Pohled Lucy
„Páčiš sa mi,“ dostal ze sebe.„Och, Same,“ zasmála jsem se. „Ty mně celkem taky.“
Nechápu to, choval se ke mě hnusně, nesnášel mě a teď taková změna povahy? Neznali se ani jeden den, ale nic z toho mi kupodivu nevadilo...
Pohled Dominika
„Už je tam s ním nějak dlouho, kdo ví, jestli jí něco neudělal...“ zamumlal jsem nervózně.„Domino, snad si nemyslíš, že je Sam taková zrůda, ne?“ nesouhlasil se mnou Radek.
„Není zlý, to vím, ale i tak by jsme je měli jít zkontrolovat. Vždyť víte, jaký má rage, je v takovém stavu schopný všeho možného a nemusí si to ani uvědomit,“ řekl nám oběma Maty, ačkoli ke konci věty mírně znejistěl.
Rozhodli jsme se, že je necháme, aby si v klidu povídali. Samovi jsme věřili. Znali jsme ho několik let, vždy to byl dobrý velitel a vůdce, ale zároveň se nepovyšoval. Měl jen někdy svojí hlavu a některé věci dělal příliš unáhleně.
Pohled Lucy
„Cítim sa s tebou dobre, v poho, žiadne starosti. Neviem, čo sa to so mnou deje, nikdy predtým som takto nehovoril, ani sa takto nesprával. To ty si zapríčinila moje zmenu správania. Ale nevadí mi to, som naopak rád,“ pousmál se Sam.Opětovala jsem mu úsměv. „I já. Když jsem s tebou, zapomínám na svoje hrozné dětství, na svou zlou minulost. Jsi... příjemná společnost.“
Za tu chvíli jsem si k němu vybudovala pozitivní vztah a nalezla v jeho nitru porozumění, jako ještě u nikoho jiného.
„Je to také narýchlo, ale ... no ... nechcela by som byť moja frajerka?“ podívala jsem se mu do očí a mlčela. „Promiň, asi je moc brzo, chovám sa ako debil, moc sa....“
Nenechala jsem ho domluvit. „Co můžeme ztratit?“ ušklíbla jsem se a poté přikývla na souhlas. „Budu ráda.“
Pohled Matyáše
„Mám toho dost, jsou tam vážně dlouho, buď je oba unesli nebo jí vážně něco udělal.“Domča s Ráďou nic nenamítali, zvedli se ze země a v tu ránu se objevila Lucy.
„Tak tady jsi! Co se stalo? Udělal ti něco?“ zeptal jsem se hned.
Pohled Lucy
„On a něco mi udělat? Zbláznil ses?“ usmála jsem se. „On je hodný, jen byl starostlivý o sestru. Vím jaké to je, buďte na něj milí.“Ve stejnou chvíli dorazil i Sam.
Pohled Sama
Lucy s Klárkou išly na chvilku do stanov a tak som rozprával s chalánov.„Tak co, jak to vaše povídání dopadlo?“ opýtal sa ma Dominik.
Nemohol som lhať najlepším kamarádom, ale ani povedať plnú pravdu.
„Povezdme, že porad žije,“ vravel som a všetci sme sa zasmiali. „Jo, a taky je v našej partě, jídlo a dalšie veci se nám hodí.“
Pohled Klárky
Bolo už neskoro večer a ja som šla von zo stanov, aby som sa prešla, ale vonku som znenazdajky začula nejaké hlasy.Išla som bližšie, bola to Lucy a Samo.
Čo ti tú spolu robia?
Maty, Domink i Ráďa boli vo vnútri a spali, Domča byl z nich najviac cute, keď spal, tak som je nebudila a len brata a Lucy pozorovala.
Pohled Sama
„Podívej Same, nejsou ty hvězdy krásné?“ spýtala sa ma.Pozrel som na hviezdy, potom na ňu. Bola v mesačnom svetle prekrásna.
„Áno, ako ty,“ usmial som sa.
Pohled Lucy
„Asi už vím, proč ti říkají Moon. Měsíček,“ zasmála jsem se. „Jsi při něm tak hezký, milý a romantický.“Dali jsme si pusu a já mu položila hlavu do klína.
Pohled Sama
Bolo to od ní pekné, mal som ju veľa rád, ale tu som začul.Klára už to nevydržala a potichu sa zasmiala.
„Klára, čo tu robíš?! Mala si spať!“ zakričal som na ňu, tak aby to znělo výhražne, ale aby som zároveň nezobudil Ráďu, Domču nebo Matyho.
„Počkej, nekřič na ní tolik, byla jen zvědavá. Ona to nikomu neřekne, viď, Klári?“
Moja sestra bez dalšieho mluvenia išla do stanov, asi pretože se ma trochu bála. Taky mala čeho. Nič hrozného by som jej neurobil, ani jej nezmlátil, to samozrejme nie. Niekedy si ale hovorím, že by sa nechala radšej zmlátiť, než počúvať moje poučovanie.
Pohled Lucy
„Tak jí to odpusť, stejně to klukům musíme někdy říct.“„Tak dobre,“ souhlasil nakonec.
Povídali jsme si už asi jen čtvrť hodiny a já jsem mu dala pusu, načež jsem usnula na trávě, hned vedle něj.
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanficJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...