-22-

4.1K 158 6
                                    

Už to bylo skoro půl roku, co jsem odevzdala klíče od svého starého bytu, což znamená, že už půl roku bydlím s Chrisem. V práci mě povýšili na asistentku, jelikož se jim můj článek moc líbil. Pracuju sice s jedním idiotem, který si myslí, jaký je spisovatel, ale většinu práce udělám za něj. I Chris si v práci polepšil a jeho kroužky mu začaly více vynášet, jelikož tam začalo chodit více a více dětí. 

Bylo něco kolem čtvrté, když jsem se dostala domů. Chris mi nechal na ledničce vzkaz, že si šel rychle zaběhat, protože potom má hned kroužek. Převlékla jsem se z pracovních šatů do něčeho pohodlnějšího, vzala si počítač a s kávou si sedla do křesla, abych si vyřídila všemožné emaily a pracovní záležitosti. Když ozvaly dveře, vzhlédla jsem a prohlédla si zpoceného Chrise. 

,,Ahoj, lásko," skloní se ke mně a dlouze mě políbí. Vyndá si sluchátka z uší a ihned zamíří do sprchy. Když odtamtud vyleze, je už připravený a rovnou vystřelí z bytu. S povzdychnutím jsem zamířila do kuchyně, kde jsem se pustila do večeře. Pustila jsem si k tomu písničky, které jsem si nestydatě zpívala a u toho se podivně kroutila. Jakmile jsem dovařila, skočila jsem se vysprchovat. Večer dorazil Chris, kterému jsem nabrala večeři a společně jsme si ji snědli. ,,Jak si se měla v práci?" pozvedne obočí. Snažil se se mnou navázat konverzaci, ale viděla jsem, že mu oči stále zajížděli k televizi, kde běžel Doktor House. 

,,Šlo to. Už jen potřebuju konečně dopsat ten článek," hlesnu a nacpu si pusu jídlem. ,,Co ty?" prsknu s plnou pusou, až na Chrisovi přistane kousek těstoviny. Vylekaně se na mě otočí, přičemž já se zarazím. Otře si svou tvář a vražedně na mě pohlédne. Jenže pak se dost nečekaně hlasitě rozesměje. ,,Bože promiň," uchechtnu se. Ihned se natáhnu pro kapesník a jeho tvář mu důkladně otřu. 

,,Myslím, že to bylo potřeba," šeptne. Byla jsem zase tak blízko jeho tváři. Ačkoli bylo jasné, že se milujeme, poslední dobou jsme toho oba měli hodně a skoro vůbec jsme se neviděli. A když už, tak jsme si spolu sedli k televizi a pak šli spát. Znovu mě pozoroval, jako dřív. V očích se mu odrážel chtíč a já věděla, co se teď stane. Jeho ruka spadla na můj pás a tak nějak mě popostrčila, abych si na něj obkročmo sedla. Bez váhání jsem spojila naše rty a prsty zajela do jeho vlasů. Jeho dlaně zajeli pod mé triko, které se ve vteřině ocitlo někde na zemi. 

,,Pane Parkere, copak to děláte?" vydechnu mu do úst a přesunu rty na jeho krk. Cítila jsem, jak se mu zrychlil dech a jakmile jsem mu začala kousek kůže sát mezi zuby, prudce vydechl. 

,,Jak školačka," uchechtl se, když mu došlo, že se mu snažím udělat cucflek. ,,Když ty, tak i já," rychlím pohybem mě hodí na záda a nakloní se nade mě. Jeho rty taktéž zakotví na mém krku a když se po chvilce odtáhne, jsem si jistá, že tam zanechal obrovských flíček. Když jsme se znovu začali líbat, má ruka sjela k jeho pasu a pomalu jela níž, čímž jsem ho chtěla trochu provokovat. Chris si mě ale přehodil přes rameno a vtrhl se mnou do ložnice, kde mě pohodil na postel. ,,Tak tohle ne," pronese s jiskřičkami v očích. Zavře za sebou dveře a zhasne, takže jsem neviděla ani na krok. Nejprve jsem ucítila polibek na lýtku, čímž se mé tělo ihned napřímilo. Další mi přistál břichu a hned na to na prsou. Cítila jsem, jak se na pravé straně prohnula postel a hned na to se mi vrhl na rty. Cítila jsem, že už byl jen ve spodním prádle, čímž mě připravil o mou zábavu. Bylo to něco, co už jsem dlouho nezažila a dlouho jsem necítila takovou lásku, vášeň a chtíč, jako teď. I Chris to věděl a podle jeho výrazu, kterým na mě z druhé poloviny postele hleděl, bylo jasné, že to potřeboval. Stejně jako já. ,,Miluju tě, víš to?" zastrčí mi pár pramínků vlasů za ucho a pak si prohlédne mou tvář, jako by jí neviděl snad milionkrát. 

,,A já tebe," uculím se. Políbí mě na špičku nosu a pak si lehne na záda, přičemž si hlavu podloží rukou a zahledí se do stropu. 

,,Callie?" promluví do ticha. Už mi únavou padala víčka, ale i tak jsem vydala nějaký ten zvuk, abych mu dala znamení, že ho poslouchám. ,,Co takhle si pořídit miminko?" 


Omlouvám se za ten časový posun, ale potřebovala jsem se někam posunout... Jinak už pomalinku plánuju konec :/ 

Close to you ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat