Pohled Sama
,,Všeci už spali, lehol som si ku Lucy a taky išel späť.» Ráno «
Radek ráno všem povedal, čo sa stalo s jeho Klárkou.Bol som smutný a bolo mi ho líto.
Pohled Matyáše
,,Pojďte všichni, půjdeme na chvíli k vodě." Popadl jsem Klaris za ruku a vyrazili jsme.Ostatní se rozeběhli za námi. Běželi jsme k modrému jezeru s krásným vodopádem.
Všichni jsem skočili do vody, stříkali na sebe a hráli jsme si jako kdyby nám bylo deset nebo snad ještě míň. Moc jsme se bavili.
Pohled Lucy
Koupání nám zabralo asi čtvrť hodiny. Potom se přede mnou z vody vynořil Sam a řekl mi svůj plán.,,Mám nápad, vylez na mňa a Klaris na Matyho, vieš čo myslím?"kývla jsem.
Řekla jsem to Klaris s Matymu a oni nadšeně souhlasili. Dominik s Radkem se šli usušit a fandit.
Já jsem vylezla na Sama, Klaris na Matyáše a začali jsme hrát.
V jednu chvíli už jsem myslela, že mě moje kamarádka přetlačí a já spadnu, ale naštěstí jsem se udržela. Byla jsem s ní vyrovnaná, na svůj věk a velikost měla vážně sílu.
Dlouho jsme si hráli a nakonec to skončilo tak, že jsme do sebe vzájemně strčili a všichni čtyři jsme skončili ve vodě.
Ráďa s Domčou se nám ze břehu jen smáli.
Podívali jsme se na sebe a jelikož jsme nebyli daleko od břehu, cákli na ně. Než se stihli vzpamatovat, strhli jsme je pod vodou.
Teď kluci uslyšeli smích z naší strany. Radek se odsud dostal celkem brzo, ale Dominik tam jen stál, jako zmoklá slepice a kapky vody s něj padali.
Podíval se na nás a svalil Klárku, to se nelíbilo Matymu a pomstil se Domčovi, toho bránil Ráďa a začala taková vodní bitka.
Když jsme skončili, všichni jsme byli celí promočení a naše oblečení zanedlouho vyselo na větvi nedalekého stromu.
Na tom místě bylo krásně, zajímalo by mě, jak na to Maty přišel.
Zůstali jsme tam asi do čtyř a pak vyrazili domů. ,,Běžte napřed, já tu se Samem nalovím něco k večeři."
,,Nemusíš im klamať preto, že chceš byť so mnou o samote." usmál se na mě.
,,No víš, opravdu potřebujeme něco nalovit, doma sice máme jídlo na určitou dobu, ale nesmíme s ním plýtvat" přiznala jsem.
,,Aha, to neviem."
,,Ale taky jsem s tebou chtěla být chvíli sama, jen ty a já" řekla jsem úplnou pravdu.
Dal mi pusu a šli jsme na lov.
Spolu nám to moc dobře vycházelo, měli jsme tři králíky a dvě zatoulané slepice.
Sam chtěl jít ještě po jednom srnci, ale jídla jsme ulovili dostatek, akorát by se to maso zkazilo, takže to zvíře zůstalo naživu.
V táboře už nedočkavě koukali. Na ohni jsem udělala večeři a všichni si očividně pochutnali.
Na to, v jaké době a prostředí žijeme, jsme se měli až moc dobře.
Jako každý večer, všichni odešli spát, jen já dlouho do noci trávila čas s mou drahou polovičkou.
Tentokrát mi povídal věci, ohledně svojí minulosti.
Měl krásný hlas a smích. Poslouchala jsem ho, už bylo pozdě v noci a mě se začali přivítat oči.
Pohled Sama
Keď som dopovedal moj príbeh, zjistil som, že moja kráska spí.Odnesol som ju do spacáku.
ČTEŠ
Game Over [FF StudioMoonTV]
FanfictionJmenuji se Lucy a je mi 16. Vražedné zrůdy zabily moje rodiče a oddělily mě od mojí sestry, která je teď nejspíš po smrti. Nechci jsem na to ani pomýšlet. Zombie apokalypsa začala, a i když se lidé těm monstrózním bytostem snaží bránit, boje mezi ni...