8) Nový vztah

527 35 10
                                    

Pohled Kláry
Dala som pusu na pusu a on sa tomu nijak nebránil. Lucy to zaskočilo, ale to ma bolo jedno.

Vypadal radostneji, ale opeť sa mu prihoršil zdravotný stav.

,,Maty, som mladšej než ty, ale vieš, milujem ťa, musíš tu se mnou byť, prosím." povedala som a dala mu druhou pusu.

,,J..já tebe t..taky." dostal ze seba.

V tom pribehol moj brat a mu dala dalšie polibok.

Dal na stol vedle lieky a par dalšiech vecí. Povedal niečo Lucy, vzal ma a odešli sme.

Pohled Dominika
Uviděl jsem, jak k nám Sam táhne Kláru za ruku. Nevzpírala se, ale ani nespolupravovala, jen se dívala ke stanu.

,,Samo, ja chci isť za nimi. Mám ho ráda. Nemôže odeisť."

Podíval se na sestru a řekl: ,,Ja viem Klára a nevadí ma to. O něj sa neboj, Maty neodejde, Lucy mu pomôže."

Samo odešel za ním a Lucy. Klára byla smutná z toho, že Matyášovi nemůže nějak pomoci, ale Sam měl pravdu, je v dobrých rukou.

,,Pojď sem" pobídl jsem jí a ona si ke mě přisedla.

Dala si hlavu na moje rameno a začali jsme si povídat. Uklidňoval jsem ji a očividně jí to pomohlo.

Bylo už pozdě večer a tak usnula, nechal jsem ji spát a jen donesl deku. Sám jsem odešel, abych ji nerušil.

Za chvíli všichni usnuli, Lucy se Samem spali pro jistotu s Matym ve stanu, o jeho stavu jsem nic věděl, od té doby, co jsme přišli.

Pohled Lucy
,,Myslíš, že mu bude líp?" zeptala jsem se Sama.

,,Urobili sme pre neho, čo sme mohli, bude žiť, musí." odpověděl mi.

» Ráno «
Sam se ráno probudil první a promluvil na mě: ,,Vstávaj, ty priceznička moja."

Otevřela jsem oči a uviděla ho.

,,No jo, už jsem vzhůru." Vstala jsem a podívala se na Matyho.

,,Koukni, je mu o dost lépe, myslím, že to přežije." Byla jsem štěstím bez sebe.
,,To som rád, zobuď Klaris, ja idem pre chlapcov."řekl Sam nadšeně a šel pro Ráďu a Domču.

Já jsem došla za Klárkou a začala ji probouzet: ,,Klári, Maty...

Jakmile jsem řekla to slovo, Klárka vyskočila a rozeběhla se do stanu. Přiběhla jsem za ní.

,,Honem, prebúdza sa." řekla nám všem, když jsme přiběhli k nim.

Pohled Matyho (ještě večer)
Viděl jsem jen temnotu a nevnímal okolí. Řekl jsem svou prosbu Lucy, ale věděl jsem, že to neudělá.

Potom se stala ta věc, Klára mě políbila. V tu chvíli mi došlo, že jsem nechtěl přímo Lucy, ale jen někoho, koho bych mohl milovat a tou byla právě ona.

Zahlédl jsem, jak přichází Sam, ale potom zase upadl do bezvědomí.

Ráno jsem pootevřel oči a nade mnou se skláněla Klárka, vedle ní Lucy a za nimi stal Sam, Radek a Domča, prostě všichni.

,,Kl...Klári?" dostal jsem ze sebe. ,,Já, noo víš, miluju tě. Jestli se uzdravím, chodila by jsi se mnou? Jsem sice starší ale i tak..."

,,Áno Maty, ja teba taky."

Ráďovi asi došlo, že by jsme rádi zůstali sami a tak řekl: ,,My teda už půjdeme, kdyby něco, zavolejte."

Byl jsem mu za to vděčný. Odešli a já si s Klárou začal povídat.

Pohled Dominika
,,Tak Same, tvoje sestřička si našla kluka, co na to říkáš?" usmál jsem se.

,,Čo by som mal povedať? Je to jej vec. Ale či to myslíš takto, tak proti Matymu už nič nemám, je to fajn chalan."

Ráďa už konečně taky promluvil: ,,Podle mě k sobě hodí, ani ten věk tolik nevadí."

Pohled Lucy
Obejmula jsem Sama a šla se s ním projít.

,,Už to nebude robiť, nemá dôvod. " řekl mi. ,,Snad máš pravdu."

Game Over [FF StudioMoonTV] Kde žijí příběhy. Začni objevovat