-17-

4.4K 171 5
                                    

Celou cestu mezi námi panovalo ticho, která akorát prořezávala tichá hudba z rádia. Nechápala jsem, co se děje, ale zdálo se, že o tom Chris nechce mluvit a tak jsem prostě mlčela, sledovala krajinu kolem a nebo zkrátka spala. Po osmé večer jsme konečně dorazili do New Yorku. Chris mi slušně pomohl s taškou, kterou ale beze slova položil před mé dveře a pak okamžitě zapadl k sobě. Zmateně jsem ještě nějakou chvíli na ty dveře hleděla, ale nakonec jsem to vzdala a vstoupila k sobě domů. Použité oblečení jsem naházela do pračky a pak si ze zbytků z lednice udělala večeři. K té jsem si pustila nějaký film, ale když jsem u něj seděla asi půl hodiny, začaly mi padat oční víčka únavou. Mokré prádlo jsem rychle pověsila a šla si dát sprchu, po které jsem ihned zamířila k sobě do postele. Na poslouchání jsem si pustila nějaký díl přátel, u čehož jsem taky usnula. 

Ráno jsem okamžitě vystřelila, když mi došlo, že je venku nějaké podivné světlo, zatímco já stále ležím. Měla jsem jen patnáct minut, abych se vypravila z bytu, proto jsem rychlostí blesku vletěla do koupelny, ze které jsem stejně tak rychle i vyběhla a nasoukala se do nějakého oblečení. Snídani jsem si vzala s sebou do auta, kterým jsem rychle uháněla do práce. Naštěstí jsem to stihla včas. Práce utíkala, ve volných chvílích jsem si buď povídala s Ally nebo psala svůj článek a po třetí hodině odpoledne jsem se konečně vydala domů. Jako vždy jsem se automaticky převlékla do běžeckého a čekala v obýváku na Chrisovo zaklepání. Jenže ubíhaly minuty, nakonec i hodiny a Chris nikde. Když jsem přiložila ucho k naší společné zdi, slyšela jsem, že je doma a proto uraženě vyšla na chodbu a zaklepala na jeho dveře. Ozvaly se kroky, které se před dveřmi zastavili. Spatřila jsem jeho tmavé oko v kukátku, které okamžitě zmizelo a nastalo ticho. 

,,Vážně? To budeš dělat, že tam nejsi, i když je ti jasné, že vím, že jsi? Nemůžeš se chovat jako dospělý chlap a zkrátka si se mnou promluvit? Já nechápu, co se stalo a dokud mi to neřekneš, nic s tím neudělám," křiknu, abych si byla jistá, že mě slyšel. Ticho ale panovalo dál, tak jsem to nakonec vzdala a vrátila se k sobě. Převlékla jsem se do domácího oblečení a pustila se do úklidu celého bytu. K tomu jsem si pustila nahlas písničky, abych ho pěkně rušila a třeba by ho to i donutilo vylézt a seřvat mě. Ale ono nic. Po sedmé večer jsem zachytila kroky na chodbě a když jsem se rozeběhla ke dveřím, abych ho načapala, zaslechla jsem ženský hlas. Ihned na to bouchnutí a vzdechy od vedle. Nejdřív jsem nechápala, ale pak mi došlo, co se tam dělo, z čehož mě píchlo u srdce. Předevčírem mě políbil, pak se mnou přestal mluvit a teď si to vedle rozdává s jinou. Přiznávám, že jsem si myslela, že pro něj ten polibek byl něco víc, ale zřejmě jsem se mýlila. Všichni chlapy jsou stejní. Jak Josh, tak i Chris. 

,,Ally, mohla bys přijet?" vytočila jsem jedinou osobu, které můžu doopravdy věřit a je ke mně momentálně nejblíž. Do pár minut se ozval zvonek a když jsem neotevírala, sama vešla, jelikož jsem si nezamkla. Hned, jak ke mně vešla a zaslechla zvuky z vedlejší místnosti, jí to celé došlo a lítostivě si povzdychla. 

,,Nesu víno," poukáže na láhev ve své ruce. Přejde k mému rádiu, na kterém pustí nějaké písničky a dá je co nejvíce nahlas, aby to přehlušilo hluk od vedle. Hned, jak si ke mně sedla a otevřela víno, jsem jí vše řekla. Když jsem ztichla, mlčela a přemýšlela. ,,To nedává smysl. I přesto, jak byl opilý, by to neudělal, kdyby to doopravdy nechtěl," vyřkne svou myšlenku nahlas. ,,Víš, co? Dnes tu přespím, pustíme si film a budeme pít tohle úžasný víno," pousměje se. Děkovně jí obejmu a pak přinesu nějaké brambůrky, ke kterým jsme si pustili film. 


Je tu někdo, kdo poslouchá Billie Eilish? A kdo jde na její koncert?.... Já! :))))

Btw nahoře od ní máte mojí nejoblíbenější písničku :D

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat