem si povzdychla a spěchala k nim. 

,,Tati, nemyslela jsem, že ho tu opiješ," pokárám ho. Jen se pobaveně zasměje a přiopilým krokem se vydá do víru oslavy. ,,Pojď si sednout. Přinesu ti vodu," podepřu ho, aby se tak nemotal a rychle ho posadím na volnou židli. Doběhnu do domu pro vodu, kterou mu podám, aby jí vypil. ,,Jak se cítíš? Budeš zvracet?" zkoumavě si ho prohlédnu, ale bledě nevypadal. 

,,Je mi fajn," pokrčí rameny a pak se s úsměvem otočí k lidem, se kterými začne probírat nějaké kraviny, které jsem radši neposlouchala. Po chvilce se na mě ale otočil a tvář mu lehce zbledla. ,,Myslím, že budu zvracet," šeptne. 

,,Dobře. Tak pojď. Vezmu tě nahoru a odpočineš si," pomůžu mu na nohy a spolu se vydáme k domu. V tom ale zahlédnu nějakou ženu kráčející zahradou, která mi byla trochu povědomá. Nechala jsem Chrise na schodech u terasy a vydala se k ní. ,,Vy jdete na svatbu?" založím si ruce na hrudi a sjedu jí pohledem. Měla krásné výrazné oči a dokonale vypracovanou postavu. 

,,Ano. Můžu mluvit s Benem Montgomerym?" i ona na mě pohlédne a trochu znejistí. 

,,To záleží. Kdo jste?" tahle žena se mi ale vůbec nelíbila a cítila jsem, že s ní přijde něco špatného. 

,,Callie, měla by ses jít postarat o Chrise," ozve se za mými zády táta, ale svůj pohled měl upřený na té ženě. ,,Co tu děláš?" pronese chladně. Takhle jsem ho mluvit nikdy neslyšela.

,,Tati, kdo to je?" byla jsem zmatená a chtěla jsem, aby mi to vysvětlil. 

,,Přece sis nemyslel, že si nechám ujít svatbu mého vlastního syna," po jejích slovech se trochu zarazím. 

,,Mami?" teď se za mnou ozve Mattův hlas a já ihned zamrznu na místě. Pokud je tohle Mattova matka, tak je to i moje matka. Jenže ta měla být teď někde sjetá pod mostem. ,,Řekl jsem ti, že sem nemáš chodit," i jeho hlas zněl tvrději. Kmitl na mě starostlivým pohledem, ale já to vůbec nechápala. 

,,Mohl by mi tu někdo vysvětlit, o co tu jde?" zvýším hlas. Táta si frustrovaně povzdychne s tím, že mi to celé vysvětlí, ale dřív se slova ujme právě ta žena. 

,,Ty budeš určitě Lilien. Já- jsem tvá matka," pousměje se. Ihned se mi zamotá hlava a já o pár kroků ustoupím, abych nespadla. V tom mě zachytí něčí paže. Když jsem se ohlédla, byl to stále opilý Chris, který už se ale dokázal udržet na nohou. 

,,Nemůžete být má matka. Má matka od nás po mém narození utekla a vybrala si drogy místo své rodiny. Nevypadáte jako někdo, kdo se už jednadvacet let několikrát za den sjíždí," můj hlas byl rozklepaný a moc jsem nevěděla, co si počít. 

,,Vážně, Bene? Drogy? Nemohl sis vymyslet něco lepšího?" stočí svůj pohled na tátu, který naštvaně zatne ruce v pěst. 

,,Chceš mi, tati, říct, že to celé byla lež a má matka je naprosto normální?" hlesnu nejistě. Doufala jsem, že mi to nějak vyvrátí, ale jeho pohled klesne provinile k zemi a mě po tváři ihned steče pár slz.  ,,Jak si mohl?" vzlyknu. Chrisův stisk zjemní a obejme mě kolem pasu. 

,,Nevěděl jsem, co dělat. To jsem ti měl radši říct, že je tvá matka naprosto v pořádku, ale zkrátka se necítila na to být matkou dvou dětí a tak vás opustila? Protože už takhle to je dost těžký, ale tohle bys jako malá nikdy neunesla," i v tátových očích se zaleskly slzy, ale to nezměnilo to, jak jsem teď byla rozčílená. 

,,Neměl jsi mi lhát. Ani jeden," tentokrát pohlédnu na svého bratra, kterému se stejně, jako tátovi, leskla provinilost v očích. ,,Vídáš se s ní? Jak dlouho? Jak dlouho tohle celé víš, zatímco já žiju ve lži?" vykřiknu a rozhodím rukama. 

,,Od střední. Táta nechtěl, abych ti to říkal. Omlouvám se," povzdychne si, ale já se na ně už dál nemohla dívat. Nemohla jsem stát poblíž ženy, která se na mě vykašlala, když jsem ještě ani neměla ponětí, že existuju. 

,,Jdeme," s chladným tónem hlasu se na každého z nich podívám a pak popadnu Chrise za ruku a dotáhnu ho k sobě do pokoje. Hned, jak zavřu dveře a zamknu, se o ně zády opřu a sjedu dolů do sedu. Po tvářích mi stékaly slzy a já tiše vzlykala, zatímco Chris jen nevinně seděl na mé posteli. 

,,Callie," šeptne. Utřu si hřbetem ruky své tváře a pak se zvednu. Přejdu blíž k němu a dřepnu si před něj. 

,,Jak ti je? Nechceš si na chvilku lehnout a prospat se? Nebo chceš ještě vodu?" pozvednu mile obočí a potlačím vzlyky, které se mi draly z hrdla. 

,,Moc mě to mrzí," šeptne a dotkne se mé tváře. 

,,To nic. Ty za to nemůžeš. Chvíli tu pobudeme, dobře? Trochu se prospíš a já tu budu čekat," pousměju se. Jenže než se stačím zvednou, abych ho přikryla, se ke mně Chris skloní a prudce narazí do mých rtů. S dlaní stále na mé tváři mě vášnivě políbí a nosem prudce vydechne. Byla jsem zmatená a chvíli mu polibky oplácela, protože po tom jsem toužila pekelně dlouho, ale pak mé ruce sjely na jeho hruď, zatlačily proti němu a my se od sebe odtáhli. 

,,Já- omlouvám se. Promiň, myslel jsem, že-" vyhrkne, ale já ho zarazím dlaní na jeho tváři, po které přejedu. 

,,Nezlobím se, ale jsi opilý. Pokud tohle je ale to, co ty chceš, uděláš to i bez alkoholu v krvi. Zatím si tu lehni a prospi se, dobře?" zvedne se a pomůžu mu dostat se ze saka i kravaty. Pak mu podám jeho triko, které si oblíkne místo košile a kalhoty s botami skopne na podlahu. Přikryju ho svou dekou a pak ho krátce políbím na čelo. ,,Donesu ti ještě vodu," otočím se k odchodu, ale jeho silná paže omotaná kolem mého zápěstí mě zastaví a stáhne vedle něj na postel. 

,,Zůstaň tu se mnou," šeptne. Přikryje mě dekou a ruku mi položí kolem pasu, přičemž svou tvář zaboří do mého krku. Věděla jsem, že je opilý a tohle si zřejmě moc nebude pamatovat, ale v jeho náruči jsem se cítila bezpečně a klidně. Navíc dolů jsem už jít nechtěla a proto jsem s výdechem zavřela oči a usnula. 


Tak tu konečně máme nějaké drama :)) Co vy na to?

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat