6.fejezet

3.8K 214 26
                                    

- Thor ! Ennyi idő után, végre eljöttél! Miért? - kérdezte Loki Thortól a cellájában.

- Beszélnünk kell öcsém! - idézte hozzá a szavait Thor egy kis mosollyal az arcán .

- Csak nem a kivégzésemre jöttél kísérni , és annak örülsz így? - kérdezte Loki a szokásos gúnnyal a hangjában.

- Ennél azért fontosabb oka van annak ,hogy itt vagyok.

- És mi lenne az? - kérdezte Loki kíváncsian.

Mikor Thor neki is elmondta azt amit Odinnak ,Loki arcán először a döbbenetet ,majd a hitetlenkedést vélte felfedezni.

- Neked megtartott a kinti levegő bátyám! -mondta Loki szórakozottan.

- Ez nem vicc öcsém! Ez az igazság!

- Ezt valaki másnak add be! - mondta még mindig nevetve

- Ez az igazság Loki!- lépett elő egy oszlop mögül az anyjuk ,Friga. - minden amit most Thor elmondott igaz . Te döntöd el , hogy hiszel e benne. De tudd , hogy akár hogyan is döntesz , minden meg fog változni.

Loki arcáról lefagyott a mosoly, és végre kezdte megérteni , hogy miről is van szó.

- Azt akarjátok mondani - kezdte - hogy az a lány úgy terhes tőlem , hogy nem volt köztünk szó szerint semmi?
Ez egyszerűen lehetetlen! - jelentette ki

- Semmi sem az fiam! - mondta neki Friga lágy anyai mosollyal az arcán. - ez lehet a kulcs a boldogságodhoz, az új életedhez. Lehetne egy valódi családod.

Ezen Loki látszott ,hogy mélyen elgondolkodott.

- Na és Odin mit szólt a kis elméletetekhez? - kérdezte semleges hangnemben.

- Rád bízza a döntést. - szólalt meg Thor.

- Rendben ! Hiszek nektek. - mondta - és most mi lesz?

- Most drága öcsém , elmegyünk Midgardra és elmondjuk Lydiának , hogy anya lesz! -mondta Thor hatalmas mosollyal az arcán , ami azonnal le is fagyott amit rádöbben , hogy mire is készülnek.

- Mi az Thor csak nem megijedtél egy lánytól? - kérdezte Loki miközben az őrök kinyitották a cella ajtaját , hogy kijöhessen.

- A lánytól annyira nem ! De az apjától már annál inkább!

Little StarkWhere stories live. Discover now