A nevem Lydia Stark. Igen a híres Tony Stark lánya vagyok.
Az én életem kicsit más mint a többi átlagos lányé, ugyanis félvér vagyok.
Hogy ez mit takar? Azt , hogy félig ember félig pedig isten vagyok , ugyanis az anyám Ravena Morgenster istennő aki Mooriában született.
Ez egy külön birodalom nagyon különleges lényeknek. Az anyám is egyike volt ezeknek. Az egyik legerősebb tündér volt a birodalomban , és egyben Viktor Morgenster , Mooria királyának a lánya is.
Történt egyszer , hogy anyám a bifröszt segítségével lejött a földre , ahol találkozott az apámmal. Szerelem volt első látásra , már ha van ilyen.
Anyám nagyon sok időt töltött a földön apa végett , hogy együtt legyenek ám ez a nagyapámnak is feltűnt , igy hát anyám kénytelen volt elmondani neki mindent .
A nagyapám erre nagyon megharagudott és eltiltotta anyát apától. De amire senki sem számított az az volt , hogy anya terhes lett méghozzá velem!
Telt az idő és egyre nehezebb volt eltitkolnia a terhességet . Csak a legjobb barátnőjének mondta el és ő próbált segíteni valahogy , hogy Viktor rá ne jöjjön.
De amikor eljött az idő és megszülettem nem maradhattam , ugyanis ember vér is volt az ereimben .
Így hát anya nehéz szívvel, de kénytelen volt megválni tőlem és leküldött a földre apához , aki mindennél boldogabb volt mikor megtudta , hogy van egy lánya.
De ez nem tartott sokáig mert anya , akit mindennél jobban szeretett nem jöhetett velem .
Azóta a nap óta , mióta elváltak egymástól nem látták egymást és tudták, hogy soha többet nem is fogják, mert csak így tudtak megvédeni a nagyapámtól ,Viktortól.Ahogy teltek az évek felnőttem és mondhatom egy csodálatos gyermekkorom volt.
Mindenem megvolt.
Apával nagyon jó a viszonyom, igazi apa lánya kapcsolat. Anyáról nem beszélünk sem arról , hogy honnan is jöttem .
Most 19 éves vagyok és a Bosszúálló toronyban élek apával és a többi bosszúállóval.
És még csak nem is sejtem , hogy mibe fogok keveredni.Remélem eddig tetszett .
Ez az első könyvem, úgyhogy ne ítéljetek el és kérlek tekintsetek el a helyesírási hibáktól.😊😊😊
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?