Pohled Sama
Rozplakala sa a vybehla zo stanu.,,Povedaj ma, ako to bolo, pokusim se jej to vysvetliť." povedal som Klárke, keď odbehla.
Ak som za všetko dozvedol, bolo ma ich lúto, ale musel som isť za Lucy.
Vedel som, kam išla, na své oblúbené miesto. Bol to prekrásný strom, s růžovými kvety a vela pekná louka s plno kvetin.
•••
,,Viem, že tu si."
,,Proč zrovna ona, proč ne já. Byla tak mladá." vzdychla si a ja otrel som jej slzu.
,,Jdeme za Adamem, doneseme mu to." než to ale dorekla, bolo počuť zavibrování mobilu.
,,Bzz bzz." ozvalo sa opeť.
S: Čo potrebuješ? Zase.
A: Pár maličkostí
S: Aké presne?
A: Poznáš Analf Betheus?
S: Myslím, že áno, niečo dalšie?
A: Jesti se nemýlím, musím mít i Soleu Kgenov?
S: Ok, mali by sme k tebe priisť okolo 10:00, keď to stihnem
A: To jsou poslední dvě věci, potřebné k tomu, aby byl náš antivirus hotov. To je super ne?
S: Jj
A: Čau
S: CsNemal som ho rád, neviem prečo, ale proste nemal.
,,Tak jdeme?" zopýtala sa ma.
,,Cestou musíme pre dve veci, ale inak hej."
•••
Vyrazili sme a cestou zobrali všetko potrebné, včetne mobilu.
Keď jsme prišli na miesto, čiže k vstupu do Adamovej laboratória, zakričal som na neho. ,,Adam, otvor."
Pohled Lucy
Sam řekl, aby Adam otevřel, ale nic se nedělo. Zopakovala jsem to, pořád nic. Tady je něco špatně, slyšel by nás a alespoň kvůli mě by otevřel. Sice nevím, jak má Sama v lásce, ale i tak.Najednou se dveře rozlétly a Shiro vběhla dovnitř.
Pohled Radka
,,Co když je to podraz, co když nám lže?" připadal mi od začátku divný.Maty se snažil mě uklidnit: ,,Sice se mi taky trochu nezdá, ale pomohl nám a dal nám Shiro."
,,Myslíš, že až se Lucy se Samem, i s tou protilátkou vrátí, dostaneme mojí Klárku zpátky? Nebo ji stratím navždy?" znejistěl jsem. Bál jsem se o ni, jako nikdy.
,,Ráďo, to ani nevyslovuj, jasně, že ji dostaneme zpět." mírně se na mě pousmál.
,,Doufám, že máš pravdu." sám jsem ale úplně nevěřil.
Pohled Klárky
,,Bude stále s tebou, v tvojom srdci. Stále ťa bude milovať." vravela som na Domču klidným a uprímným hlasom.,,Děkuju, za tvoje pochopení, ale tohle mě bude trápit do konce života." usmial sa a po tvári mu pri tom stieklo niekoľko sľz. ,,Můžu tě obejmout? Kamarádsky samozřejmě." zoptal sa mňa a vzhledom k jeho stavu som súhlasila, pretože ma ho bolo veľa ľúto.
Pohled Lucy
,,Shiro! Stůj!" co ji to popadlo?,,Počuj, niečo sa mi nezdá." řekl Sam a jak se později ukázalo, měl pravdu.
Uběhlo několik sekund a Shiro už neštěkala, neběžela, ani nic podobného. Jakoby se najednou vypařila.
,,Láska, pozor!" vykřikl Sam, skočil za mě a vzápětí zazněl výstřel.
•••
Pohled Radka
Šel jsem kousek za stan a uviděl jsem tam Klárku s Matym.,,Je sice krásný, že se tady líbáte, ale potřebuju si s vámi promluvit." ušklíbl jsem se.
Jakmile jsem to dořekl, odlepili se od sebe a dělali jakoby nic. Musel jsem se smát.
,,Zajímala by mě Samova reakce." zasmál jsem se po druhé. ,,Ale to není důležité, nebudu to dál řešit, kvůli tomu jsem nepřišel." dodal jsem a bylo vidět, jak mi v duchu děkovali, tak jsem v poklidu začal. ,,Nezdá se vám, že jsou tam už dost dlouho? Myslím Sama s Lucy, cesta k laborce a zpátky netrvá celý den."
,,Být tebou, bych si o ně nedělal starosti, oba dva dobře bojují, zombie by se ubránili." odvětil Maty, načež Klárka na souhlas kývla jeho směrem a pokračovala za něj.
,,Áno, Maty má pravdu. Treba si niekde len rozprávajú lebo niečo také." ujistila mě, abych neměl žádné obavy.
Nakonec mě opět přesvědčili. ,,Dobře dobře, jen jsem se zeptal. Jo a mimochodem, moc vám to spolu sluší." uchechtl jsem se.
Na konci té věty jsem schválně mluvil provokativně, ale oni mi nevěnovali sebemenší pozornost a začali si zase povídat.
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanfictionJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...