-27-

4K 148 4
                                    

A bylo to tady. Stála jsem před jeho dveřmi, stejně jako dříve. Tep se mi zvyšoval, srdce mi bilo jako o závod a v hrdle se mi tvořil knedlík. Byla jsem si tím vším jistá, ale bojím se, že si to rozmyslel. Co bude až vejdu dovnitř? Odpustí mi mé chování? Bude se mnou ještě chtít být?

Rozklepanou rukou jsem zaklepala a čekala, než mi přijde otevřít. Chvíli bylo ticho, ale pak se ozvaly kroky a následně se dveře otevřeli. Chris přede mnou stál se zmateným výrazem. Podle toho, že byl oblečený v domácím oblečení a vlasy mu trčely do všech stran, bych řekla, že doteď ležel. 

,,Callie, co tu děláš? Myslel jsem, že budeš u Ally," zamumlá a pak ustoupí, abych mohla vejít dovnitř. Hned, jak za mnou zavřel dveře, začaly se mi potit dlaně. 

,,Chci si s tebou promluvit," vysvětlím. Otočím se k němu čelem a zahledím se mu do očí, abych se soustředila na svá slova a ne na jeho tělo. Zvědavě pozvedl obočí a založil si ruce na hrudi. ,,Omlouvám se. Chovala jsem se hrozně a obviňovala tě, že jsi sobec, přitom jsem to byla já, kdo se choval sobecky," vydechnu a svěsím ruce podél těla. ,,Teď už ale vím, že tě celým svým srdcem miluju a udělám pro tebe cokoli. Vzdám se pro tebe čehokoli, jen když budu moct být s tebou. Odpustíš mi?" má slova zůstala viset ve vzduchu a jen jsme si hleděli do očí. Začala mě pohlcovat panika a do očí se mi nahrnuly slzy. 

,,Jistě, že ti odpouštím. Už dávno jsem ti odpustil," pousměje se. Okamžitě mu vletím do náruče a zabořím svou tvář do jeho trika, které začnu okamžitě máčet slzami. Chris si opře bradu o mou hlavu a vtiskne mi do vlasů jeden polibek. ,,Mrzí mě vše, co se stalo. Už nikdy na tebe takhle nebudu tlačit. Slibuju, že už nikdy ti neublížím," šeptne a ještě víc si mě k sobě přitáhne. Jakmile jsem se odtáhla, byly o jeho dlaně, co se dotkly mé tváře a setřely mi z nich všechny slzy. ,,Miluju tě, rozumíš?" okamžitě jsem si stoupla na špičky, položila jednu svou dlaň na týl jeho hlavy a přitáhla si ho k polibku. Jeho dlaně se přesunuly na mé boky, které bez váhání pevně objal a prohloubil tak náš polibek. Oba jsme nemohli dýchat, ale to nás nepřimělo se od sebe odtáhnout. Líbala jsem ho jako nikdy dřív a on mi mé polibky oplácel ještě intenzivněji. Bylo z něj cítit tolik lásky a něhy, až jsem se mu málem rozsypala pod rukama. Když už jsme byli opravdu na pokraji dechu, konečně jsme se od sebe odtáhli. Opřel si čelo o to mé a udýchaně mi hleděl do očí. Hruď se mu zvedala proti té mé a dlaně měl stále na mých bocích. Jeho horký dech se odrážel od mé tváře a vůně jeho těla byla všude kolem mě. Úplně jsem z něj šílela a on to věděl. 

,,Chyběl si mi," vydechnu mu do úst, které hned na to přitiskl na ty mé. Jeho ruka jela pomalu níž a níž, až se ocitla na mém zadku, který jemně zmáčkla. Nemohla jsem si pomoct, ale z úst mi unikl jeden malý vzdech. Za jeho dlaní doputovala i druhá, což zapříčinilo, že jsem se najednou ocitla ve vzduchu. Bez váhání jsem mu obmotala nohy kolem pasu. Najednou se jeho polibky změnily z něžných na vášnivě, díky čemuž se mi znovu zrychlil tep. I mé srdce bilo znovu jako o závod, až jsem si byla jistá, že ho slyšel i Chris. Natiskl mě na zeď za mnou a přesunul své rty na můj krk. Nemohla jsem to vydržet, a tak jsem mu přetáhla triko přes hlavu a prsty zamířila na jeho nahou hruď. Oproti mým studeným dlaním jeho hruď doslova hořela, takže jakmile jsem se ho dotkla, prudce vydechl proti mé kůži na krku. Znovu se vrátil na mé rty a zavedl nás do ložnice. Opatrně mě položil na postel a svlékl mi slabou bundu. Naklonil se nade mě, čehož jsem využila, přetočila nás a sedla si na Chrise obkročmo. Hlasitě se rozesměje, ale dlouho mu to nevydrželo. Začnu se jemně kroutit na jeho klíně, díky čemuž okamžitě zvážní a přitáhne si mě do polibku. Brzy i mé triko letělo vzduchem a za ním i má podprsenka. Když jsem se přetočila zpět, stáhl mi mé džíny a své tepláky ze sebe doslova skopl k zemi. Celou svou vahou si na mě lehl a spojil naše rty. ,,Počkej. A co to dítě?" odtáhla jsem se do něj. Mé obočí vyletělo do vzduchu, nad čímž se Chris uchechtl. 

,,Necháme tomu volný průběh. Dobře?" neváhal a znovu mě políbil. Tentokrát jsem se už ale nedotáhla a nechala ho dělat si s mým tělem cokoliv. Jakmile spojil nejen naše rty, ale i těla, věděla jsem, že to bude navždy. Naše láska, my dva. 

Když jsem si lehla na jeho horkou hruď, zaposlouchala jsem se do zvuku, co vydávalo jeho srdce. ,,Slyšíš?" hlesne Chris a já přikývnu. ,,Bije pro tebe, má lásko," ihned k němu zvednu svou tvář a zářivě se pousměju. Chris mě políbí do vlasů a pak začne prsty kroužit po mých holých zádech. ,,Takže se sem opravdu vracíš?" 

,,A zůstanu tu už navždy," více se k němu natisknu a zavřu oči. ,,Miluju tě, Chrisi." 

,,A já miluju tebe," poslední slova, která jsem zachytila předtím, než mi klesla víčka a já propadla hlubokému spánku v jeho náruči.  


Tak už můžete očekávat jen epilog a máme konec :))

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat