-21-

4.5K 162 4
                                    

Uběhl víc, jak měsíc a nebyla noc, kterou bych strávila bez Chrise. V podstatě jsem u něj byla celé dny, když nepočítám pár hodin v práci. Už jsem to o nás řekla i tátovi, který z toho měl obrovskou radost a brzy k němu pojedeme na víkend. Chris vypadal šťastně a spokojeně, z čehož jsem byla šťastná já.

Jakmile jsem se ráno probudila, přitiskly se na mě něčí rty. Samozřejmě jsem se nebránila a naopak si Chrise k sobě ještě víc přitáhla. Když se ode mě odtáhl, panoval mu na rtech úsměv a v očích se mu roztomile lesklo. Zajela jsem mu rukou do vlasů a trochu mu je upravila. 

,,Měl by ses už ostříhat," uchechtnu se. Chris mě pozorně sledoval a ani se nehnul. ,,Co bys dnes rád podnikl? Strávíme ho v posteli?" zakmitám obočím a natáhnu se k němu pro další polibek. 

,,Něco mě napadlo," jeho úsměv trochu opadne a zvedne se do sedu. Napodobím ho a zastrčím si vlasy za ucho. ,,Přestěhuj se ke mně," vyhrkne a já na něj překvapeně pohlédnu. ,,Vím, že se známe krátce a jsme spolu jen pár týdnů, ale jsem si tebou jistý. Vím, co k tobě cítím a chci tě mít navždy u sebe," z jeho slov se mi prudce rozbušilo srdce, které po mé hrudi rozlilo příjemné teplo. V břichu se mi probudil známý roj motýlků a na rtech se mi vytvořil šťastný úsměv. 

,,A co ke mně cítíš?" nadzvednu obočí. Chrisova dlaň popadne mou tvář a dlouze mě políbí. 

,,Miluju tě," vydechne mi do rtů a naposledy se rty otře o ty mé. ,,Nemusíš se rozhodnout hned. Pochopím, když-" ani to nestihl doříct, jelikož jsem mu skočila do řeči. 

,,Taky tě miluju," srdce mi bilo jako o závod, ale věděla jsem, že to chci. Tohle bylo přesně to, co jsem celou dobu chtěla. ,,A chci s tebou bydlet," neváhal ani vteřinu, povalil mě na záda a vášnivě mě políbil. 

,,Miluju tě, miluju tě, miluju tě," začal opakovat, přičemž mě pokaždé políbil na nějakou část mého obličeje. ,,Jen díky tobě můžu být ten nejšťastnější člověk na světě," vydechne a zakončí svou trasu na mých rtech. ,,Půjdu si dát sprchu a pustíme se do toho," vyskočí na nohy. Já se nechápavě zamračím, čehož si ale nevšimne, jelikož hned zapadne do koupelny. Když odtamtud potom vylezl, měl kolem pasu jen jeden malý ručník a mokré vlasy, ze kterých padaly kapky vody na jeho dokonalé tělo, po kterém stékaly dolů. Přešla jsem k němu, dlaněmi přejela po jeho hrudi a opatrně vzhlédla k jeho očím. ,,Nejprve stěhování, potom zábava," uraženě našpulím rty, na které mě políbí a obleče se. I já se u sebe převleču a pak vyhrabu krabice, které jsem měla při posledním stěhováním. S Chrisem jsme do nich začali vše skládat a u toho si pobrukovali písničky z rádia. Začali jsme ložnicí, potom obývákem a nakonec jsme přešli do kuchyně. Měli jsme krabice, které měli přijít do sklepa, což byli věci, které by se někdy mohli hodit, ale nevejdou se ke Chrisovi. Pak byli krabice, které měli putovat za lepším účelem. Byli v nich věci, které jsem nepotřebovala a tak je radši daruju těm, co je potřebují. A v poslední radě byly pytle s věcmi na vyhazov a krabice, které jsem si přenesla ke Chrisovi. Některý nábytek a spotřebiče jsme použili, ale většina zůstala v mém prázdném bytě, kde čekali, až si je někdo přes internet nakoupí. 

,,Je to smutné. Nedávno jsem si to zařizovala a těšila se, až se postavím na vlastní nohy a teď už se zase k někomu stěhuju," uchechtnu se. 

,,Ještě si to můžeš rozmyslet," pokrčí rameny. Já ale rázně zakroutím hlavou, přitáhnu si ho za zátylek k sobě a dlouze ho políbím. 

,,Nikdy si to nerozmyslím. Miluju tě a těším se na náš společný život," hlesnu. Jeho ruce mě obejmou kolem pasu, vyzvedne mě do vzduchu a párkrát se se mnou zatočí. ,,Chrisi!" zasměju se do vzduchu. 

,,Zbytek necháme na zítřek. Objednáme si něco k večeři a pustíme si film. Dobře?" pohladí mě palcem po tváři. Společně se vrátíme do Chrisova, tedy teď už skoro našeho, bytu a Chris okamžitě popadne mobil a objedná nám jídlo. Já si mezitím hupsnu na gauč a začnu přejíždět kanály, dokud tam nenechám nějaký dobrodružný film. Chris si zatím skočil dát další sprchu, až jsem si připadala trochu jako prase, že je tam dnes už po druhé a já ještě ani jednou. Pak jsem ale dostala vynikající nápad. Celá jsem se vysvlékla a pak potichu zamířila do koupelny. Chris stál ke mně zády, takže si nevšiml, že jsem mu vlezla do sprchy. Jakmile jsem se ale dotkla jeho zad, zarazil se a pomalu se ke mně otáčel, dokud jsme si nestáli tváří v tvář. Nestihl ani nic říct, jelikož jsem se hned nalepila na jeho rty a ruce obmotala kolem jeho krku. Opřel mě o chladné kachličky pokrývající zdi sprchy a dlaně mu sjely na mé boky. Vášnivě jsme se líbali, zatímco na nás dopadaly horké kapky vody. 

Když jsme oba ze sprchy vylezli, ozval se zvonek s naším jídlem. V pyžamech zabalení do deky jsme u filmu spořádali celou pizzu a já se pak uvelebila na Chrisově rameni. Málem bych i usnula, kdyby se Chris nezvedl a nezavedl mě do ložnice. Jakmile jsem si lehla, obmotal kolem mě jeho paže a zachumlal si mě ve své náruči. Naposledy mě líbnul na tvář a pak nám klesla naše víčka. 


Kdo má taky prázdniny? :D

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat