Pohled Dominika
,,Neee!!" slyšel jsem hlasitý a zoufalý křik.Skočila na mě Laura a srazila k zemi. ,,Co jsi to udělala? Nesnášíš mě, nenávidíš!"
Místo odpovědi mi dala pusu a začali jsme se líbat.
Nechtěli jsme se od sebe odtrhnout, ale pochvíli jsem ji odstrčil, jelikož jsem si něčeho všiml. ,,Já tě pořezal?! To snad ne, proč si to udělala, neměla jsi." začínal jsem vyšilovat.
,,Protože tě miluju a nedovolím, aby se ti něco stalo nebo aby sis kvůli mě cokoliv udělal."
Byly slyšet kroky a z lesa se vynořila vysoká postava muže.
,,Takže se znovu setkáváme holčičko. Ale copak? Tak tahle kráva si našla kluka jo? Nevadí, rychle to s vámi oběma vyřídím." zaslechli jsme oba ďábelský smích.
Pohled Sama
,,Povedám to opeť, si moja kráska." pochválil som, pekne ako vyzerá.,,Nepřeháněj Same, tak hezká nejsem." bola vela skromná, to sa ma lúbilo, ale teď som mal pravdu já.
,,Ale si lásko, niekdy ťa neopustiem." moja slova išla prímo od srdca.
Obejmula ma a povedala: ,,Taky tě nikdy neopustím, ani podvedu, nedokázala bych to."
Chvílu sme sa pri ceste bozkali a oba sme boli rádi. Mala v sebe tolko porozumenie, pozitivnú energii, kterú ma dávala.
•••
Prvý deň cesty dom bol za námi, rychlo ubehol.
Pohled Lucy
Bylo pozdě večer, slunce se pomalu ukládalo ke spánku a my se Samem jsme se dívali na nebe. Červánky byly krásné a nasazovali romantickou atmosféru.Ruku mi položil okolo pasu a políbil mě, byl tak něžný a milý, udělal by pro mě všechno.
Zopakovala jsem to po něm. Nezbývalo dlouho a už jsme se líbali v západu slunce.
Oba dva jsme chtěli, aby tenhle moment nikdy neskončil. Něco nás ale vyrušilo.
,,Čo to bolo?" zeptal se a vstal. Zašustilo totiž křoví.
,,Někdo nebo něco nás sleduje." zamyslela jsem se. ,,Ale noták, vylez."
Ze křoví vylezl králík. ,,Ako si to urobila? To nie je možné, poslúchá ťa."
,,Asi mě budeš považovat za blázna, ale umím mluvit se zvířaty. Naučila jsem se to od Shiro, pomocí telepatie vnímám okolní tvory nebo přírodou a částečně je i ovládám. Shiro mě učí poznávat spoustu věcí, rozumím si s ním telepaticky, beze slov, jen myšlenkami. Dalo by se říct, že vnímáme vzájemné pocity a nálady. Četl jsi někdy knihu Odkaz dračích jezdců nebo Eragona? Já a Shiro se cítíme skoro jako Eragon a Saphira."
,,Neviem, čo presne vás spája, ale nech už je to akokoľvek silné puto, my dvaja spolu máme väčšie." usmál se na mě a úsměv jsem mu oplatila. ,,Vieš kouzliť lebo niečo také?" zeptal se nejistě.
,,Jak to popsat, spíš ne. Možná trošiličku." přiznala jsem, ale opravdu to nebylo nic moc extra.
,,Když jsem si něco udělala, podvrknutý kotník, pořezaná ruka, pomocí řeknime magie mi pomohla se vyléčit, je to přeci geneticky upravený vlk. Sílu telepatie a tyhle věci mám možná proto." typla jsem si.
,,Nevedel som, že je medzi vami také pouto." byl dost překvapený, mimo, ale já se mu ani nedivila.
,,Nemusíš se bát, tebe mi nikdo a nic nenahradí." Oba jsme se zasmáli.
Najednou jsem se zahleděla do prázdna.
Už běžím, jak tak koukám, asi si to spolu užíváte, tvoje pocity jsou velmi šťastné. Kde jste? Nebo vás nemám rušit a proběhnout až rovnou do tábora? Zaslechla jsem hlas mojí vlčice.
Ne, to je v pohodě, jsme kousek od Sourského kaňonu, doraž co nejdřív.
,,Lucy? Lucy, je ti dobre?" probral mě hlas Sama.
,,Ano, Shiro tu bude každou chvíli. Zatím neumím komunikovat myšlenkami a zároveň vnímat okolí, ale brzy se to naučím." usmála jsem se.
•••
Jsem tu. Dořekla Shiro větu do mých myšlenek a skočila na mě, až mě povalila.
Zbývající dva dny se nic nedělo, jen jsem říkala Shiro, jaké věci se staly mezitím, co byla pryč.
Věděla jsem to, měla jsem s vámi zůstat, bránila bych vás.
To teď už nevadí, poradila jsem si s ním a Sam mi taky hodně pomohl. Musíš mít i čas pro sebe.
Mluvila jsem s mou zvířecí kamarádkou dlouho a stejně tak i se Samem, divím se, že se pořád máme o čem bavit.
Pohled Laury
,,To snad nemůže být pravda... ty?!"
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanfictionJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...