18. fejezet

2.4K 135 31
                                    

- Hogy mi?- lepődött meg Loki .

- Jól hallottad . A nevem Freya Morgenster Lydia nagynénje vagyok.

- És mégis , hogy szándékozol vissza hozni az anyjukat?- érdeklődött Odin.
- Hiszen meg halt nincs mit tenni még neked sem .

- Lydia nem halt meg - jelentette ki Freya .

- Hogy micsoda?- lepődött meg ismét Loki .

- Életbe van . A lelke még él a teste pedig csak pihen . Regenerálódik ahogy az emberek mondanák.

- Ez , hogy lehetséges? - lépett ki egy szobor mögül Thor .

- Lydia csak félig ember félig istennő a gyermekeid inkább istenek mint emberek , ez így megy.
Tehát ha én azt mondom , hogy nem halt meg akkor az úgy is van.

- Vissza fogod hozni a mamit?- nézett csillogó szemekkel Letty Freyara.

- Még szép , hogy vissza - mondta büszkén - de ehhez szükségem lesz a testére.

- Az a földön van beszélnünk kell Tonyval - mondta Thor .

- Akkor mire várunk még- tárta szét a kezét Freya - induljunk már.

- Lányok - nézett Loki a lányaira - ti itt maradtok Friga nénivel rendben?

- De mi is menni akarunk- mondták egyszerre.

- Még nem lehet de ígérem ha el jön az idő meg látogatjátok a nagyapátokat.
Most pedig menjetek meg keresni Friga nénit.

- Rendben - meg ölelték az apjukat és már el is szaladtak .

- Nos akkor induljunk szeretnék még ma túl lenni rajta - ezzel Freya meg is indult kifele a palotából nyomában a két herceggel.

Mikor a bifröst le vittem őket a földre egyből a Stark torony felé vették az irányt. Amint oda értek Thor szólt Pénteknek , hogy engedje be őket.
A torony nem változott 5 év alatt sokat . Talán csak annyit , hogy túl nagy volt a csend . El tűnt az élet de ezt érthető volt Lydia "halála" után.

- Péntek hol van Tony - kérdezte Thor .

- A laborjában mint mindig . Kívánja , hogy szóljak neki ?

- Igen kérlek és ha nem akarna jönni mond , hogy Lydiáról van szó.

- Máris - mondta Péntek.

Egy kis idő után ki nyílt a lift ajtaja és Tony lépett ki rajta.

- Mit akartok Lydiával?- szegezte nekik egyből a kérdést - és maga ki?

- Ő Freya Morgenster Lydia nagynénje és azért jött , hogy vissza hozza őt.- mondta Thor egyszerűen .

- Hogy mi ? Ez most valami vicc ?

- Szerinted ide jöttünk volna viccelődni?- kérdezte Loki hitetlenkedve.

- Freya Morgenster - mutatkozott be személyesen Tonynak - Ravenna testvére vagyok.

Tony kissé meg lepődött a név hallatán hisz oly rég el felejtette már, legalábbis próbálta.

- Hogy gondoltad , hogyan fogod ezt véghez vinni?- kérdezte tőle Tony.

- Hát először is szükségem lesz a testére. A többit pedig csak bízzátok rám - mondta.

Tony sóhajtott és csak ennyit mondott.

- Gyertek velem.

Little StarkWhere stories live. Discover now