Pohled Lucy
Maty měl na ruce spoustu jizev, on se řezal.,,To ne, proč Maty, proč? Vysvětli mi to." nechápala jsem.
,,Nech mě!" zařval a odběhl do stanu.
Chtěla jsem jít za ním, ale Sam mě zastavil: ,,Nechoď tam, nechaj ho, nech sa upokojí. Mohol by ti niečo urobiť, do smrti by som si to neodpustil.
Poslechla jsem ho a zůstala s ním.
Asi po hodině jsem šla za Matyášm, pro jistotu s Ráďou a Samem, kdyby se pokusil mi něco udělat.
,,Mám jednu jedinou otázku, proč?" zeptala jsem se ho, když se trochu uklidnil.
,,Kvůli jedný holce, ty moc dobře víš koho myslím." podíval se na mě.
Rozbrečela jsem se a utekla. Proč se řezal kvůli mě?!
Pohled Radka
,,Maty, co sis myslel, že si tímhle dokážeš?!" nechápal jsem to.Sam se mnou souhlasil a odešel uklidnit Lucy.
Šel jsem za Dominikem, aby mi pomohl, obvázat Matyho řezné rány.
Vrátili jsme se, ale Matyáš ležel na zemi, a vedle něho nůž, z ruky mu tekla krev. Vždyť se skoro zabil?! Jde mu o život, může umřít. ,,Proč brácho?"zašeptal jsem.
,,Dones nějaký kusy hadrů nebo tak něco, honem Domčo!"
Držel jsem mu mezitím ránu, aby nevykrvácel. Dominik mi donesl věci, které jsem potřeboval a obvázal jsem mu tu ruku.
,,Ach Maty, co jsi to udělal, musíš přestat, takhle to dál nejde." promluvil jsem k němu, byl v kómatu a neslyšel mě, ale i tak jsem mu to řekl.
Všechny nože, které jsem nalezl, jsem mu vzal a dobře ukryl, aby je už nenašel.
Pohled Lucy
,,Kdyby mě tak Sam bouchnul smrtelně, kdybych je tak vůbec nepotkala, způsobuju všem jenom problémy." nevšimla jsem si, ale řekla jsem to nahlas.,,To nie je pravda a ty to vieš, keby som ťa vtedy udrel viac, čo som mal pôvodne v pláne, nikdy by sme spolu neboli."
Otočila jsem se a nestál tam nikdo jiný než Sam.
,,Ale zapáčila si sa mi a tak som ťa len omráčil, nemohol som byť od začiatku hodný, nepoznal som ťa, ale teď viem, že ti môžem veriť." přisedl si ke mě a obejmul.
,,Díky" jediné slovo, které jsem byla schopná vyslovit.
Pohled Sama
Išli sme pomaly späť, ale zrazu sme začuli Radov prenikavý krik (jistě všichni znáte Attackův křik ve videích... 😂) a rozbehli sme sa tým smerom.Pribehol som na to miesto a pochopil, čo sa stalo, obával som sa toho.
,,Klára, Lucy, postarejte s o Matyho, urobte vše preto, aby prežil."
,,Ráďo, Domčo, viete ako sme išli okolo tej starej nemocnice? Je tam síce jeden gang, ale len 5 mužov, potichu sa tam vkráda, musíme ukradnúť nejaké lieky a obväzy pre Matyáše a pre nás na horšie časy."
Potichučky, tak aby ma nikto nepočul, som povedal: ,, Vydrž braček, robím, čo môžem. "
Vybehl som prvý a mal namiarené priamo k tej nemocnici. Šlo o život a tak som ponáhlal, ako to len šlo.
Vzal som desinfekciu, lieky, ktoré ma prišli na oči. Pribehli aj Radok s Dominikom a pomohli mi.
Našli sme aj nejaké jedlo, ktoré sa nám vela hodilo.
Zdrhli sme odtialto tesne, skoro nás chytili.
Pohled Lucy
Maty měl velké bolesti, ale starali jsme se o něj s Klárou, jak jen jsme mohli.,,L...Luc.... Lucy?" Promluvil.
,,U...uděláš pro mě n..něco?" přikývla jsem, Sam to po mě chtěl.
,,N...než odejdu, chci, aby jsi mě... políbila před smrtí, já... chci se rozloučit s někým, kdo mě má rád a kluci tu nejsou." poprosil mě.
,,Já... ne, nemůžu Maty. Mám tě ráda, ale jen jako kamaráda, nemohu." odmlčela jsem se. ,,A co to vůbec říkáš? Nemůžeš odejít."
Pohled Kláry
Tak a dost, teď nebo nikdy...
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanfictionJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...