-14-

4.8K 176 7
                                    

Ráno byl v celém domě zmatek. Už když jsem si udělala ranní hygienu a sešla dolů se nasnídat, pobíhalo kolem spoustu lidí, i těch cizích, které si bratr najal na výpomoc. Bratr tu poletoval sem a tam a snažil se vše udělat perfektní. Táta zatím v klidu snídal a u toho si četl noviny. Když jsem usedla na své místo vedle něj, natáhla jsem se, abych ho líbla na tvář a pak jsem se pustila do snídaně. Po chvilce se dole objevil i Chris, který se zřejmě před pár sekundami probudil, jelikož byl jen v teplácích a volném triku a vlasy mu trčely do všech stran. Popřál všem krásné ráno a na mě se zářivě pousmál. Nalil si do hrnku již připravenou kávu a usedl na místo naproti mě. V tichosti jsme snídali, s Chrisem si vyměňovaly nenápadné pohledy a přihlíželi tomu zmatku. Po snídani jsem si zabrala svou koupelnu a dala si dlouhou vanu, umyla si vlasy, které jsem ihned vyfoukala a pak je nechala volně spadnout podél mé tváře na ramena. Už od mala se mi vlasy volně vlnily bez použití jakýchkoli prostředků, což byla někdy i výhoda. Proto jsem s vlasy nic nedělala a nechala je jen lehce navlněné. Pak jsem si udělala lehce výrazné líčení a nasoukala se do svých šatů. Když jsem na sebe pohlédla do zrcadla a znovu prsty přejela po krásné černé látce šatů, byla jsem se sebou spokojená. Ve chvíli, kdy jsem popadla své psaníčko s tím, že půjdu dohlédnout na svého bratra se rozrazily dveře, ve kterých stál Chris a zase jen v ručníku. 

,,Promiň, ale koupelna byla obsazená, takže jsem musel použít tu na chodbě," omluví se a pak jeho pohled sjede na mé šaty, přičemž se ostře nadechne. ,,Sluší ti to," hlesne a prohrábne si své mokré vlasy. 

,,Děkuju. Musím jít zkontrolovat Matta. Sejdeme se venku u aut," bezmyšlenkovitě ho líbnu na tvář a vyjdu z pokoje. Když jsem vkročila do Mattova starého pokoje, našla jsem ho před zrcadlem, kde si marně snažil zavázat kravatu. ,,Pomůžu ti," uchechtnu se a přejdu k němu. 

,,Vázal jsem jí snad stokrát a teď mi to prostě z ničeho nic nejde," povzdychne si a přenechá svou práci mě. 

,,Jsi nervozní, což je normální. Máš před sebou jeden důležitý životní krok, ale věřím, že vše dobře dopadne. S Becou vypadáte dokonale a myslím, že ona je ta pravá," pousměju se. Utáhnu mu kravatu a pak upravím i límec. ,,Hotovo," uhladím jeho košili a pak mu podám černé sako. 

,,Já vím, že to tak má být, ale mám spíš strach z toho, aby se mnou byla šťastná. Bojím se, že z toho bude brzy stereotyp a naše štěstí opadne," hlesne s očima zabodnutýma na svých mokasínech. 

,,Matte, každé manželství má ten svůj stereotyp, ale to neznamená, že s tebou nebude šťastná. Miluje tě a ty jí a určitě spolu prožijete krásný život," pohladím ho po tváři a pak si ho přitáhnu do obětí. ,,Mám tě ráda," vydechnu proti jeho kolínské. ,,A teď se připrav, protože se za chvíli budeš ženit," pousměju se. Matt se celý rozzáří a vezme si svůj papír se slibem. Společně vyjdeme ven, kde už čekala spousta lidí. Pozdravila jsem se s babičkami a tetičkami, ale nikde jsem neviděla Chrise. ,,Hned jsem zpět," kývnu k bratrovi a vrátím se do domu. Našla jsem ho stát u okna v pokoji, odkud hleděl na všechny ty lidi venku. ,,Děje se něco?" překvapeně se ke mně otočí a zahledí se mi do tváře. 

,,Jen přemýšlím," pokrčí rameny a oblékne si své sako. ,,Nad svojí svatbou. Jaká asi bude," dodá s úsměvem. 

,,Věřím, že dokonalá. Stejně, jako tvoje žena," mile se pousměju a přejdu k němu, abych mu upravila límec košile. 

,,To jo," vydechne proti mé tváře a kmitá očima po mé tváři, aby z ní vyčetl mé pocity. 

,,Měli bychom jít," zmateně zatřepu hlavou a rozejdu se ven z pokoje, přičemž mě Chris následuje. Všichni jsme si posedali do aut a dojeli ke kostelu, kde se má konat obřad. Byl to kostel, kde se brali Rebecy rodiče a ona si už jako malá vysnila, že tak se bude její svatba konat. S Chrisem a tátou jsme si usedli do první řady a já si upravila sukni svých šatů. Po nějaké době se vepředu objevil Matt a spustila se hudba. Nejprve šli malinké holčičky, které rozhazovaly okvětní lístky. Za nimi kráčela Beca se svým otcem a na tváři jí panoval obrovský úsměv. Na konci cesty jí otec políbil na čelo a předal Mattovi. Kněz pronesl pár slov, pak přišli na řadu sliby a výměna prstýnků a než jsme se nadáli, byl tu první novomanželský polibek, u kterého všichni jásali. Nemohla jsem se přestat usmívat, i přesto, že jsem si všimla, že mě Chris celou dobu sledoval. Po obřadu se udělalo pár fotek a vyjelo se zpět domů, kde se konala hostina. 

,,Můžu?" ozve se táta a stoupne si se skleničkou šampaňského, přičemž jeho pohled spadne na novomanželé. ,,Víte, nikdy jsem moc nebyl na přípitky a dlouhé řeči, ale když jsem se ženil já, což bylo mimochodem poprvé a naposledy, můj otec mi při jeho proslovu řekl něco, na co jsem nikdy nezapomněl a rád bych to řekl i tobě, synu. Manželství ti nedá jen záruku, že ta krásná žena vedle tebe je jen tvoje. Dá ti rodinu a ty se o ní musíš za každou cenu postarat. A já věřím, že to zvládneš. Takže bych rád připil nejen na naše novomanželé, ale také na rodinu a všechny, které nás milují," všichni pozvednou skleničky a jednohlasně pronesou Na rodinu. Pak se každý napije a započne hostina. Postupně jsem Chrise seznámila s každým členem mé rodiny, dokud si ho neodchytla má babička z taťkovi strany. 

,,Dámy a pánové, máme tu tanec otce a dcery," ozve se zpěvačka, se kterou Matt chodil na střední. Začne hrát pomalá písnička a Beca se na improvizovaném parketu objeví se svým otcem, se kterým začne do rytmu tančit. 

,,Smím prosit?" trhnu hlavou ke svému tátovi, který ke mně s úšklebkem natahoval dlaň. Hned jsem ji přijala a nechala se dotáhnout na parket, kde jsem se spolu začali klidně pohupovat. ,,Už se těším na tvou svatbu a na náš společný tanec. Pořádně to rozjedeme, dobře?" se smíchem přikývnu a položím svou hlavu na jeho rameno. ,,Mám tě rád, holčičko." 


Nebojte, svatby ještě není konec :))

Btw ta písnička, na kterou tancovali je nahoře ;)

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat