14) Další pár v týmu

366 27 1
                                    

Pohled Laury
,,Ano, co ty tady Maty?" nechápala jsem.

,,Jak bych ti to jen řekl, noo.... líbíš se někomu z naší party, ale on se ti to stydí říct." vysvětlil.

,,A nejsi to náhodou ty?" usmála jsem se, s jiskrou v očích.

,,Klaris bych nikdy nepodvedl, takže ne, ale musím uznat, že si fajn holka. Nicméně nemůžu ti přímo prozradit, kdo to je, jen abys věděla, že tu o tebe má někdo zájem."

,,Dobře, ale to nemění nic na tom, co chci teď udělat." podíval se na mě tázavým pohledem.

Zachvíli toho litoval, začala jsem ho lechtat a on dostal záchvat smíchu. Potom mi to vrátil. Nasmáli jsme se hodně a pak lehli na trávu a koukali na mraky.

Pohled Dominika
Měl bych jí to povědět, dřív nebo později se to stejně dozví a tak jsem se rozhodl jít za ní na louku.

Vyrazil, ale když tam došel, nevěřil vlastním očím. Lechtali se, smáli a povídali si, potom lehli do trávy a koukali na mraky. ,,Jak si mohl!!! Věděl si to! A co Klaris?!" zařval jsem se slzami v očích a odběhl k nedaleké řece.

Pohled Matyáše
,,Jak si mohl?! Věděl si to! A co Klaris?!" vykřikl Domča hlasitě, stál tam mezi stromy a potom utekl.

,,Domino počkej!" zavolal jsem na něj.

,,Nechápu, co to do něj vjelo, co je špatně? Jsme jen kamarádi ne?" nerozuměl jsem jeho chování.

,,Ano, jsme jen přátelé, ale jemu to tak asi nepřišlo. Jdu ho najít, jdu za ním." řekla mi a odešla za Domčou.

Pohled Laury
Přišla jsem za ním. ,,Co se stalo Domčo?"

,,On to věděl, řekl jsem mu to, jen jemu. A navíc, co Klaris?" rozbrečel se.

,,Jsme jenom kamarádi, nic víc, popravdě jsem tě od začátku měla ráda. Maty mluvil o tom, že se někomu z téhle party líbím, já vím, že jsi to ty. Kdyby jsi měl zájem, takže já jen..."

Padl mi do obětí. Hladila jsem ho po vlasech a políbila.

V něco zašustilo v křoví a byl slyšet tiché šeptání: ,,Nestrkej do mě!"

,,Hej, pozor."

,,Potichu, uslyší nás."

S Dominikem jsme se zvedli a podívali se tím směrem.

Pohled Radka
,,Kluci?! Co tu děláte?" zeptala se přísnějším hlasem Lucy.

Všichni tři, já, Samo a Maty jsme se jí lekli spadli do té bahnité řeky. Až ted jsme si všimli, že tam stojí i Klaris.

Holky se nám smáli, stejně jako Laura s Domčou.

Postavili jsme se a snažili si zachovat nějakou "důstojnost". Nepovedlo se a tak jsme se zasmáli taky.

Pohled Sama
Ubehol týždeň a Adam nas poslal len pre tri veci, ktoré potreboval. Nebolo to nič složité, preto sme mu išli dať ty prisady len ja a Lucy.

Boli sme také tri dvojky, len Ráďa vzpomenal na svoju ztracenú lasku. Bol vela smutný a bolo nam ho líto, ale nemali sme mu teď ako pomocť.

Bzz..Bzzz

Počul som, že na mobilu bola zpráva od Adama. (A - Adam, S - Sam)

S: Čo potrebuješ?
A: Co asi, další
S: Hm?
A: Pošlu ti fotku:

S:  Čo potrebuješ?A:  Co asi, další S:  Hm?A:  Pošlu ti fotku:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

S: Dobre. Budem ju hledať, vieš kde by mohla byť?
A: Je tu nějaká pravděpodobnost, že se nachází nedaleko vodopádů a Modrého jezera.
S: Ok
A: Ať jde s vámi i Shiro, obrání vás, před potvarama, které tam jsou.
S: Fajn, pojde s nami
A: Přeji hodně zdaru
S: Už vypadni...

Pisal som sice normalne, ale vôbec som ho nemal rad. ,,Lucy, mali by sme isť pre dalšie prísadu."

,,Dobře, připrav nám věci prosím." odpovedala mi.

Pohled Laury
,,Už musíme jít, půjdeme se Samem k vodopádům, prý tam má být další věc pro Adama, na ten lék." rozloučila se s námi.

Když byla na odchodu, popoběhla jsem k ní a řekla: ,,Počkej Lucy, opatruj se a dávej pozor na Sama." usmála jsem se.

,,Postarám se o něj, neboj sestřičko." opětovala mi úsměv a odešla.

Game Over [FF StudioMoonTV] Kde žijí příběhy. Začni objevovat