Met een glimlach rond mijn gezicht loop ik hand in hand met Jasper over het strand. Morgen is de halve finale en ik wou hem een klein beetje laten ontspannen, maar hij is alles behalve ontspannen. Hij heeft zijn kaken strak op elkaar en zijn spieren zijn aangespannen. 'Ben je bang voor morgen?' Vraag ik zacht ik stop met lopen en ga voor hem staan. Hij zucht waarna hij knikt en naar het zand kijkt. Ik sla mijn armen om hem heen en houdt hem stevig vast, meer doe ik niet. Hij slaat ook zijn armen om me heen en legt zijn hoofd op mijn hoofd en ik leg mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Het enige geluid wat we horen zijn de golven die op de kant slaan en er komt een kleine glimlach op mijn gezicht. Wie had drie en een halve week gedacht dat ik hier zo met Jasper zou staan. Ik niet, hij niet, niemand niet.
'Laten we teruggaan. Het wordt fris en je hebt alleen een t-shirt aan' mompelt Jasper in mijn haar waarna hij er een kus opdrukt. 'Mm. Ik sta wel goed' zeg ik terug en kijk omhoog en ontvang een glimlach van hem. 'Je voelt koud aan' zegt hij en wrijft even over mijn armen heen. 'Vooruit' zeg ik en druk hierna mijn lippen zacht op de zijne. Zijn handen verplaatsen zich naar mijn gezicht en wrijft met zijn duimen over mijn wangen heen. Door de kus heen glimlach ik even en haal daarna mijn lippen weer van de zijne af. 'Ik hou van je' zegt hij zacht en ik voel mijn wangen rood worden 'ik ook van jou' zeg ik terug en pak zijn hand vast. We lopen terug naar het hotel en zeggen Dirk en Gertrude gedag die net het hotel uit komen gelopen. Ze begroeten ons terug waarna ze weglopen en wij naar onze kamer vertrekken.
'Wat gaan we nu doen?' Vraag ik en ga op de leuning van de bank zitten en kijk hem vragend aan. 'Ik weet wel wat' zegt hij en komt op me afgelopen. Hij gaat voor me staan en ik kijk omhoog. 'Wat dan?' Vraag ik en leg mijn handen tegen zijn buik aan. 'Heerlijk in bed liggen en een film kijken' 'doen we' zeg ik en sta op. Ik trek alvast mijn pyama aan en ga alvast in bed Zitten terwijl Jasper zijn laptop pakt. 'Wat wilt u kijken mevrouw?' 'Doe maar een actie film' antwoord ik en hij komt naast me zitten en scrollt door de lijst heen. 'Heb je expendebels 3 al?' Vraag ik waarna hij knikt. 'Doe die maar' 'oke' zegt hij en zet de laptop goed neer en komt naast me zitten. Meteen kruip ik tegen hem aan. Hij slaat een arm om me heen en drukt een kus op me slaap.
'Love, wake up' hoor ik zacht en open mijn ogen. Ik kijk om me heen en zie Jasper naast me zitten. 'Hu' vraag ik. 'Je was in slaap gevallen tijdens de film' 'sorry' zeg ik en gaap even. ' maakt niet uit schat, ik ga even douchen' zegt hij en drukt een kus op mijn lippen waarna hij de badkamer in loopt, ik ga rechtop zitten en stap het bed uit waarna ik ook naar de badkamer loop. Ik poets me tanden en ga daarna weer in bed liggen en gaap even. Ik pak me mobiel en open twitter, Daley heeft een ontzettend leuke foto van hem en Ayla getweet waar ik op reageer. Hierna leg ik mijn mobiel weer weg en ga goed liggen. Ik probeer me ogen nog open te houden maar tegen mijn zin in vallen ze telkens dicht waarna ik het opgeef en in slaap val.
JE LEEST
My one and only champion / Jasper Cillessen
RandomBritt van Gaal reist samen met de selectie van het Nederlands elftal af naar Brazilië voor het wereldkampioenschap voetbal 2014. Eenmaal in het vliegtuig leert ze Jasper Cillessen, de keeper van het team, kennen. Al snel valt Britt als een blok voo...