Csak álltak ott és néztek rám megszeppenve. Ahogy jobban megnéztem láttam , hogy mind a ketten egy holló fekete hajú smaragd zöld szemű férfi kezét fogják . Ahogy bele néztem a szemébe rögtön tudtam ki ő . Nem lehetett más mint Loki . Úgy nézett rám mint aki valami érdekeset lát, és ahogy találkozott a tekintetünk a smaragd zöld szeme még élénkebbnek hatott.
Vissza néztem a két kislányra akik még mindig engem néztek . Lassan le gugoltam és ki tártam a karjaimat feléjük ők pedig gondolkodás nélkül el kezdtek felém szaladni.
Úgy szorítottak mintha attól félnének ,hogy el tűnök de ezt egy cseppet sem bántam.- Jó , hogy itt vagy mami - mondta a göndör hajú kislány . A nevüket még nem volt időm meg kérdezni de most csak az számított , hogy van két gyönyörű lányom és végre velük lehetek.
Elena , Letty - jött oda hozzánk Loki - édesanyátok biztosan fáradt nektek pedig kezdődik a délutáni óra és nem örülnék ha el késnétek.
- Rendben apa - mondták egyszerre - ugye most már nem mész el- kérdezték .
- Ígérem , hogy többet nem hagylak el titeket - öleltem meg őket ismét és hagytam , hogy el szaladjanak órára.
- Köszönöm , hogy vigyáztál rájuk - fordutam Lokihoz aki végig engem nézett .
- Ez csak természetes - kezdte - a göndör hajú Letty a másik pedig Elena - mondta mivel gondolta , hogy nem tudom - Nagyon okosak szinte már túlságosan is- nevetett fel kínosan - és persze gyönyörűek mint az anyjuk - nézett mélyen a szemembe .
Hirtelen válaszolni sem tudtam olyan zavarba jöttem de hál istennek Odin meg zavarta a beszélgetésünket.
- Most , hogy meg ismerted gyermekeid dönthetsz a felől , hogy itt e kívánsz élni a fiammal és velük, vagy pedig vissza mentek Midgardra .
A döntés rajtad áll, de nem várom el , hogy azonnal adj választ addig maradsz ameddig csak szeretnél.- Köszönöm mindenek atyja - hajoltam meg kissé
A trón terem lassan ki ürült már csak én Freya néni Thor és Loki maradt ott .
- Jó , hogy élsz Stark- ölelt meg Thor .
- Hát ennek én is örülök- nevettem.
- Elnézést , hogy közbe szólok - szólalt fel Loki - de anyánk meg szeretné ismerni.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?