Frigával a beszélgetés nagyon el gondolkodtatott. Szinte képtelenségnek tartottam, hogy a csínytevés istene szerelmes legyen pont belém. Mégis , ha rá gondoltam melegséget éreztem mélyen legbelül és nagyon is jól esett. És ha már itt tartunk be kellett, hogy valljam nekem sem volt közömbös.
Amíg ezen elmélkedtem , közben próbáltam el igazodni a hosszú véget nem érő folyosókon a palotában.- Nem kell segítség- kérdezte egy hang mögüllem , aminek sejtettem, hogy ki lehet a gazdája.
Mikor meg fordultam két gyönyörű smaragd zöld szempárral találtam szemben magam.
- Hát az most jól jönne- ismertem el be látva, hogy egyedül sosem jöttem volna rá merre is kell mennem .
- Idővel meg szokod - mondta és el indultunk egymás mellett haladva a folyosón.
- Hát azt kétlem- mondtam alig hallhatóan bár Loki valószínűleg még így is hallotta mert el eresztett egy mosolyt.
- Merre vannak a lányok?- kérdeztem meg törve a csendet kettőnk közt.- Thorral - válaszolta - épp az egyik csatájával untatja őket ha minden igaz. Fogalmam sincs , hogy bírják mindig hallgatni - mondta kissé hitetlenkedve.
- Hát ez kedves - nevettem el magam.
- Megjöttünk - mondta hirtelen.
- Mégis hova- néztem körül és egy hatalmas ajtó előtt álltunk.
- Hát a szobádhoz . Feltételezem , hogy ide akartál jönni.
- Igazából - húztam el a szót - téged kerestelek de köszönöm, hogy el kísértél.
Már épp nyúltam volna a kilincsért , hogy be nyitok mikor hirtelen el kapta a csuklómat lágyan.
- Hát megtaláltál- mondta közben a tekintete nem eresztette el az enyémet.
- Igazából te engem- mondtam tudatomon kívül.
- Az már mellékes - mondta és egyre közelebb hajolt hozzám.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?