26) Párty

304 25 1
                                    

Pohled Sama
Bolo vidiet, že si túto párty moja láska prijemne užívá, je veľmi šťastná a spokojná.

Tancovali sme spolu tak tisíckrát, neviem, kde vzala toľko energie, asi z alkoholu. Zaujímalo by ma, kde Jessica a jej gang nabrali toľko chlastu, každopádne ho tu bolo vážne dosť. Tak opitý som sa necítil ešte nikdy. Z toho množstva alkoholu či podobných vecí sa mi už začínalo robiť horšie a tak som si išiel dať len šampanské na ukončenie oslavy. Tým by sa mali také podobné párty začínať, ale mi sme sa holt opili skôr, než nám to došlo.

Išiel som na WC, pretože sa mi urobilo zle. Pristúpil som k umývadlu, oprel si o neho ruky a naklonil sa. Asi som to s tým alkoholom nemal tak preháňať a už vôbec nie to miešať. Vyvrátil som sa do umývadla, trochu to tam upratal a vydal sa späť na párty.

•••

,,Musíš isť, Lucy, mala bys späť, už je pôl čtvrtej." dotahol som Lucy do postele.

,,Neee, ja neci do postílky, pojď si dát ještě jednu skleničku nebo panáka, plosím!" žadonila.

Oba sme boli veľa opilí a tak som pre jednou souhlasil, ale len pre jednu? To nie je možné, vzal som si ich aspoň tri a potom prestal vnimať okoli.

» Ráno «
Spal som ako zabitý a hlava ma bolela jako niekdy, ale vzbudol ma krik Lucy.

Pohled Lucy
Ráno mě strašně bolela hlava, nemohla jsem se hnout.

Poslední věc, kterou jsem si ze včerejška pamatovala, bylo to, jak začala hrát hudba a já si dala prvního panáka.

Teprve teď mi postupně došli okolnosti.

Vždyť nejsem ve své posteli? Jsem u Sama v pokoji. Držel mě kolem pasu a já s ním v klidu ležela.

Neudržela jsem se a hlasitě zakřičela.

Sama to ihned vzbudilo a doslova vyskočil z postele: ,,Čo sa stalo?"

Nepovšimli jsme si ani Radka, který přišel a stoupnul si mezi dveře. Když jsme zjistili jeho přítomnost, oba dva jsme se na něj tak divně podívali a on naštěstí pochopil.

,,Vzhledem k tomu, že vám ještě není osmnáct, tak by jste neměli pít, má to svoje důvody. Já jsem na to zvyklý a proto jsem jako jediný zůstal včera při smyslech... Tak fajn, vím na co čekáte a ne nic se mezi vámi nestalo, jen jste si lehli a usnuli, nic víc."

Já i Sam jsme se na sebe podívali a ohromně oddychli. Políbili jsme se a ptali se Rádi na několik dalších věcí.

,,Mám tu i druhou, taky dost důležitou otázku." řekla jsem.

,,Aj já."

,,Jestli se to týká Domči s Laurou nebo Matyho s Klaris, buďte v klidu, sice taky pili, teda kromě Klárky, ale unesli to líp, než vy. Oni aspoň spali každý ve svém pokoji." zasmál se.

,,Moje 17-ti leté narozeniny jsem chtěla oslavit s trochou více pití, myslela jsem, že v tomhle věku už mě to tolik neovlivní!"

Pohled Laury
Ráno mě probudil krásný ptačí zpěv. Ano, opravdu to byli ptáci, normální ptáci. Zvláštní, ale ano.

,,Klári, vstávej." probouzela jsem svou kamarádku.

Chtěla jít jsem do vedlejšího pokoje, vzbudit Dominika a Matyáše.

V noci jsem si dala pití jenom trošku, jsem na to přeci jen mladá. Zato Domča s Matym se řádně opili.

Vyšla jsem na chodbu a Klaris se za mnou potichu připlížila.

Společně jsme otevřeli dveře s jejich pokoji, vešli dovnitř a koukali na kluky.

Maty nejspíš usnul na zemi, protože se mu nechtělo lézt na dvoupatrovou postel a Domča na něj během noci asi spadl, protože teď leželi na sobě.

Ani jedna z nás jsme se neudrželi a museli se potichu zasmát, ale i ten tlumený smích je vzbudil.

Oba otevřeli oči, najednou vyskočili, obejmuli nás a dělali jakoby nic. Teď to vypadalo opravdu směšně a smáli jsme se všichni čtyři.

Najednou z ničeho nic nám všem ve stejnou chvíli napsalo to stejné číslo. Mě, Klaris, Domčovi, Jessice, Matymu, Lucy, Samovi a Ráďovi. Ano, byl to Adam.

ADAM: Pojďte všichni do laborky, myslím, že antivirus je dokončen.

Game Over [FF StudioMoonTV] Kde žijí příběhy. Začni objevovat