,,Priviri în oglindă"

789 37 1
                                    

CAPITOLUL XIII

Petrecerea asta devine din ce în ce mai zgomotoasă odată cu trecerea timpului. Cred că ar fi momentul potrivit ca cineva să o întrerupă sau mai bine aș pleca eu.

Mă îndrept spre Alexis care stă de vorbă cu Zach și colegul lui de cameră pentru a o întreba dacă vrea să vină și ea în camera noastră.

Cei trei stau pe holul etajului, aproape de fereastră și discută despre diverse subiecte pe care nu mă obosesc să le ascult deoarece tot ce vreau este să plec de aici.

Imediat ce îmi exprim dorința de a pleca, Zach este primul care reacționează.

- Cum să pleci? Abia a început petrecerea. îmi spune el gesticulând spre toată lumea din jurul nostru; cei mai mulți dintre ei sunt morți de beți.

Încerc să îi explic că sunt obosită și că vreau să merg la somn. Mai adaug și faptul că mâine vreau să merg la facultate, lucru care stârnește o reacție din partea colegului lui Zach.

- Facultatea începe și se termină cu perioada sesiunii de examene. îmi spune folosind un aer de superioritate.

Nu vreau să-l las pe nesimțitul ăsta să mă sfideze încă o dată, așa că îi răspund:

- Pentru mine începe mâine.

Nu vreau nici să fiu la fel de nesimțită ca și el, deci o iau ușor.

- Haide, mai rămâi puțin! aud vocea rugătoare a lui Alexis. Promit că n-o să ratezi nimic important în prima zi oficială la facultate. Te ajut eu să îți găsești orarul și ce îți mai trebuie. adaugă ea.

Nu vreau să par slabă și neputincioasă în a-mi păstra poziția, așa că nu mă las atât de ușor convinsă.

- Ai spus că vrei să pleci de aici. spune Zach. Haide să plecăm toți patru.

Continui să ascult ce are de gând să mai scoată pe gură băiatul ăsta.

- Nathan nu a băut aproape deloc. Poate conduce până într-un club. Ne distrăm într-un grup mai restrâns. Ce spui?

Alexis răspunde de parcă întrebarea i-a fost adresată ei:

- Ce idee minunată! Haideți! spune încântată.

- Nu știu ce să spun, răspund eu după ce observ că încă se așteaptă un răspuns din partea mea.

- Ei, las-o să doarmă. Parcă ar fi la liceu. aud din nou acel ton enervant al lui Nathan.

Pentru a nu-i face pe plac dându-i satisfacția de a pleca și a-i da dreptate, sunt de acord cu propunerea lui Zach.

- Să mergem, le spun, iar în mintea mea deja îmi calculez orele de somn până când voi merge la facultate a doua zi.

|LEAH|Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum