21.

970 21 0
                                    

'Pap. Ik weet dat het niet mocht. En blabla. Maar Jasper en ik zijn samen. En sor-' 'het is goed' zegt mijn vader en ik kijk hem met grote ogen aan. 'Welkom in de familie jongen' zegt mijn vader en geeft Jasper een schouderklop. Jasper knikt even. We kletsen nog wat en ik begin te gapen 'ik ga naar bed' zeg ik. 'Ik kom zo' zegt Jasper, hij geeft me nog een kus en ik zeg de andere gedag en loop naar Jasper zijn kamer. Ik poets mijn tanden met de tandenborstel die ik hier heb staan en ga daarna in mijn comfort beha en shortpants, die hier ook standaard ligt, in bed liggen. ik kijk nog even naar mijn ring en glimlach. Lieve Jasper. Ik doe het ligt uit en val in slaap.

Ik wordt wakker als ik de deur open en dicht hoor gaan maar hou mijn ogen gesloten. Ik wacht tot Jasper in bed komt liggen, hij komt tegen me aanliggen en drukt een kus op mijn slaap. 'Ik hou van je' fluistert hij en ik glimlach. Hierna val ik al snel weer in slaap.

'Ik hou ook van jou' fluister ik als ik de volgende ochtend wakker wordt. 'Je hebt het gehoord' zegt Jasper terug en ik knik. 'kom hier' zegt hij en opent zijn armen, ik laat me erin vallen en we blijven zo een tijdje liggen. Hij wrijft met zijn duim over mijn bovenarm en ik druk een kus op zijn wang. 'Gaan we douchen?' Vraagt Jasper. 'Hmm. Ik lig zo lekker' zeg ik en verstop me hoofd in zijn nek. In een beweging tilt hij me op hem en ik lach even. Hij slaat ze armen om me heen en drukt een kus op mijn lippen. Hierna kijkt hij me een tijdje doordringend aan en ik wordt er wat verlegen van. 'Waarom ben je zo mooi?' Vraagt hij en verlegen leg ik mijn hoofd weer in zijn nek. hij lacht even. 'Ik meen het britt. Je bent prachtig' zegt hij en ik breng mijn hoofd weer omhoog. 'Dankje' zeg ik en kruip van hem af. Ik loop naar de badkamer en trek voor de deur mijn beha, shortpants en slip uit. Ik loop de douche in en zet hem aan. Binnen een minuut staat Jasper ook in de douche en drukt hij zijn lippen op de mijne. De zoen zit vol lust en ik weet wel wat hij wilt. Voor ik het weet stoot hij zich naar binnen en verlaat een kreun mijn mond. Hij pakt mijn billen vast en sluit zijn lippen om mijn tepel. Hij stoot harder en kreunen van ons beide vullen de badkamer. Als Jasper na een tiental minuten zijn hoogtepunt bereikt kreunt hij mijn naam en ook ik bereik mijn hoogtepunt. Jasper gaat uit me en drukt een kus op me lippen. 'Zoveel beter' zucht hij en en glimlacht. Ik glimlach terug en hij was zichzelf en gaat daarna, na nog een kus gegeven te hebben, onder de douche vandaan. Ik was me haar en me lichaam en stap daarna ook onder de douche vandaan. Jasper heeft zich al aangekleed in trainingstenue en ik doe mijn hotpants en topje aan. 'Het is uitlooptraining toch?' Vraag ik en hij knikt. 'dan doe ik trainingskleren aan. Tot zo' zeg ik. Ik loop de kamer uit naar mijn eigen kamer. 'Goedemo- hey daley' zeg ik als ik binnenkom en de slaapkamer inloop. Daley zit rechtop in bed met zijn mobiel en kijkt me aan. 'Hi' zegt hij ongemakkelijk. 'Ik kleed me om en ben weer weg' zeg ik en hij knikt. Ik pak snel wat kleding bij elkaar en me voetbalschoenen en loop terug naar jaspers kamer. 'Nu al terug. Je bent niet eens omgekleed' zegt hij als ie de deur open doet. 'Ja. Nou ja' zeg ik en loop naar binnen.

'Wat is er gebeurd?' Vraagt hij. 'Ik kwam de slaapkamer in en zit daley daar opeens op bed met een slapende ayla naast hem. het was een beetje ongemakkelijk' zeg ik en trek mijn topje uit. Ik doe mijn sportbeha aan 'achja ze zijn verliefd. Net als ons' zegt hij en komt op me afgelopen. 'Hmm. Lekker lijf heb je' zegt hij en drukt een paar kusjes in mijn nek. 'Komop jas. we moeten zo weg' zeg ik en duw hem lachend van me af. 'Ik kan geen genoeg van je krijgen' en voor hij wegloopt krijg ik nog een tik op me kont en schudt ik lachend mijn hoofd. Ik trek mijn shirt en sportbroekje met daaronder mijn slippers. Mijn haar gaat in een staart en mijn schoenen in een tas samen met een handdoek en douchespullen. 'We gaan' zeg ik en kijk naar Jasper die op de bank met zijn mobiel aan het kloten is. Hij staat op, pakt zijn tas van de grond en pakt mijn hand vast. We lopen naar beneden en ontbijten. 'Jou moet ik zo spreken!' Zeg ik meteen streng tegen ayla als ze beneden komt. Ze knikt en krijgt een rood hoofd. Als iedereen gegeten heeft stappen we in de bus en rijden weer naar het trainingscomplex.

'Ik train even mee en dan ga ik met je praten' zeg ik en ayla knikt weer. Ik ruil me slippers voor voetbalschoenen en loop het veld op waar nog niet iedereen is. Ik begin met bruno een balletje over te schieten en er komen steeds meer spelers bij. Met michel vorm en tim krul loop ik naar het doel, Ik doe me handschoenen aan en ga tussen de palen staan ik laat een paar ballen door en houdt er een paar tegen. 'Britt' hoor ik en draai me hoofd naar waar het geluid vandaan kwam. Wat ik niet door had is dat michel net schoot waardoor de bal in mijn maag terecht kom. Ik klap automatisch dubbel en begin naar adem te happen. Sommige meiden van het zaalvoetbal schieten hard maar deze jongens schieten tien keer harder. Michel komt op me afgerend en roept wat naar de rest. Hij brengt mijn armen boven mijn hoofd en begeleid me om weer normaal adem te halen.

My one and only champion / Jasper CillessenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu