- Ugye ez most valami vicc?- kérdezte Loki mikor oda értek a Bosszúállók tornya elé - Ha megint szét akarsz verettetni azzal a bestiával mondhattad volna.
- Hát öcsém az a nagy igazság , hogy a lány akihez jöttünk itt lakik.- mondta Thor ahogy felnézett a magas épületre.
- Még is miért akarna valaki itt lakni olyanokkal mint Te?- kérdezte Loki némi gúnnyal a hangjában.
- Azért Loki mert ő nem más, mint Lydia Stark .Tony lánya.
Thor talán még életében nem látta így megdöbbenni az öccsét , mint most.
- Induljunk ! Már várnak ránk .
Eközben a toronyban:
- Minek hozza Thor ide azt a polyácát?- hitetlenkedett Tony mikor megtudta, hogy jönnek.
- Bizotan oka van rá.- mondta higgadtan Steve - különben nem hozná abban biztos vagyok.
- Ez így van Tony - helyeselt Bruce - inkább várjuk meg hogy mi sül ki ebből.
Ekkor nyílt a lift ajtaja felgedve a két istenséget.
- Barátaim!- üdvözölte őket Thor.
- Őt minek hoztad? - kérdezte Tony Lokira mutatva.
- Én is örülök neked Stark! - mondta Loki és körbenézett hátha meglátja a lányt , de sehol sem látta így visszafordította a tekintetét a többiekre.
- Beszélnem kell veletek , de a legjobb lesz ha leülök hozzá . Főleg te Stark!
Mikor mindenki helyet foglalt Thor elkezdte mesélni az ittlétük okát.
Mire befejezte mindenki sokkoltan nézet maga elé, kivéve Tonyt aki gyilkos szemekkel méregette a csinytevés istenét.- Ez a te műved ! Mit tettél a lányommal? - fakadt ki Tony.
- Ehhez neki semmi köze - állt öccse védelmére Thor - ő nem is tudott ez egészről amíg nem mondtam el neki úgy , mint nektek.
Tony ekkor kissé megnyugodott.
- És most mit vártok , hogy majd Lydia elfogadja , hogy egyik percről a másikra anya lesz méghozzá Tőle - mutatott az eddig csendben ülő Lokira - és egy boldog család leszünk?Mert akkor nagyon tévedtek !
- Tony csak hagyd , hogy beszéljünk vele! - kérlelte őt Thor.
- Az nem fog menni , ugyanis nincs itt. És nem akarom , hogy arra jöjjön haza , hogy letámadod azzal H gyerek lesz egy istentől . Ő az én lányom !
- Apa miről beszélsz? - jött a hang a lift felől ,ahol a lányok álltak lesokkolta .
- Lyds . Kincsem. Beszélnünk kell!- nézett a lányra Tony félelemmel a szemében.
Loki:
Apa miről beszélsz? - hallottam meg egy csilingelő hangot a lift felől.
És akkor ott állt Ő .
Az a lány aki lehet , hogy a gyermekem anyja lesz . Életemben nem láttam nála szebbet . Úgy elvesztem a szépségében , hogy arra sem figyeltem ,hogy Tony mit mondott neki. Csak arra eszméltem fel , hogy leült velünk szemben a kanapéra és azokkal a gyönyörű szemeivel kíváncsian tanulmányozott minket.
Amig én őt néztem a többiek elmondták neki azt amit megtudtak.- Hát ti betegek vagytok - szólalt meg , bár már reakcióra nem is számítottam. Hisz ez őrültség.
- Egyáltalán lehetséges ez? - kérdezte.
- Még mi sem tudjuk - felelte Thor - de azon vagyunk , hogy kiderítsük
- Apa mond , hogy ez csak valami vicc! - kezdett el könnyezni- miért pont én?
Mert nem valaki más? Én még nem állok készen erre . Nem így terveztem az életem .- Azt hiszed , hogy ez nekem annyira jó? - tört ki belőlem - mert elhiheted ,hogy én sem így terveztem ezt az egészet . Nem csak a te életed változik meg ezzel hanem az enyém is.
És ahelyett , hogy itt sajnáltatod magad inkább kitalálhatnánk , hogy mi legyen most.- Nem akarok ki találni semmit! - állt fel hirtelen a könnyeivel küszködve amitől még egy kicsit talán meg is sajnáltam , és megbántam , hogy olyan durva voltam vele- Nem akarom én ezt az egészet ! Minek jöttetek ? Ha nem jöttök lehet , hogy nem lenne semmi sem és az életem nem menne tönkre egy olyan gyerek végett akit még csak nem is akarok! -mondta és kiviharzott a szobából.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?