Amikor oda értünk a plázába szinte megrohamoztuk a boltokat.
Mind a hárman rengeteg mindent vettünk . Mikor már úgy éreztük , hogy mindent megvettünk amit akartunk leültünk ebédelni.- Lányok én nem igazán vagyok most éhes- mondtam , amikor leültünk- szerintem elronthattam valamivel a gyomromat , mert megint kezdek émelyegni.
- Remélem nem valami influenza - mondta Wan.
- Ha visszatértünk minden kepp szólj Brucenak , hogy vizsgáljon meg - szólalt meg Nat.
- Köszönöm , hogy így aggódtok értem lányok - mondtam a barátnőimnek és rájuk mosolyogtam.
Eközben Asgardban:
Thor Asgard könyvtárának polcai között kutatott , hogy megtaláljon egy olyan könyvet ami sokak állítása szerint nem is létezik.
Sokáig kereste a könyvet amiről azt sem tudta , hogy néz ki vagy , hogy hol keresse míg végül feladat a keresést , mert belátta , hogy semmi értelme olyan könyvet keresni ami talán nem is létezik.
Úgy döntött , hogy nem keresi tovább , inkább rákérdez az anyjánál Figánál , hogy mit tud a könyvről.Amikor oda ért az anyja szobájához bekopogott.
Kis idő múlva nyílt is az ajtó , felgedve ezzel gyönyörű édesanyját.- Thor! Fiam , miben lehetek a segítségesre?- kérdezte tőle megnyugtató hangon.
- Anyám! Kérdezni szeretnék tőled valamit - mondta , közben Friga érdeklődve hallgatta , hogy is is szeretne a fia annyira tudni.
- Hallottam egy könyvről - kezdte-
Azt mondják ez a legelső könyv Asgardban , de sajnos nem tudom , hogy hol kéne keresnem. Azt reméltem , hogy talán a segítségemre leszel ebben.- nézett Asgard hercege reménnyel telve anyjára.- Hát valóban létezik ez a könyv és tudom is ,hogy hol van.
De bevallom még nem olvastam.
De ha ennyire szeretnéd, akkor természetesen oda tudom adni.- mondta Asgard királynője megsimítva fia arcát.
Friga oda sétált egy arany ládához , ami a hatalmas baldachinos ágy előtt állt és elővette belőle a szintén arannyal bevont könyvet.- De ha megkérdezhetem , miért van rá szükséged ilyen hirtelen?- kérdezte érdeklődve , mikozbe átnyújtotta a könyvet.
- Csak hallottam egy próféciáról és szeretném megtudni , hogy mi is az igazság belőle. Ha igaz akkor nagyon sok mindent meg fog változtatni. - mondta a koronaherceg és kisietett a szobából.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?