66.

645 20 3
                                    

De wedstrijd wordt uiteindelijk met 3-1 gewonnen en hierna leidt Ayla ons naar de kantine waar de spelers zo heenkomen. We begroeten wat mensen en na twintig minuten beginnen de eerste spelers binnen te druppelen. Niet veel later komt Daley binnen met Robin achter hem. Robin ziet me staan en komt naar me toe, hij knuffelt me en houdt me even vast. 'Hebben jullie tijd vanavond?' Vraag ik als hij Jasper ook gedag heeft gezegd. 'Ja, kom maar langs' zegt hij 'is goed' we praten wat en na anderhalfuur gaan we toch richting Daley en Ayla hun huis. 'Gaan jullie ook mee naar Robin en Bouchra?' Vraag ik als ik de woonkamer weer in kom. 'Ik ga optijd naar bed. Ben hartstikke moe' zegt Ayla. 'Dan blijf ik ook hier' zegt Daley en kijkt naar zijn vriendin. 'Je mag wel mee hoor, geen probleem' zegt deze. 'Nee. Ik blijf bij jou'  'je hoort het. Wij blijven hier' zegt Ayla en grinnikt even. 'Mogen we misschien wel de auto me' vraagt Jasper die naast me komt staan. 'Tuurlijk' zegt Daley en gooit de sleutels van zijn audi in Jasper zijn handen. 'Er zit ook een huissleutel aan' zegt hij en we knikken. 'Tot straks' 'veel plezier' zegt Ayla. Hierna stappen we in Daley zijn auto en rijden we naar Robin en Bouchra hun huis.

'Hey, wat gezellig. Kom binnen' zegt Robin. 'Toen ze hoorden dat jullie kwamen wilde ze op blijven. Maar ze zijn toch in slaap gevallen' zegt Robin als we de woonkamer binnenkomen. Shaqueel en Dina liggen uitgeteld op de bank. 'Ik breng ze wel naar boven' zegt Bouchra. 'Ik help wel even' zeg ik, Bouchra neemt Shaqueel mee en voorzichtig til ik Dina van de bank en breng ik haar naar boven. Als ze in bed ligt opent ze langzaam haar ogen. 'Hey meis' zeg ik en ga bij haar op bed zitten. 'Britt' zegt ze. 'Ga maar lekker slapen. Ik zie je snel weer oke?' Ze knikt en doet daarna haar ogen weer dicht. En als ik zeker weet dat ze slaapt sta ik op en loop zachtjes de kamer uit. Ik kijk nog even bij Shaqueel maar Bouchra is al weg dus loop ik ook maar naar beneden.

Met ze vieren zitten we aan de keukentafel, we hebben het over van alles en nog wat. 'Zouden jullie nog een derde willen?' Vraag ik aan het stel tegenover me. 'Ik zou het heel graag willen, maar nee we doen het niet. Het is goed zo' zegt Bouchra en kijkt naar Robin die knikt. 'Zo is het gezin compleet' zegt hij en geeft Bouchra een kus op haar wang. 'En jullie? Wanneer beginnen jullie?' Vraagt Bouchra met een grote lach op haar gezicht. 'Ow. Nog even wachten hoor' zegt Jasper. 'Zo'n negen maanden' zeg ik erachter aan. Ik kijk ze om de beurt aan om te kijken wie het als eerst doorheeft. Robin lijkt het te snappen en staat op. Dan dringt het ook tot Bouchra door. 'Gefeliciteerd. Ow wat ontzettend leuk. Hoever ben je al?' Zegt ze terwijl ze me knuffelt. 'Zes weken' zeg ik en sla mijn armen nu om Robin heen. 'Gefeliciteerd' zegt hij. Hij geeft Jasper een klopje op zijn schouder. 'Goed gedaan man' zegt hij en we lachen even. Ik ben zo blij dat iedereen er zo goed op reageert. Zo lang zijn we nog niet samen maar gelukkig accepteert iedereen het, en gelukkig heeft me vader het ook geaccepteerd. Daar ben ik het meeste blij om.

Nadat we nog een gezellige avond hebben gehad stappen we het huis van Ayla en Daley weer binnen. De lichten zijn uit dus lopen we zachtjes naar boven. Jasper heeft alles al gedaan en gaat vast naar bed. Ik poets mijn tanden en ga daarna met mijn armen over elkaar tegen de deurpost aanstaan en kijk naar Jasper die op de zijkant van het bed zit. Waarom is hij zo perfect? Ik merk dat er automatisch een klein glimlachje op mijn gezicht krijg als ik naar hem kijk. Nooit had ik gedacht dat ik ooit weer zo verliefd zou worden. Maar het is gelukt, ik ben gelukkiger dan ooit. Ik voel de vlinders fladderen en schudt even mijn hoofd. Gek toch dat èèn persoon je zo kan laten voelen. Het lijkt alsof ik op wolkjes loop. 'Wat kijk je?' Vraagt Jasper. Ik schrik op uit mijn gedachten en kijk hem aan. 'Niks' zeg ik en loop naar hem toe. Ik ga op mijn knieën achter hem zitten, leg mijn hoofd op zijn schouder en sla mijn armen om zijn middel. 'Niet niks' zegt hij. 'Gewoon, dat ik zo verliefd op je ben' zeg ik zacht en druk een kus op zijn wang. Ik laat hem los als hij zich om wilt draaien en ga in kleermakerszit op bed zitten. 'Is het zo?' Vraagt hij en komt voor me zitten. Ik knik en leg mijn handen op zijn bovenbenen. 'Dat is mooi, want ik ben ook verliefd op jou' 'gelukkig maar' zeg ik met een glimlach. 'Je maakt me compleet en zo ontzettend gelukkig' fluistert hij. 'Ik dacht dat ik de liefde van mijn leven in Joan had gevonden, maar toen ik jou zag wist ik meteen dat jij het moest zijn, en zoals ik me nu voel, zo gelukkig, zo geliefd zo heeft het altijd al moeten voelen. Ik weet dat ik het niet altijd laat weten, maar ik hou van je Britt. Zo ontzettend veel' zegt hij. Ik voel de tranen in mijn ogen staan en er ontsnapt er eentje uit mijn ooghoek. 'Ik hou ook van jou Jasper' zeg ik met krakende stem en sla mijn armen om hem heen. 'Heel veel' zeg ik en voel hoe hij zijn armen liefdevol om me heen slaat. Met hem ben ik gelukkig. Hij maakt me gelukkig.

Zo en nu ga ik werken tot 6 uur. Dus daarna komen er weer stukjes :)

Bye lovely's xx

My one and only champion / Jasper CillessenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu