-18-

4.7K 186 14
                                    

Uběhl týden a my s Chrisem jsme spolu stále nemluvili. Když jsme se náhodou potkali na chodbě, dělali jsme, že se nevidíme a jen kolem sebe prošli. Párkrát jsem zahlídla, že se za mnou Chris otočil, ale nikdo z nás nic neudělal. 

Byl akorát pátek, když jsem došla kolem páté domů s plnými taškami nákupu. Jen tak tak jsem si otevřela dveře, aniž by se mi to celé nevysypalo a pak jsem to narvala všechno do lednice. Měla jsem v plánu strávit celý víkend ve svém bytě a udělat si filmový maraton. K tomu jsem potřebovala zásobu jídla, a proto jsem byla nakoupit. Ihned jsem se převlékla do něčeho pohodlnějšího, udělala si ledabylý drdol a s odpolední dávkou kávy jsem si sedla ke svému počítači, abych vyřídila pár emailů a koupila si přes internet něco hezkého do bytu nebo na sebe. Kolem šesté se ale z vedlejšího bytu ozval ženský hlas a hned na to vzdechy. 

,,Tak a dost!" prudce jsem se zvedla a odhodlaným krokem vyšla z mého bytu. Prudce jsem zabouchala na vedlejší byt, založila si ruce na hrudi a čekala, až otevře. Dveře se po pár minutách otevřeli a přede mnou stála vysoká a štíhlá brunetka s rtěnkou skoro po celé tváři. ,,Mohli byste se tu utišit? Snažím se vedle pracovat a ten tvůj předstíraný orgasmus mě dost ruší," pronesu s tím nejvíc vážným výrazem, i přes to, že jsem se v duchu nezadržitelně smála. 

,,A ty jsi jako kdo?" našpulí na mě ty příliš nafouklý rty a ještě víc vyšpulí prsa. Jako by už teď nebylo všem jasné, že jsou umělý. 

,,Co tu děláš?" za jejími zády se objeví polonahý Chris s do všech stran rozcuchanými vlasy a nechápavě na mě pozvedne obočí. 

,,Jak už jsem říkala tady té umělé Barbie, dost mě rušíte, takže vás prosím, abyste se raději přesunuli třeba k ní do jejího domečku pro panenky," bylo vidět, jak se Chrisovi v očích lesklo pobavení, ale jakmile se jeho 'přítelkyni' nafoukly tváře, zvážněl. 

,,Co si o sobě myslíš? Podívej se na sebe, ty šmudlo!" vykřikne a ihned mi její ruka přistane s plesknutím na mé tváři. Nevěřícně na ní pohlédnu a pak mé oči zabloudí k těm Chrisovým. Doslova z nich lítaly blesky, jak zuřil.

,,Měla bys odejít. Ihned," pronese hrubým hlasem a hodí po ní její kabelku. Nechápavě pootevře rty, aby něco řekla, ale Chris jí beze slova vykopne na chodbu a mě vtáhne dovnitř. ,,Co to sakra bylo?" spraží mě pohledem a pak se otočí směrem ke kuchyni. Otevře dolní dvířka ledničky, kde se nacházel mrazák a vyndá ledové balení hrášku, které mi ochotně podá. 

,,Není dvakrát příjemné každý den poslouchat to vaše rodeo," odfrknu si. Pomalu si sáček přiložím k tváři a ucítím slabé štípnutí. Nemůžu uvěřit, že mi dala vážně facku. 

,,Mrzí mě to. Nevěděl jsem, že ti jednu vrazí. Bolí to hodně?" starostlivě ke mně přejde a opatrně se dotkne mé dlaně, která přidržovala sáček u mé tváře. ,,Je to jen trochu zarudlé. Myslím, že otisk mít nebudeš," uchechtne se. Zadíval se mi do mých očí a mé tělo upadlo do transu. Jeho rty se pootevřely, ostře se nadechl a pak je znovu zavřel. ,,Proč jsi to udělala? A neříkej, že kvůli hluku," odstoupí ode mě a opře se o linku. 

,,Já nevím," povzdychnu si a kousek odstoupím, abych se vyhnula jeho zkoumavému pohledu. 

,,Víš. Řekni to," můj pohled najednou sjel na jeho nahou hruď, kterou jsem doteď tak nějak přehlížela. Samozřejmě si toho všiml a musel se uchechtnout. Zády se odrazil od linky a přešel zpět ke mně. ,,Tak to řekni," pobídl mě. Můj mozek začal pracovat mnohem rychleji a snažil se vydedukovat jakoukoli odpověď, zatímco srdce bilo jako o závod. 

,,Já žárlila! Stačí? Tys mě políbil a já čekala, že z toho něco bude, že to pro tebe něco znamenalo, ale pak si se mnou přestal mluvit a ještě k tomu sis sem vodil tuhle nádheru, takže ano, žárlila jsem," rozhodím rukama kolem sebe, čímž ho donutím kousek odstoupit. 

,,Co si čekala, že po tom polibku udělám?" promluví po nějaké chvíli ticha. Jeho slova zůstanou viset ve vzduchu, zatímco já přemýšlela. 

,,Já nevím. Cokoli, jen ne tohle. Víš, vážně jsem věřila, že to pro tebe něco znamená, ale zřejmě jsem byla jediná, kdo si to myslel," vydechnu. Položím sáček s hráškem na jeho linku a pak se vydám ke dveřím. Tohle nikam nevedlo a bude lepší, když to ukončím. 

,,Ale pro mě to taky hodně znamenalo. Proč bych to jinak dělal? Tak moc jsem toužil tě políbit a v té chvíli jsem věděl, že to chci udělat a udělal jsem to," jeho slova mě donutí se zastavit. ,,Jenže ty jsi se pak odtáhla. Myslel jsem, že jsem udělal chybu," prudce se otočím a přejdu zpět k němu. 

,,Ty si nepamatuješ, co jsem ti řekla?" pozvednu obočí. Chris smutně zakroutí hlavou a já se v duchu ihned praštím do čela. ,,Když jsem se odtáhla, řekla jsem ti, že jsi opilý, ale pokud to je opravdu to, co chceš, uděláš to i bez alkoholu," jeho oči se ihned roztomile zalesknou. Pomalu ke mně přejde a uchopí mou tvář do dlaní. 

,,Omlouvám se. Měl jsem si to pamatovat," šeptne s lítostí. V té chvíli jeho oči sklouznou na mé rty a zhluboka se nadechne. Znovu vzhlédne k mým očím, jakoby žádal o povolení. Lehce jsem se pousmála, přičemž ani chvíli neváhal a přitiskl své rty na mé. Rukama jsem ho objala kolem krku a prsty zabořila do jeho tmavých vlasů. On své dlaně přilož na má bedra a víc si mě k sobě přitáhl, čímž prohloubil náš polibek. Když jsem se od sebe odtáhli, čelem se opřel o to mé a zrychleně jsme si dýchali do tváří. Chrisovy rty se roztáhnou do roztomilého úsměvu, po kterém ihned následoval další polibek. 


Tak když je ten Valentýn... Jinak jak jste na tom vy? Slavíte/ neslavíte? :))

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat