Hned, jak jsem se ráno probudila, jsem se potichu zvedla a natáhla se přes okraj mé postele, abych se podívala, jestli Chris stále spí. Nebo mě možná jen zajímalo, jak vypadá, když spí... Jenže jeho matrace byla prázdná a deka ustlaná. Zmateně jsem se zvedla a přešla do mé malé koupelničky, kde jsem provedla rychlou ranní rutinu. Pak jsem se nasoukala do legín a volnějšího tílka a vlasy si svázala do culíku. Takhle jsem opustila svůj pokoj a seběhla dolů do kuchyně, odkud se ozývaly hlasy.
,,A podívejme, kdopak se nám probudil?" všimne si mě můj bratr a všichni na mě přesunou svůj zrak. ,,Nazdar sestřičko," ihned se zvedne a já ho prudce obejmu. ,,Ten tvůj Chris je fajn," šeptne mi do ucha těsně, než se odtáhne a já se tak můžu objat s jeho snoubenkou.
,,Mimochodem gratuluju," pronesu k nim a prohlédnu si je spolu. Matt, můj o tři roky starší bráška, poznal Rebecu na vysoký a hned od začátku bylo jasné, že to bude navždy. Jsou spolu sice jen dva roky, ale věřím, že těmhle dvěma to vyjde. ,,A přeju dobré ráno," políbím tátu na tvář a sednu si naproti Chrisovi.
,,Půjdeme?" upře táta pohled na mého souseda, kterých hbitě přikývne a odloží svůj hrnek s kávou.
,,Kam jdete?" zamračím se podezřívavě a sjedu všechny tři, tátu s Chrisem a Mattem, pohledem.
,,Chlapská práce. Beca ti řekne, s čím potřebuje pomoct," vysvětlí Matt a políbí svou budoucí ženu na rty. Chris mi jen věnuje jeden z jeho dokonalých úsměvů a pak se ocitnu s Becou sama.
,,Takže Chris... Vypadá mile," začne a kousne si do svého toustu. ,,Vy dva spolu chodíte nebo to je zkrátka jen přátelství s výhodami?" zakmitá obočím. Věděla, že dřív jsem to tak měla s Joshem, takže by jí moc nepřekvapilo, kdyby tomu tak bylo i teď. A až teď mi to došlo. Důvod, proč jsem nechtěla, aby mě Chris políbil nebyl ten, že jsem zkrátka nechtěla vztah. Nechtěla jsem, aby z toho zase byl jen sex.
,,Ne. Je to můj soused a jsem tak trochu přátelé. Chodíme spolu běhat a tak," pokrčím rameny a ona chápavě přikývne.
,,Zvláštně se na tebe dívá," ušklíbne se. Jen se nad jejími řečmi pousměju a radši se pustím do snídani. Stejně jsem si tu větu v hlavě přehrála ještě minimálně pětkrát. ,,Takže potřebuju upravit zahradu, vybrat z ní ty nejhezčí růže, které budou ve vázách na stolech a potom připravíme nádobí a podobně," hodí mi jedny zahradnické rukavice, které si obě oblékneme a vrhneme se na to. ,,Jo a odpoledne jsme objednané na kosmetiku. Myslela jsem, že bychom si to spolu mohli užít a ty bys mi povyprávěla o tvé 'kamarádovi'," nad jejími uvozovkami, které naznačila prsty, jsem jen protočila očima a zamířila na zahradu. Kluci venku stavěli stan, kde bude posezení se stoly. Dřepla jsem si mezi záhonky a začala zahradničit. Po chvilce jsem zvedla zrak a všimla si, že začali nosit stoly a židle. Na obloze zářilo slunce, kvůli kterému začalo být poměrně teplo. Proto když jsem zvedl zrak znovu, nezarazilo mě, že si Chris přetáhl triko přes hlavu, jenže když můj pohled sjel na jeho lesklou hruď, srdce se mi prudce rozbušilo, dech se zastavil a mě najedou bylo ještě větší teplo než předtím. Beca si toho všimla, ale nic neřekla a jen se ušklíbla. Když jsme měli vše hotové, připravili jsme oběd a odpoledne jeli do města na kosmetiku. Když jsme se vrátili, vše bylo skoro hotové a dodělávali se jen drobnosti, které se nestihnou zítra ráno.
,,Co takhle si k večeři něco ugrilovat?" navrhne táta. Všichni s úsměvem přikývnou a tak se dá táta do příprav.
