Když jsem se ráno probudila, cítila jsem jeho hřejivou náruč, ve které mě schovával. Okny do pokoje proudily sluneční paprsky. Opatrně jsem se dostala z postele a přešla do kuchyně. Do uší jsem si strčila sluchátka s muzikou, abych Chrise neprobudila a pustila se do snídaně. Připravila jsem si pomeranče na džus, těsto na palačinky a dala jsem vařit vodu na kávu. Když jsem vymačkala pomeranče, smíchala jsem šťávu s vodou, čímž vznikl džus. Horkou vodou jsem zalila dva hrníčky s kávou a pak se pustila do dělání palačinek. Tiše jsem si pobrukovala kousky textů z písniček a u toho se prazvláštně kroutila. Akorát jsem otočila palačinku, aby se mi nespálila, když jsem ucítila dvě silné paže, které se mi obmotaly kolem pasu a rty, co se okamžitě přitiskly na můj krk. Vytáhla jsem si z uší sluchátka, otočila se k Chrisovi čelem a nechala se od něj políbit.
,,Vzbudila jsem tě? Snažila jsem se být potichu," přejedu prsty po jeho neoholené tváři, přičemž se usměje.
,,Probudila mě ta vůně," nakoukne mi přes rameno do pánvičky, aby zjistil, co kuchtím. ,,Měla si mě vzbudit. Chtěl jsem se s tebou mazlit v posteli," jeho výraz se změní na uražený, což vypadalo neuvěřitelně roztomile.
,,Chtěla jsem tě překvapit se snídaní do postele," pokrčím nevinně rameny.
,,Požaduji náhradu," při jeho slovech se mu uličnicky zaleskne v očích a na rtech se mu vytvoří sexy úsměv. Nechápavě nadzvednu jedno obočí, načež se mi ihned vrhne na rty. Ruce mu sjedou níž až na má třísla, za které mě popadne a vyzvedne na linku, kam si sednu. Nohy obmotám kolem jeho pasu a ještě víc si ho k sobě natisknu. Prsty mi tak různě bloudili po jeho nahé hrudi k vlasům a zpět, zatímco jeho dlaně pravidelně mačkaly můj bok či zadek. Pak zabloudili pod triko, které mi chtěl svléknout, ale náhle se ozvalo hlasité pípání. Ihned jsem se od Chrise odtáhla, popadla pánvičku s totálně černou palačinkou, kterou jsem vyhodila po cestě do koše, a strčila ji do umyvadla. Jakmile jsem na ní pustila vodu, začalo se z ní ještě více kouřit, díky čemuž už musel Chris otevřít všechna okna v místnosti.
,,A máme po snídani," uchechtnu se. Chrisovi to ale bylo jedno, protože ke mně znovu přešel, přehodil si mě přes rameno a pak mě pohodil do postele. Ani jsem se nestihla nadechnout a svlékl mi triko. Stejně tak to šlo i s ostatním oblečením, dokud jsme na sobě neleželi nazí a neužívali si společného rána.
,,Ani se nehni. Já snídani dodělám. Nerad bych, abychom vyhořeli," přikáže mi, když si oblékne trenky a nějaké triko ze skříně. Pobaveně zakroutím očima, ale zůstanu ležet. Když Chris dodělal naší snídani, spolu jsme ji v posteli snědli. Pak jsem si dali další společnou sprchu a po obědě, kdy jsme si objednali pizzu, se Chris vydal na svůj kroužek a já se zavřela ve svém bytě. Kolem čtvrté jsem se začala chystat na dnešní rande, které mělo započít v šest hodin. V obyčejných šatech, s trochu navlněnými vlasy, jsem na sebe hleděla do zrcadla a přemýšlela, jestli vypadám dokonale. Protože jsem si přála, aby dnešní večer a celkově každá vteřina s Chrisem byla dokonalá.
Pět minut po šesté se ozvalo klepání. Když jsem otevřela, nejdřív mě celou sjel pohledem, než pohlédl do mých očí a pousmál se. ,,Vypadáš nádherně," natáhne se ke mně pro polibek. Ruku v ruce jsme vyšli ven a nasedli do Chrisova auta. Do pozadí hrálo tiše rádio, Chris měl naše spojené dlaně na svém stehně a já hleděla jen a jen na jeho tvář. Dokonce se kvůli mě oholil. Zastavili jsme na prázdném parkovišti, které osvěcovalo pár lamp, jelikož všude kolem už panovala tma. Před námi se v temnotě rozprostíralo moře, ve kterém pluly odrazy zářících hvězd na nebi. Chris z kufru vytáhl košík s dekou a společně jsme vstoupili na pláž. Zalezli jsme si mezi útesy, kde byla taková malinká plážička, kam nebylo vidět. Chris rozložil deku do písku, na ní vyskládal všechno jídlo, zapálil malinké čajové svíčky a z mobilu pustil pomalou romantickou hudbu. ,,Líbí?" sedne si a natáhne ke mně ruku, kterou ihned přijmu a sednu si vedle něj.
,,Je to dokonalé," vydechnu a dlouze ho políbím. Pustili jsme se do jídla, u čehož jsme si povídali a sledovaly vlny narážející do útesů. Po jsem seděla v Chrisově náruči se sklonil k mému uchu a jeho dech mě pošimral na krku.
,,Mám šílený nápad," šeptne Pobaveně k němu natočím tvář, abych si mohla povšimnout těch jiskřiček, které mu řídily v očích. Trochu jsem se odtáhla a on se zvedl na nohy, přičemž se začal svlékat.
,,Co to děláš?" pronesu nechápavě, i když jsem se stále usmívala.
,,Někde jsem slyšel, že noční koupání v ledové vodě je zdravý. Tak proč to nezkusit?" pokrčí rameny a přetáhne si triko přes hlavu. Stál přede mnou jen ve spodním prádle a nedočkavě na mě hleděl.
,,Na to zapomeň. Já tam nevlezu," zakroutím hlavou. Chris si mě beze slova přehodí přes rameno a na zem mě pustí až ve vodě, takže se mi okamžitě voda dostane až po pas. S výkřikem skočím Chrisovi kolem krku, aby mě zahřál. On se ale jen hlasitě smál a využil situace, jelikož se se mnou okamžitě potopil. ,,Chrisi!" praštím ho do hrudi a odtáhnu se od něj.
,,Užívej si to," popadne mě za pas a ihned spojí naše rty. Hned, jak vylezeme z vody, mě Chris vysvleče a zabalí do deky, na které jsme seděli. Zuby mi drkotaly neuvěřitelnou rychlostí, proto přese mě přehodil ještě svou bundu. Hned, co jsme doběhli do auta, Chris nastartoval a pustil topení. ,,Za chvíli ti bude teplo," šeptne. Vzal mé ruce a těmi svými se je snažil zahřát. V autě se po pár minutách vytvořila teplo, takže jsem přestala drkotat zuby a klepat se. Dojeli jsme zpět domů a zastavili se až v Chrisově bytě. Zatímco jsem si šla dát teplou sprchu, Chris našel nějaký film, který jsme si v posteli pustili. No a já někdy v půlce usnula...
Kdo se těší na víkend? Jinak chci vám všem hrozně moc poděkovat za ohlasy u každé kapitoly. Vážně mi vaše komentáře dělají radost :)) A taky děkuju za všechna hlasování. Mám vás ráda, lidičky :*
ČTEŠ
Close to you ✓
Storie d'amoreJednadvacetiletá Callie se kvůli práci přestěhuje do New Yorku a konečně se tak postaví na vlastní nohy. Má vlastní byt, dobře placenou práci a toho nejhezčího souseda, ze kterého se jí podlamují kolena. A tím to nekončí...