30.

863 19 0
                                    

De jongens hebben nog zes dagen om zich klaar de maken voor de wedstrijd tegen Mexico. Vandaag hebben ze een dag vrij maar blijven veel spelers in het hotel en bij het zwembad. Jasper en ik hebben hier ook voor gekozen. 'Britt Sophie van Gaal!' Hoor ik iemand zeggen als ik in de lobby loop. Ik draai me om en zie Robin op me afkomen. 'Mij niet vertellen dat je gaat samenwonen. Foei' zegt hij. 'Sorry. Ik wou het je nog vertellen maar er kwamen dingen tussen' leg ik uit. 'Ik ben zo blij voor je' zegt hij met een grote glimlach waarna hij me in een knuffel trekt. 'Dankje Robin' zeg ik en kijk hem met een glimlach uit. 'Maar ik vind het wel jammer dat je niet bij ons in Manchester komt wonen hoor' zegt hij en trekt een pruillip. 'Ik kom heus nog wel langs. Wees daar maar niet bang voor' zeg ik en geef hem een schouderklopje. 'Mooizo. Nou waar is die vent van je? Kan ik hem ook even feliciteren' 'als het goed is komt hij zo naar beneden' Robin knikt en dan lopen we naar buiten en leg ik mijn handdoek neer.

'Aaah' gil ik en ga overeind zitten. Jasper staat grijnzend naast me. Hij heeft zijn zwembroek boven me uitgeknepen. 'Gast?' Vraag ik. 'Moest gewoon even' zegt hij grinnikend. 'Ja leuk hoor' zeg ik sarcastisch en ga weer liggen. Jasper gaat op de stoel naast me zitten en ik voel zijn ogen op me branden. 'Wat is er?' Vraag ik en kijk naar hem om. 'Ik kan het beeld van jou gisteravond in die sexy lingerie niet uit mijn hoofd krijgen' fluistert hij in mijn oor en ik giechel even. 'Wat moet ik daaraan doen dan?' Vraag ik. 'Vanavond weer aantrekken' zegt hij met een speelse lach. 'Dat zou geregeld kunnen worden' 'dat is mooi' zegt hij en geeft me een knipoog waarna hij het zwembad weer in duikt. Ik doe me zonnebril af en duik achter hem aan. Onder water zwem ik naar Jasper en trek hem aan zijn enkels naar beneden. 'Gek' zegt hij als hij weer boven is. 'Weet ik' zeg ik en steek snel me tong uit. 'Kom hier jij?' zegt hij en slaat zijn armen om me heen. Mijn armen wikkel ik om zijn middel heen en leg mijn hoofd tegen zijn schouder 'ik kan niet wachten tot vanavond' fluistert hij en drukt een kus op mijn hoofd. 'Het kan ook eerder' zeg ik en hef mijn hoofd om hem aan te kijken. 'Hmm. Oke' en zijn lippen gaan op de mijne. Ik laat hem los en zwem naar de kant. Ik klim het bad uit en pak mijn spullen. Bij de deur geef ik Jasper nog een knipoog en loop dan richting de liften. In Jasper, ook merendeels mijn, mijn kamer trek ik mijn bikini uit en hang deze over de verwarming. Niet dat hij aanstaat, maar hey ik moet hem toch ergens kwijt. Ik haal een borstel door mijn haar en trek daarna het paarse lingerie setje weer aan. Ik doe er een kimono overheen en leun tegen de deurpost van de deur die lijdt naar de slaapkamer. De deur gaat open en Jasper komt binnen gewandeld. 'Oh gosh. Britt' zegt hij en drukt meteen hard zijn lippen op de mijne.

Zijn handen verkennen mijn lichaam en al snel is mijn kimono weer uit. 'Je bent zo prachtig' zegt hij zacht als hij naar me kijkt. Ik glimlach en trek hem aan de rand van zijn zwembroek weer naar me toe. 'Ik heb me zo in moeten houden. Maar nu doe ik het niet meer. God damn, ik wil je zo graag' zegt hij en zijn ogen staren in die van mij. 'Neem me dan' fluister ik terug en kruip het bed op. Ik ga op mijn rug liggen en Jasper springt het bed op. Hij kruipt over me heen en drukt meteen zijn lippen weer op de mijne, liefdevol en vol met lust. Onze tongen vinden elkaar ook al snel. Zijn handen verkennen mijn lichaam weer en behendig maakt hij met één hand mijn bh los en schuift langzaam de bandjes van mijn schouders af. Zijn handen vinden nu mijn borsten en zachtjes begint hij erin te kneden, ik slaak een zucht en leg mijn hoofd in mijn nek. Als zijn lippen in aanraking komen met mijn tepel kreun ik en breng mijn hand naar zijn nek. Zijn andere hand vind zich, strelend over mijn buik, een weg naar beneden waar hij mijn slip in glipt. Zijn vingers vinden zich een weg naar mijn clit en langzaam begint hij deze te stimuleren. Ik kreun en druk een kus op mijn lippen. Zijn vingers bewegen sneller heen en weer en na een aantal minuten kom ik kreunend klaar. Ik grijp hem vast en kronkel nog wat na. Ik grijp naar zijn zwembroek en trek deze snel uit waarna zijn erectie tegen zijn onderbuik klapt. Ik haal me tong over me lippen en kijk hem met een verleidende blik aan. Hij komt boven me hangen en brengt zichzelf voorzichtig naar binnen. Een kreun verlaat mijn mond weer en Jasper brengt zijn gehele lengte in me. Langzaam begint hij te stoten en wekt al snel het tempo op. Zweetdruppeltjes ontstaan op zijn voorhoofd en ik kreun nog eens zijn naam als hij nog harder gaat. Ook Jasper zijn kreunen worden harder en al snel ben ik bijna bij mijn hoogtepunt. 'Laat me komen Jas. Ga door' smeek ik hem en zet mijn nagels in zijn schouder. 'Ooh babe' kreunt hij hard en begint als een wild beest te stoten. 'AAH JAAASPEER' gil ik als een heerlijk orgasme door mijn lichaam gaat. Jasper komt ook klaar en laat zich naast me op bed rollen. 'Ik hou van je britt' zegt hij en legt een hand op mijn wang. 'Ik ook van jou' zeg ik glimlachend terug en hij drukt een vlinderlicht kusje op mijn lippen. 'Gaan we douchen?' Vraag ik en hij knikt.

Dus. Erg veel details. Sorryy haha ^^

My one and only champion / Jasper CillessenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu