Lydia:Sötétség. Nem láttam semmit . Nem hallottam semmit. Egyedül voltam.
Próbáltam ki nyitni a szemem de nem tudtam . Moccani sem bírtam.
Aztán érzékeltem valamit , egy aprócska fényt . Ajtó csukódást hallottam, a hangjától éles fájdalom hasított a fejembe. Nagy nehezen sikerült csak résnyire ki nyitnom a szemem , és egy ismerős szoba tárult elém. Otthon voltam a Stark toronyban , nem tudom mi történhetett velem , bárhogy próbálok nem tudok rá emlékezni.
Nagy nehezen fel tornáztam magam ülő helyzetbe mire valaki be nyitott az ajtón.- Lydia?- hallottam meg apa hangját az ajtóból.
- Apa ? Mi történt ? Miért nem emlékszem?- néztem apára kétségbeesetten.
- Kincsem - jött oda hozzám és olyan szoros ölelésbe vont , hogy azt hittem ketté török.
- Mi történt apa?- kérdeztem ismét.
- Előbb be mutatok valakit és aztán együtt el mondjuk , hogy mi is történt rendben?- kérdezte én pedig bólintottam.
Egy fekete hajú nő lépett be a szobámba hatalmas mosollyal az arcán.
- Lydia - jött oda hozzám és apához - én Freya vagyok a nénikéd .
- Freya néni ?- kérdeztem tőle mert már párszor hallottam a nevét még régebben apától.
- Igen szivem én vagyok - adott puszit a fejem tetejére.
- Akkor anya is - kezdtem de Freya néni félbe szakított.
- Nem kincsem ő nem jött velem . Nem jöhetett de én itt vagyok és itt is maradok ameddig csak akarod.
- Köszönöm - mondtam neki hálásan és láttam apán is , hogy hálás neki- most végre el mondjátok miről van szó?- kérdeztem ők pedig bele kezdtek.
- Öt év? - kérdeztem hitetlenkedve - öt éven át itt feküdtem? És van két lányom akikre nem emlékszem és az apjuk akivel nem volt köztünk semmi most ott van kint a nappaliban ? Ekkorra hülyeséget még életemben nem hallottam . Most pedig kérem az igazat.
- Kicsim ez az igazság - kezdte Freya - csak így tudtalak vissza hozni ha el felejted őket .
- Apa ugye ez valami vicc- kérdeztem tőle.
- Nem , ez mind igaz - simított végéig az arcomon.
- És hol vannak?- kérdezem - hol vannak a lányaim?
- Loki és Thor magukkal vitték őket Asgardba mikor azt hitték meg haltál. Jól vannak minden rendben van velük .
- Látni akarom őket és Lokit is - jelentettem ki- méghozzá most azonnal.
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?