10.

1K 29 1
                                    

Ik spring weer over het hek en ga weer zitten. Ayla.en bouchra kijken me aan. 'komt nog wel' zeg ik, doelend op joan die achter ons zit. Ze knikken en ik zucht. tuurlijk wil ik vrienden zijn met jasper, maar nu met zijn vriendin erbij vindt ik het moeilijker. Voordat zijn vriendin er was ging het makkelijker en flirtte ik ook veel makkelijker. Ik zucht nog een keer en kijk maar robin die met de kinderen aan het voetballen is.

Na de training wachten we tot de jongens gedouchet zijn en gaan we terug naar het hotel. 'Britt' ik draai me om en jasper komt naar me toe 'kan ik even met je praten?' Vraagt hij. Ik kijk hem aan en knik dan.

We gaan op het terras zitten en bestellen wat te drinken. 'Ik snap dat het moeilijk is om vrienden met me te zijn' begint hij en ik knik. 'Maar ik vind het ook moeilijk om alleen vrienden met jou te zijn' zegt hij en kijkt naar zijn handen. 'Huh?' Vraag ik. 'Ik vind jou ook leuk britt. Maar ik heb joan. Ik kan haar toch niet zomaar laten gaan?' Vraagt hij. 'dat vraag ik ook niet aan je jasper. Laten we gewoon verder gaan als vrienden. Zoals je ook zei. En dit achter ons laten' zeg ik. 'Dat vindt ik een goed idee' zegt hij en kijkt me aan. Ik knik en glimlach naar hem. 'Als kan ik je niet beloven dat ik niet meer flirt' zeg ik. Jasper begint te lachen. 'Dat vindt ik helemaal niet erg' zegt hij en ik lach ook even. We staan op en ik geef hem een knuffel.en daarna lopen we weer naar binnen. 'Zie je bij het eten' zegt hij, knipoogt en loopt dan weg.

'Kom britt' zegt shaqueel als ik bij het zwembad kom. 'Ik ga me omkleden en kom dan' zeg ik. Ik kleed me snel om en ren daarna de trappen weer af. Ik ren naar buiten en maak een bommetje. 'Jezus britt' zegt daley en ik lach. Ik zwem naar shaqueel toe die door zijn zwembandjes niet verzuipt. Ik zet hem op me nek en dina gaat bij robin. 'Yaay watergevecht' zegt shaqueel en ik loop op robin en dina af. Ik steek me tong naar robin uit en ik voel shaqueel bewegen op me nek. Uiteindelijk winnen shaqueel en ik en laat ik shaqueel in het water vallen. Ik slaak een gilletje als ik op iemands nek wordt gezet en kijk naar beneden en zie, het kan ook niet anders, jasper staan. 'Zom wie neemt het tegen ons op' roep ik en kijk even rond. 'Ik' roept dirk. 'Met wie?' 'Met daley' lacht hij. 'No way' zegt daley. 'Komop man' zegt dirk. Daley zucht even maar klimt dan bij dirk.op zij nek. Dirk heeft even moeite om te blijven staan maar vindt zijn evenwicht. Ze komen op ons af en meteen geef ik daley een duw. Deze hadden ze niet verwacht en meteen vallen ze om. 'Next' roep ik. Robin en bouchra zijn nu aan de beurt en die vallen ook al snel. Ayla gaat bij daryl op zijn nek zitten en tege  haar heb ik het wel wat moeilijker en omdat jasper moet niezen terwijl ayla mij net duwt val ik achterover het water in. 'Nou. We zijn wel een top team' zeg ik als ik weer boven kom, ik zwem naar de kant en ga erop zitten.

Als het wat frisser begint te worden stap ik het zwembad uit en voel een paar ogen op me branden. Ik loop extra heupwiegend weg en draai me nog even om om jasper een knipoog te geven. Hij glimlacht en dan loop ik naar binnen en door naar de lift. Net voordat de deuren dichtgaan wordt er een hand tussen gestoken en gaan de deuren weer open. Een druppende jasper komt de lift in en komt naast me staan de deuren sluiten weer en ik kijk hem aan, zijn blik kruist de mijne en voor ik het weet heeft hij zijn lippen op de mijne gedrukt en kus ik hem verbaasd terug. Als we het bekende pling horen laten we elkaar los en stap ik de lift uit. Ik draai me nog even om en zie jasper naar me glimlachen. Ik loop door naar de kamer waar ayla gelukkig ook al was omdat ik geen sleutel mee had. 'Wat is er met jou?' Vraagt ze. 'Jasper heeft me net gezoend' zeg ik en kijk haar aan.

My one and only champion / Jasper CillessenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu