5 év. Pontosan ennyi telt el Lydia halála óta . 5 éve vitte magával Loki és Thor a lányokat Asgardba. 5 éve nem látta Tony az unokáit és a lányát. A gyász meg viselte . Az összes bosszúállóra nagy hatással volt , de el fogadták mert nem volt más választásuk. Lassan de bele törődött mindenki , hogy többet nem látják Lydiát.
Odin kissé nehezen de el fogadta , hogy a lányok Asgardban nevelkedjenek. Friga nagyon sokat foglalkozott velük ahogy Loki is .
Igyekezett mindent meg adni nekik .
De Lydiát nem tudta el felejteni .
Mindent meg adna , hogy ha csak egy pillanatra is de újra láthassa az arcát.- Apa , apa - futott be Elena Loki szobájába- nagyapa azt mondta szóljak mert van itt valaki .
- Ki van itt kincsem? - gugolt le Loki a lánya elé.
- Nem tudom ki az de Letty is vele van . Hozott nekünk ajándékot is. - mesélte a kislány csillogó szemekkel.
- Gyere nézzük meg ki az- ezzel meg fogta Elena kezét és el indultak a trón terem felé.
- Apa nézd mit kaptunk- futott oda Letty hozzájuk amint meg látta őket.
- Ki maga és mit akar a lányaimmal?- szegezte neki a kérdést Loki az idegennek.
- Ő én az ég világon semmit csupán hoztam nekik pár ajándékot- válaszolta az idegen.
- Nincs rá szükségük halljuk miért jött igazából.
- Hát az egy kissé bonyolult- mondta.
- Halljuk hát- mondta neki Odin.
- Vissza fogom hozni az unoka húgomat!
YOU ARE READING
Little Stark
RomanceVajon mi történik , amikor a híres Tony Stark lánya és a csinytevés istene egy nem kívánt helyzetbe kerülnek?