- Nos hát mit tehetek érted?- kérdezte Freya néni miután be tessékelt a szobába. A szoba szinte ugyan az volt , mint az enyém leszámítva pár apróságot. Én helyet foglaltam az ágyon és ő le ült velem szemben.
- Az erőmrő szeretnék beszélni már ha van egyáltalán. - mondtam neki kertelés nélkül.
- Már vártam , hogy mikor keresel fel ez ügyben. Nost, igen létezik az a bizonyos erő de nem tudom pontosan , hogy tudnánk ezt neked elő hívni.
- Neked , hogy sikerült?- érdeklődtem.
- Még fiatal koromban volt egy csúnya számításom ahh borzalmas így vissza gondolni rá- merengett el rajta.
- Ne haragudj nem tudtam , hogy ennyire rosszul érint a dolog- hajtottam le a fejem és kezdtem rosszul érezni magam , hogy rá kérdeztem.
- Ugyan - legyintett- csak azt sajnálom , hogy olyan naiv voltam és neki adtam magam már ha érted , hogy értem.
- Igen azt hiszem értem- nevettem fel.
- Tehát úgye volt ez a dolog Jonnal mert így hívták azt a majmot- tette hozzá gyorsan- és mikor szét mentünk az nagyon rosszul érintett de egyben jól is jártam mert ez be indította az erőmet .
- Szóval- kezdtem- akkor neked a fájdalom volt az- állapítottam meg .
- Igen valószínűleg , de ez nem jelentik azt , hogy nálad is ez fogja. Az anyádnál sem a fájdalom volt.
- Mesélsz egyszer róla?- kérdeztem rá spontán ötlettől vezérelve.
- Majd egyszer , ha el jön az idő- mondta és végig simított a karomon.
- De ha már itt tartunk lehet egy kérdésem?- nézett rám sejtelmesen.- Persze Freya néni mi lenne az?- néztem rá érdeklődve.
- Mi van veled és a herceggel?- valahol mélyen tudtam ,hogy erről szeretne tudni.
- Ez bonyolult- mondtam- múltkor a folyosón majdnem megcsókolt de egy őr megzavart minket így nem lett belőle semmi . Aztán most ahogy el kísért ide adott egy csókot az arcomra . Én pedig teljesen össze zavarodtam. - temettem a tenyerembe az arcom.
- Nos ez elég érdekes- állapította meg- én azt mondom neked amit anyád mondana - erre fel emeltem a fejem- egy gyönyörű és magabiztos nő vagy aki tudja , hogy mit akar . Hallgas a szívedre és minden rendben lesz . Ha neked kell a herceg hát szerezd meg - mondta szinte már parancsolóan.
- Igazad van- vettem magamon bátorságot és fel ugortam az ágyról és az ajtó felé vettem az irányt.
- Most mgg hova sietsz?- nézett utánam.
- Hallgatok a szívemre - és ezzel ki léptem az ajtón.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?