18. Lecke

3.2K 221 7
                                    

Szeptember 28. (szerda)
- Laci? - húztam össze a szemöldököm. Már akkor gyanús volt, hogy nem együtt jöttek, amikor megérkeztem reggel. Lili hanyagul vállat vont, majd szólt, hogy valamit megnéz a büfében, mindjárt jön.
Amíg Lili bent volt, megérkezett Laci is, aki szintén nem mondott semmit, úgyhogy vele se mentünk sokra.
Miközben Lacit próbáltuk kifaggatni (oké, igazából csak Enikőt, Sacit és engem érdekelt, a fiúk és Jennifer ráhagyták), Lili visszaért, de ahogy meglátta a volt (vagy nem volt) barátját, rögtön meg is fordult, majd beviharzott az épületbe. Mi, lányok pedig utána.
- Ajj, mondj már valamit! - kérlelte Saci, miközben nekidőlt a lánymosdó hideg csempéivel kirakott falának.
- Oké. Megcsalt! Ennyi! - mondta ki Lili végre, majd felkapta a (folyékony) szappan műanyag tartóját és nekivágta a falnak.
Aucs. Teátrális.
- Megtennéd, hogy nem rongálsz? - förmedt rá az akkor megérkező tizenegyedikes lány.
- Nem! - közölte egyszerűen Lili, majd megnyitotta a csapot és kicsit megmosta hideg vízzel a kezét - Menjünk fel. Nem érdemli meg, hogy sirassam - egyenesedett ki, majd mindannyian felmentünk a terembe.
Az első óra angol volt, ahol Kocsis bejelentette, hogy jövő héten témazárót írunk, ezért tanuljunk gőzerővel. Ahhaa, majd mindjárt.
Duplamatekra Horváth különösen idegesen érkezett, mivel a 11/A felhúzta.
- Fazekas! Hol van itt a számolás? - förmedt a matektanár Kittire.
- Fejben számoltam - vágta rá Kitti, aki ezt egyébként nem tudom, hogy csinálta, csak mert pl. a múltkor azt se tudta, hogy a paprika gyümölcs-e vagy zöldség. Hihető indok.
- Fejben? FEJBEN??? - emelte meg a hangját Horváth, mire Kitti bólintott - Szóval fejben. Szilágyi, neked hova tűnt a számolásod? - kérte számon Nikit, aki közölte, hogy "kiradírozta".
Nem kicsit húztuk fel a tanárt, aki nem hitte el a "fejben számoltam", "kiradíroztam", "lapon számoltam" kifogásainkat.
- Richárd, hogy néz ki a füzeted? - üvöltötte Horváth - Mindenki elővesz egy lapot! Most! - zárta le a témát.
Nagyszerű, én is írhatok röpit úgy, hogy mindent becsületesen megcsináltam. Köszi mindenkinek.
Nyelvtanon kézrohasztó tollbamondást írtunk, duplafizikán pedig csak szimplán haladtunk az anyaggal.
Otthon nekiláttam a házimnak, de valahogy minden olyan érdekes lett hirtelen. Zsombi különben is rámírt, úgyhogy a leckét elhalasztottam.

Mai nap - 5/2: Lilit nagyon sajnálom, Casso és Jennifer pedig továbbra is igazi álompáros. Csak nem az én álmaimban.
************************************
AgirlfromtheHELL, meggyőztél. 😏

Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évadWhere stories live. Discover now