,,Dojdu si dát sprchu," zaslechnu Matta, který se sklonil k Bece a sladce jí políbil. Sledovala ho, jak zašel dovnitř a pak se ji zalesklo v očích a vydala se za ním.
,,Můžu použít tvou koupelnu?" ozve se těsně vedle mé tváře. Chris stál vedle mě celý zpocený a stále bez trika. Upřeně mi hleděl do očí a čekal na jakoukoli reakci.
,,Jistě," vydám ze sebe bez dechu. Lehce se pousměje a pak i on zmizí v domě a já se na zahradě ocitnu sama.
,,Zlato, pomohla bys mi, prosím?" zaslechnu tátu. Rychle škubnu hlavou směrem k němu. Stál u grilu a snažil se ho očistit. ,,Ale vezmi si něco jiného, ať si tohle neušpiníš," poslušně přikývnu a bezmyšlenkovitě vběhnu do domu. Vyběhnu do druhého patra a vtrhnu do pokoje.
,,Pane bože! Promiň," vyjeknu, když před sebou spatřím nahého Chrise, který se jen tak tak stihne ručníkem zakrýt dolní část těla. Rychle dveře zase zavřu a v hlavě se proplesknu. Po chvilce se dveře otevřou a Chris se přede mě už oblečený zastaví. Vlasy měl ještě mokré a kapsy mu tvořily skvrny na triku.
,,Říkal jsem, že to tvoje pravidlo je k ničemu," šeptne blízko mé tváře a pak se hravě ušklíbne. Bez dalších slov mě obejde a vydá se ke schodům, zatímco já se převléknu. Táta nám ugriloval výborné steaky a pak Beca odjela spát k rodičům, což je takový svatební tradice. Kolem desáté jsme šli všichni spát, jelikož ráno se vstávalo už v sedm.
,,Připrav se na zítra, jelikož to konečně poznáš celou mou rodinu a věř mi, že to bude něco," uchechtnu se. Zrovna jsem se převlékala v koupelně do pyžama a mluvila na Chrise skrz pootevřené dveře. Když jsem ale z koupelny vyšla, stál přede mnou jen v trenkách. Samozřejmě jsem se neovládla a můj pohled sjel na jeho tělo. Včera jsem šla spát dřív než on, takže jsem neměla šanci zjistit, v čem spí. ,,No dobře," utrousím si pro sebe. Zhasnu, takže pokoj osvěcovala jen má lampička u postele. Lehnu si do své postele a pořádně se zachumlám. Chris udělá to samé a pak nastane ticho. ,,Tak zřejmě dobrou," odkašlu si a chci se natáhnou, abych zhasla, ale přeruší mě Chrisův hlas.
,,Tvá rodina je skvělá. Máš štěstí," měl pravdu. Moje rodina byla úžasná a já to věděla. ,,Ale kde máš mámu?" zvedne se do sedu a zahledí se mi do tváře.
,,Hned, jak jsem se narodila, nás opustila a propadla drogám," hlesnu. Nemohla jsem poznat z jeho pohledu, co si teď myslí. Po krátkém tichu si zpět lehl a podložil si hlavu dlaní.
,,To mě mrzí. Nechápu, jak by tě někdo mohl dobrovolně opustit," řekne upřímně. Jeho slova mě zahřejí u srdce a na tváři mi vykouzlí úsměv. ,,Sladké sny, Callie," vydechne.
,,I tobě, Chrisi," po svých slovech konečně zhasnu, ale trvalo mi déle, než jsem usnula. Dlouho jsem na svou matku nepomyslela, ale když se na ní teď Chris ptal, zase mi z toho bylo na nic. Nakonec jsem to vzdala, přetočila se na druhý bok a naklonila se tak, abych na Chrise viděla. Poklidně spal a já si ho tak mohla donekonečna prohlížet. A jak jsem tam tak ležela, hlavou na hraně matrace a očima upřenýma na jeho tělo, mi klesla víčka a já v poklidu usnula.
Nebojte, už brzy se objeví nějaké zvraty :))
Nahoře Matt s Becou ;*
ČTEŠ
Close to you ✓
Roman d'amourJednadvacetiletá Callie se kvůli práci přestěhuje do New Yorku a konečně se tak postaví na vlastní nohy. Má vlastní byt, dobře placenou práci a toho nejhezčího souseda, ze kterého se jí podlamují kolena. A tím to nekončí...