2.fejezet

4.5K 226 5
                                    


Amint kinyílt a lift ajtaja és kiléptem az étkezőbe a többiek már rég  reggeliztek.

- Nahát! Felkelt a Nap is. - mondta Clint amint meglátott. - korábban keltél. Talán rosszul érzed magad?- kérdezte vigyorogva.

-Nagyon vicces  de most ,hogy így említed van egy kis émelygésem.

- Remélem nem fertőző - szólalt meg Sam a pultnál ülve.

- De ! Mint a ti hülyeségetek.- mondtam kisse morcosabban, mint terveztem.

- Nocsak valaki morci?- kérdezte apa amikor odaért mellém és adott egy puszit a fejemre.

-Neem csak korábban keltem mint szoktam és most azon akadtak ki.- panaszkodtam apánk kislányos hangon.

- Így már mindent értek. - mondta apa mosolyogva - kérsz kakaót? - kérdezte .
Kislány korom óta ő készíti minden reggel a kakaómat és én imádom.

- Még szép! - adtam puszit az arcára és leültem a többiekhez a pulthoz.

- Lyds! - futott be Wanda az étkezőbe hatalmas mosollyal az arcán.

-Neked is jó reggelt Wan! -mondtam és megöleltem a legjobb barátnőmet.

Mi ez a nagy boldogság? - kérdezte Clint - hát már te is rosszul vagy?- vigyorgott Sammel együtt?

Haaat most hogy így látlak...- húzta el Wan a mondatot és mind a ketten nevetésben törtünk ki. Persze Clintnek egyből lefagyott a mosoly a az arcáról ,amin mi csak még jobban nevettünk.

-Na szóval- kezdte Wanda - azon gondolkodtam , hogy nem e lenne kedved eljönni velem és Nattel plázázni. Tudod olyan csajos nap.

- Persze ! Miért ne? Jó lenne már kimozdulni. De én vezetek . - mondtam mosolyogva ,mert már tényleg jó lenne egy kis csajos nap a lányokkal.

- Szuper! Akkor szólok Natnek , hogy készüljön mert lassan indulunk.-  mondta és elsietett.

-Apa! - néztem rá apára boci szemekkel.

- Tessék kincsem?- kérdezte , de már látszott rajta , hogy tudja mit szeretnék.

- Adnál egy kis pénzt?- kérdeztem mosolyogva.

- Már vártam, hogy mikor kérdezed meg.- mondta és átnyújtotta a kártyáját. - Tessék. Vegyél valami szépet.

Köszönöm! Köszönöm! Köszönöm!- mondtam boldogan és megöleltem .
Elvettem a kártyáját és már indultam is a szobámba készülődni.

Little StarkWhere stories live. Discover now