Pohled Lucy
,,Je mezi námi všechno v pohodě?" po odchodu Radka jsme stejně neměli co dělat, jen si povídat.,,Jasne, prečo by malo byť niečo inak? Keď sme nič neurobobili." nerozuměla jsem, jak může být tak sebejistý, ale byla jsem za to ráda.
,,Bzz..bz..." oběma najednou nám přišla zpráva.
ADAM: Pojďte všichni do laborky, myslím že Antivirus je dokončen.
,,On to dokázal, my jsme to dokázali." radostně jsem vykřikla a padla Samovi do náruče.
Brečela jsem, ale nebyli to slzy smutku, právě naopak, slzy štěstí a radosti. Ani Sam nedokázal úplně zakrýt své emoce.
V Adamově laboratoři jsme se okamžitě všichni shromáždili.
Přišel před nás a snažil se, aby znělo důležitě, ale spíš jsme se jeho přízvuku spolu s ním zasmáli: ,,Představuji vám protilék."
,,Výborně Adame, teď už musíme jen vymyslet, jak to dostat na nakažené." moje pochvala ho potěšila.
,,Je to hodně propracované, takže člověka to vrátí do normálu už při prvním kontaktu neboli na kůži. Máme dvě možnosti, buď je přilákáme sem k nám nebo půjdeme do většího města a tam naženeme ke středu, kde na ně následně dostaneme tenhle antivirus. Ti lidé nám pomůžou s ostatními a brzy budou všichni tak, jak mají být." chvíli nad tím ještě přemýšlel a potom jsme se šli všichni najíst.
Ani u jídla naše debata neskončila. ,,Já osobně hlasuju jít do města, lépe se tam schováme." navrhl Radek.
,,Taky jsem pro druhou možnost, navíc, kdyby se něco zvrtlo, nebudou vědět, kde se ukrýváme." Maty měl pravdu.
,,Aj ja súhlasim." postupně jsme se všichni shodli na druhé možnosti, je to přeci jen bezpečnější.
,,Za dva dny teda vyrážíme parto, co budeme dělat teď?" Ráďa byl hrozně hyperaktivní člověk a slovo nuda s ním nebylo možné. Vždycky měl super nápady.
Navrhl několik her, ale nakonec sebejistě vykřikl: ,,Už vím, zahrajeme si flašku."
Po dlouhodobém přemlouvání jsem se nechala pro jednou ukecat. ,,Tak dobře, zahraju si s vámi, ale jen pro tentokrát."
Pohled Sama
,,Mam taký pociť, že sa to pekne zvrhne."Prvá úloha som vymyslel ja, tak som bol dobrý a dal Radkovi normálne: ,, Tak napríklad sa postaví a hlasno zakrič prdel, ale nech z toho neprídem o sluch.."
Zdvihol sa a zareval: ,,Prdeeeeel!"opäť sa posadil a so smiechom povedal: ,,Tak, spokojenej? Já tě zabiju Samo."
Pokračovali sme. Fľaška sa otočila priamo na mňa a zadával Ráďa.
,,No počkej, teď ti to vrátím. Vylez na tamtu střechu." ukázal na ňu ,,a zakřič třeba: Jsem malý debílek.
,,Prečo taká karma." povzdechl som si.
Neochotne som vstal, vyliezol na striešku a z plných pľúc zakričal: ,,Som malý debílok!"
Keď som sa potom vrátil späť a sadol si do krúžku, hrali sme ďalej. Ďalších niekoľko kôl ubehlo ako voda a Domča Matymu zadával úlohu. Mal som pravdu, keď som hovoril, že sa to časom zvrhne.
,,Ty Maty, nezdá se ti, že je nějak moc teplo?" Domino začínal nenápadne.
,,Trochu ano, proč?" nevedomky pozoroval Dominika a ten ďalej pokračoval. ,,Sundej si triko a kalhoty, aby jsi byl jen ve spodním prádle a zůstaň takhle deset sekund."
,,Už jsem ti někdy řekl, jak si strašnej hajzlík?" zavrčel. Začal si svlékat tričko a kalhoty. Zasmáli jsme se mu, ale nakonec omluvili. ,,Tak fajn, už si to můžeš nandat."
Maty opět roztočil flašku, která padla na Lucy a měl zadávat.
,,Dejte si pusu k Radkem."
Čo? Počul som dobre?
Vyčítavě se podívala nejdřív na Matyho a pak i na mě.
,,Co? Maty seš v pohodě? Jsi normální?" zazmatkoval Radek.
,,To máte za ten smích, tak na co čekáte? Z téhle hry můžete odejít až po splnění úkolu nebo budete mít trest." ušklíbl se a pro změnu zasmál on nám.
Pohled Lucy
,,Nedělej to, jestli nechceš Lucy." Ráďa se na mě podíval.Já nevěděla, co na to říct a tak jsem Sama chytila za ruku, nasadila tázavý pohled a vyčkávala na jeho odpověď, která se kupodivu dostavila rychle.
,,V čom je problém? Radek má Klárku, ktorú iste čoskoro dostaneme späť, tak neviem, čo tu riešite. Mňa osobne to nijako nevadí." řekl to sebejistě a tak jsem se k Ráďovi naklonila a políbila, ale popravdě se Samem je to mnohem lepší, než s kýmkoli jiným v mém životě.
Hraní nám zabralo spoustu času, takže jsme šli spát asi až okolo druhé hodiny ráno. Naštěstí tam už nikdo nevyslovil něco podobného.
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanfictionJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...