Március 31. (péntek)
Végre! Utolsó tanítási nap a tavaszi szünetig.
És akkor most leírom a szünetbéli programjaimat. Szóval.
Holnap lesz Lili bérmálkozása, amire majdnem az egész osztály elmegy. Elvileg. Mivel Lilinek fontos.
Hétfőtől péntekig Brazíliában leszünk Mamiéknál, aztán húsvétkor meg az utána lévő kedden pedig otthon. Szupi.
Ma viszont még suli volt és tesivel kezdtünk. Bah.
Törin Bíró közölte, hogy le vagyunk maradva az anyaggal, úgyhogy szünet utáni héten valószínűleg elkéri az ofőóránkat és beiktat egy plusz törit. Ki vagyok akadva.
Bioszon, amíg kivételesen Domi felelt, a tankönyvemet lapozgattam, ami tartós, úgyhogy tele volt érdekesebbnél érdekesebb, valószínűleg még meg fel nem fedezett "kincsekkel". Ilyenkor például a 24. oldalon lévő "metál" feliratra, a 64.-re írt "szerelem és egyéb tragédiák" szövegre, a tankönyv szerzőjének kidíszített képére, a "fog-e még a tollam" féle tollvonásokra, és a további csodás alkotásokra gondolok. Soha nem értettem, mire jók a tartós tankönyvek azon kívül, hogy nem kell mindig újat venni, és mi szívunk az előző diákok trehánysága miatt...
Na, mindegy.
Ebédszünetben, amikor felértem az emeletünkre az ebédlőből, csak annyit láttam, hogy Inez idegesen kiviharzik a termünkből, úgyhogy valószínűleg szakítottak Lacival.
Hát, ez se volt egy hosszú kapcsolat.
Drámai.
Egy kicsit aggódtam, hogy Laci ismét visszahúzódik, de szerencsére nem ez történt, sőt, ellenkezőleg, mint ha semmi nem történt volna - suli után Laci egyből már egy teljesen másik lánnyal beszélgetett. Hát, sok sikert.
- Végre szünet - dőltem hátra Casso ágyán, ugyanis suli után az első utam hozzá vezetett - Tök jó.
- Az - bólintott Casso - Amúgy mikor leszel itthon a szünetben? Összekavartál.
- Mikor kavartalak össze? - nevettem fel.
- Amikor egyszer azt mondod, végig, aztán mégse, mert elutaztok jövő héten, de nem is jövő héten, hanem hétvégén, ja, bocsi rosszul tudtam, nem is megyünk sehova, kivéve a jövő héten, mert akkor elutazunk, de ez se biztos. Szóval most egy kicsit magyarázd el érthetőbben, mivel rohadtul kezdem elveszteni a fonalat - nézett rám szórakozottan, mire magamban jót nevettem.
- Hát, most hétvégén, meg szombattól keddig leszek itthon. Mármint jövő hét szombattól keddig. Miért? Van valami terv? - kérdeztem.
- A szüleim nem lesznek itthon holnap, Heni és Lotti elmennek, Pityu a barátnőjénél lesz, és valószínűleg Ricsi is átmegy Sacihoz - húzta félmosolyra a száját.
- Lili bérmálkozása után végülis ráérek - haraptam óvatosan az alsó ajkamba.
- Király - nyomott egy puszit a homlokomra.
Ezután kitalálta, hogy playstation-özzünk, amiben elég béna vagyok, úgyhogy a játék előtt kaptam tőle egy kis "kiképzést".
Amikor hazaértem, felfigyeltem arra, hogy a bolognai spagetti szósz mennyei illata terjeng a házban. Éhes lettem. :)Mai nap - 5/5*: a megérzésem nem csalt, tényleg bolognai volt a vacsi. Anyu főz a legjobban, és ezt most tényként közlöm. :)
************************************
Kreatív játék következik.
Írd le kommentbe csukott szemmel, hogy "bolognai szósz". Hajrá. 😊
BINABASA MO ANG
Egy pillanat, és összetörtem | "𝘿𝙚𝙟𝙖 𝙫𝙪..." 2. évad
Teen Fiction"Alig tudtam elhinni, hogy ez velem történik." "Miért kellett ennek megtörténnie velem?" ******************************* Leni az előző beteltével új naplóba kezd. Év elején megérkezik az új osztálytárs, az amerikai Jennifer White. Könnyen megkedvelh...