Amint tudatosult bennem ,hogy mi történt azonnal Loki nyakába ugrottam.
Ezen a mozdulaton persze mindenki meg lepődött főleg apa , de most nem érdekelt ki mit gondol, mert úgy éreztem , hogy én vagyok a leg boldogabb ember a világon.
Loki egy kis habozás után ugyan de végül viszonozta az ölelésemet.Amint el váltunk egyből a többiekre néztem , akik döbbenten figyeltek minket és várták a választ ,hogy mi is a boldogságom oka.
- Elmondanátok minek örültök ennyire?- kérdezte Clint kíváncsian.
- Hát erre mi is kíváncsian várjuk a választ.- mondta Nat és a többiek együtt egyetértően néztek hol rám hol pedig Lokira.
- Megmozdultak ! - csak ennyit bírtam mondani mert annyira mosolyogtam , hogy több szavát nem tudtam kinyögni.
- Had lássam! - rohant oda hozzám Wanda a többiek pedig sorban követték.
- Ez fantasztikus - mondta Steve és megsimitotta a vállamat .
Mikor már mindenki sorban érezhette a gyermekeim aktivitását , vissza tértek a reggeli elfogyasztásához.
- Bruce ha megkérhetlek esetleg ma meg tudnánk nézni a babák nemét ?- kérdeztem Brucetól .
- Persze , semmi akadálya- mondta mosolyogva.
- Szerintem ha befejeztük az evést indulhatunk is a laborba , hogy minél előbb meg tudjuk kik is laknak odabent - mondta apa és a hasamra bökött az ujjával , amit én egy mosollyal díjaztam.
Mikor végeztünk a reggelivel elindultam apáék után a laborba míg a többiek mentek a dolgukra.
A folyosó felénél meg éreztem valaki jelenlétét mögöttem így hátra néztem.
Két gyönyörű smaragd zöld szempárral találtam szembe magam .- Nem muszáj jönnöd ha nem akarsz- mondtam neki halvány mosollyal az arcomon.
- Ki mondta , hogy nem akarok?- mondta pajkos mosollyal, amit eddig még nem kaptam tőle.Egymás mellett haladtunk tovább míg el nem értünk a laborig.
- Feküdj fel kicsim - mutatott apa a már jól ismert helyemre.
Amint le feküdtem apa és Bruce rá kapcsoltak a gépre én pedig idegesen vártam , hogy vajon ma meg e tudom a picik nemét.
Loki megérezhette az idegességemet, mert pár perc múlva jég hideg kezét éreztem meg az enyémen.- Hát- kezdte Bruce - ha jól látom, márpedig igen akkor két gyönyörű hercegnő várja , hogy megszülethessen- mondta és rám nézett biztatóan.
Ebben a pillanatban kivágódott a labor ajtaja és Cilnt rontott be rajta Sammel két darab kék lufival.
- Na lássam azokat a vasgyúrókat - mondta Clint és közelebb ment a monitorhoz ,hogy jobban lássa.
- Ez most valami vicc?- fordult felénk Clint ilyedten.
- A lufikat azért meg tartom - mondta Sam és ki kapta őket Clint kezéből.
- Ameddig ti itt bánkódtok aminek én csak örülök- mondtam a két zsémbesnek - addig elmondom a többieknek a jó hírt .
Loki segített leszállni az ágyról olyan gyengéden mintha porcelánból lennék.
Mikor elmondtam mindenkinek a jó hírt egyből meg örültek a fiúkat leszámítva mivel kissé elszomorította őket a tudat , hogy foci helyett babázni kell majd.
Az egész napot azzal töltöttük a lányokkal , hogy baba üzleteket kerestünk mert már tudjunk milyen színű és mintájú holmikat kell venni .
Mire végeztünk a nap végére hulla fáradt voltam . Már épp lefeküdni készültem mikor valaki kopogott az ajtómon.
Mikor kinyitottam egy fél meztelen Lokival találtam szembe magam .
Egyáltalán nem zavartattam magam mivel én nem az a fajta vagyok tehát jól megnéztem magamnak , és mit ne mondja nem hiába Isten.- Neharagudj hogy ilyenkor zavarlak csak tudni szerettem volna mielőtt lefekszem ,hogy minden rendben van e.- mondta és látszott rajta , hogy meg lepte a közömbösségem a hiányos ruháját illetően. De valahol az is látszott , hogy élvezte a helyzetet ahogy végig tanulmányoztam.
- Semmi baj ami az illeti én is épp lefeküdni készültem mielőtt kopogtál volna.- mondtam és közben azon filóztam, hogy be e hívjam .
- Ez esetben hagylak is pihenni jó éjszakát - mondta kedvesen és már épp ment volna mire a keze után kaptam.
Vissza nézett rám én pedig jól át gondoltam , hogy mit szeretnék neki mondani pontosabban ,hogy akarom e neki mondani.
- Nem maradsz itt velem? - kérdezem kissé kínosan és félve is a választól .
Lokit először meglepte a kérdés de aztán szó nélkül besétált a szobámba magával húzva az ágyam felé.
Mikor le feküdt kissé habozva be feküdem én is mellé .
Éreztem ahogy betakar és közelebb húz magához . Egyszerre volt megnyugtató és békés érzés .- Jó éjt Loki- mondtam és be hunytam a szemem.
- Jó éjt Lydia- mondta és adott egy puszit a fejem tetejére.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?