-19-

5.1K 175 17
                                    

Chrisovi dlaně se přesunuly na můj pas, který jemně zmáčkl. Polibky se z mých rtů dostal ke krku. Lehce jsem zaklonila hlavu, aby měl lepší přístup, přičemž mi unikl jeden malý vzdech. Začali jsem couvat, až jsem zády narazila na zeď, o kterou jsem se opřela. Chrise prudce narazil do mých rtů a začal mě vášnivě líbat. Rukou zabloudil pod mé triko, kde přejížděl po mém holém pase, díky čemuž mi ihned vyskočila husí kůže. Prsty jsem mu zajela do vlasů, které jsem začala nepřetržitě cuchat a občas jsem za ně i zatahala. 

,,Nechci to uspěchat," vydechnu, když jeho ruka zapátrá dál, než jsem čekala. Hned po mých slovech jsem mu ale přetáhla triko přes hlavu a prsty přejížděla po jeho hrudi. 

,,Ani já ne," šeptne. Znovu spojí naše rty a rukama mě chytne za zadek. Zvedne mě trochu do výšky a já své nohy obmotám kolem jeho pasu. Cítila jsem ho všude. Všude byly jeho polibky, doteky i vůně. Když mě pak položil do jeho postele, celá voněla po něm, cítila jsem se, jako v ráji. Konečně mi přetáhl triko přes hlavu, takže když si pak lehl nade mě, dotýkali jsme se holou kůží. Jeho polibky putoval z mých rtů, přes krk, až na mou hruď, po které jel pomalu níž a níž. Když se zastavil na lemem mých kalhot, ostře jsem se na dechla. Opatrně ho vzal do ruky a rychle je ze mě svlékl. Byla jsem to já, kdo se ocitl první jen ve spodním prádle. Tak jsem to ale nechat nechtěla a proto jsem ho donutila se postavil, přičemž jsem si sedla a kalhoty mu svlékl ke kotníkům. Nechal je ležet někde na zemi a znovu mě položil. Neváhala jsem ani chvíli, přetočila ho na záda a obkročmo si na něj sedla. Roztomile se zasmál, ale ihned jsem ho umlčela polibkem. Prsty jsem stále přejížděla po jeho hrudi, dokud jsem mu taky nevyvolala husí kůži. Dlaně přitiskl na má záda a jedním hbitým pohybem mi rozepnul podprsenku, kterou odhodil někam za mě. Nakonec mě stejně převalil zpět na záda a zuby stáhl můj poslední kousek oblečení dolů, takže jsem se ocitla úplně nahá. Netrvalo dlouho a byli jsem nazí oba. Zatímco se mi buď s chtíčem díval do očí nebo mé tělo obklopoval polibky, já si užívala tu dokonalou slast. Zanedlouho jsme oba leželi vedle sebe, za se opírala hlavou o jeho hruď, a hrála si s našimi spojenými prsty. 

,,Tak mě napadlo, jestli si zítra nevyrazíme? Jako rande," promluví do ticha. Překvapeně k němu vzhlédnu a rty se mi roztáhnou do úsměvu. ,,Chtěla bys?" pozvedne s úsměvem obočí. 

,,Moc," přikývnu a natáhnu se k němu pro polibek. ,,Asi bych měla už jít," povzdychnu si. Zvednu se do sedu, přičemž mi vlasy poslušně spadnou do tváře. Zastrčím si je za ucho a rozhlédnu se po pokoji, abych našla kusy mého oblečení. 

,,Můžeš tady přespat," vyhrkne najednou. Pohlédnu do jeho očí, které si mě zkoumavě prohlíželi. ,,Triko na spaní ti půjčím, sprchu si můžeš dát i tady a můžeme si pustit třeba nějaký film," pokrčí rameny a natáhne se po mé ruce, kterou schová v té své. ,,Rád bych s tebou strávil dnešní večer," uculí se a pak svůj úsměv zakryje našimi spojenými dlaněmi, aby tu mou mohl políbit na klouby. 

,,Tak dobře," pousměju se. Chris mě ihned stáhne zpět pod sebe a rty zakotví na těch mých. ,,Co takhle společná sprcha?" napadne mě. Chris se odtáhne od mé tváře, aby se ujistil, že to myslím vážně. Všimnu si, jak se mu roztomile zajiskří v očích. Zvedne se z postele, popadne moje kotníky, za které si mě přitáhne k sobě a pak mě vtáhne do spárů koupelny. Ze sprchy jsem vyšla o něco dřív než Chris a zabloudila k jeho skříni. Hned, jak jsem jí otevřela, mě ovanula jeho vůně. Zrakem jsem přejížděla po jeho pracně složeném oblečení, než jsem popadla nějaké triko a oblékla si ho. 

,,Tohle je moje oblíbené," zaslechnu za sebou. Vylekaně sebou škubnu a otočím se k němu čelem. ,,Ale tobě sluší víc," ušklíbne se. Přejde blíž ke mně, ruku položí na můj pas, v druhé držel mokrý ručník, a dlouze mě políbí. ,,Vyber nějaký film a já připravím večeři," s těmito slovy zmizí z jeho ložnice. Popadnu notebook, který mu ležel na malé komodě a zapnu ho. Našla jsem nějakou komedii, kterou jsem ještě neviděla a lehla si do postele. Když se Chris konečně objevil mezi dveřmi, v ruce držel tousty, misku brambůrek a dvě skleničky s lahví vína. Oběma nám nalil víno, tousty s brambůrkami položil mezi nás a sedl si hned vedle mě. Film začal a my se oba pustili do jídla. Když už zbyly jen brambůrky, strčil mi je do klína, aby se ke mně mohl přisunou, obejmout mě paží a zabořit svou tvář do mých vlasů. Když film skončil, začali jsme si povídat. Vyprávěla jsem mu o mém dětství a pubertě, o práci a Ally a on mi vysvětloval svou práci i jeho kroužky. Jakmile nám došlo víno, rozhodli jsme se si už jen pustit nějaký díl Přátel, protože jsem mu sdělila, že u toho ráda usínám. Zachumlala jsem se v jeho náruči, on se ke měn co nejvíc natiskl a při poslechu Přátel jsem klidně usnula. 


Krásný konec víkendu všem :)) Jinak jsem přemýšlela a zjistila, že by mě vážně zajímalo, jak staří jsou mí čtenáři, takže pokud by někdo chtěl, můžete mi napsat váš věk dolů do komentu ;)

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat