26. fejezet

2K 107 10
                                    

Az arca vészesen közeledett az enyém felé. Nem tudtam , hogy mit tegyek. Az eszemre halgassak ami azt súgja , hogy fordítsam el a fejem hisz még alig ismerem , vagy pedig a szívemre és hagyjam megtörténni aminek meg kell. Szerencsémre nem kellett sokat filóznom rajta ugyanis egy hang meg zavart minket.

- Elnézést hercegem- jött oda egy Asgardi katona - sajnálom, hogy meg zavartam önöket de a király látni kívánja.

- Köszönöm Grey - mondta Loki, de a szemét még mindig nem vette le rólam bár már el távolodott tőlem- az időzítés tökéletes - mondta szarkasztikusan .

- Engedelmükkel- mondta a katona és meg hajolva távozott.

- Hát ez - kezdte volna Loki de én közbe vágtam.

- Rosszkor jött- mondtam kissé zavartan- siess , biztos valami fontos dologról van szó.

- Nagyon remélem- mondta - még látlak- és ezzel sietve távozott.

Néztem ahogy el tűnik az alakja a folyosó fordulójában. Gyorsan össze szedtem a gondolataimat és be nyitottam a szobámba.
Egyből megcsapta az orromat a friss virág illat. Az ajtóval szemben volt a legnagyobb balkon amit valaha láttam . Az egész szoba arany és krémszín keveréke volt. Nem volt sok dolog a szobában csak egy hatalmas ágy ,egy éjjeli szekrény, egy polc tele könyvekkel és egy asztal két székkel.
De mégis annál inkább felkeltette az érdeklődésemet . A szobából nyílt egy ajtó a fürdőbe ahogy egy márványból kirakott kád volt .
Ahogy vissza mentem a szobába észre vettem , hogy az ágy mellett ott volt a bőröndöm amit valószínűleg Freya néni hozhatott nekem.
Ki nyitottam ugyanis át kellett , hogy öltözzek , az itteni hőmérséklet eléggé eltérő volt az otthonitól. Sokkal melegebb volt de valahogy mégis friss volt a levegő.
Egy vörös ruhát választottam ami comb középig ért , vastagabb pántja volt és kissé kivágott de nem túlzottan.  A cipőmet vissza vettem és a hajamat is hagytam szabadon.
Mikor végeztem oda mentem a balkonhoz és ki sétáltam. Szinte egész Asgardot látni lehetett onnan , egyszerűen gyönyörű volt.
Ahogy le néztem az udvarra láttam , hogy valakik épp gyakorolnak karddal és íjjal , láttam Thort ahogy épp földbe döngöl valakit . És akkor meg láttam őket, a lányaimat . Kicsit távolabbról figyelték a gyakorlást és nagyon koncentráltak mindegy egyes mozdulatra.  Még mindig nem hittem el , hogy ez a két gyönyörűség az enyém . Ahogy figyeltem őket meg fogadtam , hogy minden áron , mindentől meg fogom őket óvni az életem árán is

Kis időbe telt , mire ki értem az udvarra de sikerült , és csak háromszor kellett eligazítást kérném ami már haladás.
Ahogy ki lépten szinte azonnal csend lett és mindenki abba hagyta amit épp akkor csinálta.
Magamon éreztem az összes szempárt .

- Kérem- kezdtem kissé hangosabban , hogy mindneki tisztán hallja - folytassák csak - mondtam és mintha parancs lett volna mindneki visszatér a dolgára .
Ahogy közeledtem a lányokhoz láttam ,hogy nincsenek egyedül.

- Mami - futottak oda hozzám én pedig szorosan meg öleltem őket- képzeld apa új varázslatot tanított nekem- mondta Elena .

- Én pedig ha nagy leszek úgy fogok majd harcolni mint Thor bácsi- mondta büszkén Letty.

- Odin óvjon meg minket tőle- mondta Loki ahogy meg hallotta Letty szavait.

- Szerintem viszont- kezdtem- nagyon is jó lenne .

- Hogy micsoda?- nézett rám Loki nagy szemekkel.

- Nem árt, ha meg tudja védeni magát.

- Varázslattal is meg tudná - akadékoskodott tovább .

- De én nem azzal szeretném- puffogott Letty .

- Véleményem szerint a legtöbb csatát karddal , íjjal , tőrrel vagy esetleg puszta erővel nyerik.

- Ó hát talán ki kéne próbálnunk- nézett végig rajtam Loki amitől szinte lángra kapott az arcom .

- Ezt vegyem kihívásnak?


Little StarkWhere stories live. Discover now